Anbefal en Barnets Bog

Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8454

Anbefal en Barnets Bog

Indlægaf 2SHY » 5. okt 2015, 09:39

Min bedste veninde er gravid og har termin i december. Jeg kan se hun allerede har et mindre arsenal af babygrej og legetøj og hun får med garanti også snart hamstret en masse tøj.

Jeg er nok lidt skruet sådan sammen, at det hun får af mig gerne må være noget hun har glæde af længe og også efter hendes kommende søn er begyndt i skole. Jeg har tidligere givet en Barnets Bog til veninder og bekendte og de har været rigtig glade for dem, så det bliver det jeg går efter igen sammen med en bog hun kan hygge med sin søn om (jeg forestiller mig noget i stil med Mio Min Mio, Brødrene Løvehjerte eller noget andet man kan genlæse selv som voksen).

Men jeg kan se der er en del forskellige bøger fremme på markedet og da jeg aldrig selv har været gravid har jeg ikke helt den samme fornemmelse af hvad man vil sætte pris på at der er af muligheder i bøgerne. Er det mulighed for selv at tilføje lommer til billeder, er der bestemte tekst afsnit eller noget helt andet?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY

Re: Anbefal en Barnets Bog

Indlægaf 2SHY » 5. okt 2015, 10:17

Årh det lyder smart :gogo: Det kunne godt være det var sådan noget jeg skulle kigge efter. Der kan jo altid komme et byttemærke på hvis det slet ikke er noget for hende :)
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 5. okt 2015, 10:38

Jeg tror faktisk det er en tidligere udgave af den her jeg har givet i gave før :)

https://www.saxo.com/dk/mine-foerste-aa ... =affiliate
0

Brugeravatar
Avino
Kort karma: 105
Likede indlæg: 450

Indlægaf Avino » 5. nov 2015, 16:34

Det er måske ikke det rette sted ?

Men jeg har fundet http://www.minbedstebog.dk .

Det er historier, hvor barnet er hovedpersonen. Så kan man tilvælge bipersoner, som er med.
Det eneste man skal være opmærksom på er- at det er de samme tekster i bøgerne - blot med nye bipersoner.

Dog synes jeg- at det er en speciel gave
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 5. nov 2015, 17:09

Kvittevisse skrev:Det er måske ikke det rette sted ?

Men jeg har fundet http://www.minbedstebog.dk .

Det er historier, hvor barnet er hovedpersonen. Så kan man tilvælge bipersoner, som er med.
Det eneste man skal være opmærksom på er- at det er de samme tekster i bøgerne - blot med nye bipersoner.

Dog synes jeg- at det er en speciel gave

Ideen er meget sjov, men jeg tror også den er for speciel for min veninde. Jeg var sammen med hende her i lørdags hvor jeg sendte lidt følere ud, og egentlig tror jeg, at jeg også skal styre udenom en Barnets Bog. Hun lød ikke umiddelbart til at være fan af dem, så nu har jeg lagt hovedet i blød igen
0

Tilbage til "Forældre"