Hvad sker der for ... Vol.1

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Re: Hvad sker der for ... Vol.1

Indlægaf Miss_no_More » 16. jan 2016, 12:59

Av mine øjne.jpg

Den var ikke pæn i min ungdom, og det er den stadig ikke.
grim.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 356
Likede indlæg: 3540

Indlægaf Ballademager » 16. jan 2016, 13:20

At jeg forleden så en træningsheldragt i fitness. Den var zebrastribet og skrigende orange blandet med lilla :nerve:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 656

Indlægaf Jailbird » 2. apr 2016, 10:30

Jeg bestiller i forrige måned 2 T-shirts fra England på ebay fra 2 forskellige sælgere samme dag. Den ene kommer efter 3 dage, den anden kommer ikke. Efter at have skrevet meget sammen med sælger sender han en ny T-shirt (næsten 6 uger efter jeg har købt den). Og nu har jeg modtaget begge hans pakker med 1 dags mellemrum :rulle: Nu er jeg lidt i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig, sælger har været meget sød (om end langsom) undervejs, men hvis jeg skal til at have ekstra omkostninger ved at sende den ene pakke retur, så har jeg lyst til at sende begge T-shirts retur fordi kvaliteten er så ringe i forhold til prisen. Men det er næsten synd for sælger som har været sød, gaaaah.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 2. apr 2016, 10:35

Jailbird skrev:Skjorte til 1.149kr, nu på tilbud http://www.boozt.com/dk/da/one-teaspoon ... up=listing

Men okay, jeg har heller aldrig været til hullede jeans, så der er sikkert nogen der synes det er et kup :D

Og ovenikøbet knappet skævt :-D.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 210
Likede indlæg: 2688

Indlægaf POCKETKITTEN » 4. apr 2016, 19:50

Jane Kønigs halskæder? Lukkesystemet er meget pænt, men latterligt upraktisk. Kæden faldt konsekvent af, når jeg lå ned med den på, og efter tre dage, fik jeg knækket den, fordi jeg fik trukket en smule i kæden, da jeg skulle børste mit hår væk. Sikke noget bras til den pris.
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 210
Likede indlæg: 2688

Indlægaf POCKETKITTEN » 5. apr 2016, 18:36

Guldlok skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jane Kønigs halskæder? Lukkesystemet er meget pænt, men latterligt upraktisk. Kæden faldt konsekvent af, når jeg lå ned med den på, og efter tre dage, fik jeg knækket den, fordi jeg fik trukket en smule i kæden, da jeg skulle børste mit hår væk. Sikke noget bras til den pris.

Jeg købte en med tags med mine børns forbogstaver og er enig med dig. Min er ikke gået i stykker eller noget og jeg synes egentlig den er fin og simpel, men jeg får den ikke brugt, simpelthen fordi den virker så "billig".

Overvejer at købe en ny kæde til mine tags og ærgrer mig stadig en smule over jeg ikke byttede kæden mens jeg havde muligheden.

Jeg fortryder også vildt meget. Købte 60 cm-kæden på Trendsales for at spare lidt penge (betalte dog stadig 300 kr. for den), men så var der jo bare intet at komme efter, da den knækkede tre dage senere, og guldsmeden skulle have et beløb svarende til købsprisen for at reparere den. :mellow:
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 79
Likede indlæg: 1148

Indlægaf zembra1986 » 5. apr 2016, 21:36

^^Hmm, ærgeligt jeres kæder har holdt så dårligt. Min er stadig rigtig fin og jeg har ikke haft nogle problemer med lukke mekanismen, så for mig er den bestemt pengene værd :)

Min er dog en kuglekæde, så hvis jeres er en ankerkæde, så ligger forskellen i kvalitet måske deri?
0
LaSantaGirl
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Indlægaf LaSantaGirl » 5. apr 2016, 23:25

Hvad sker der for GUL som modefarve?? :afro:
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9721

Indlægaf kidkomb » 6. apr 2016, 00:28

Miss_no_More skrev:
Av mine øjne.jpg

Den var ikke pæn i min ungdom, og det er den stadig ikke.
grim.jpg

Gammelt indlæg, men HVORFOR er hendes fødder dobbelt så store som hendes hovede? Hvad er det dog for en mærkelig måde at photoshop'e på?
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4449

Indlægaf Rosa Espinosa » 7. apr 2016, 22:09

At denne er udsolgt. Den koster 4.500 kr og er fra H&M.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
No1
Likede indlæg: 465

Indlægaf No1 » 8. apr 2016, 20:53

Rosa Espinosa skrev:At denne er udsolgt. Den koster 4.500 kr og er fra H&M.

Satte de fem stk. til salg? :D
0
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 896

Indlægaf Lull » 9. apr 2016, 07:10

At jeg vågner totalt lykkelig, fordi jeg drømte jeg var til mid-season sale...

På julepynt...

I Netto!
8
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 9. apr 2016, 15:48

Er jeg blind? Eller hvor sender de her fra og hvad koster portoen? Det ligner en af de hjemmesider, hvor man først kan få lov til at se porto EFTER man har oprettet sig :tie: www.tannergoods.com
0
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 29
Likede indlæg: 332

Indlægaf Julie » 9. apr 2016, 15:52

Jailbird skrev:Er jeg blind? Eller hvor sender de her fra og hvad koster portoen? Det ligner en af de hjemmesider, hvor man først kan få lov til at se porto EFTER man har oprettet sig :tie: http://www.tannergoods.com

Shipping prices are calculated based on real-time courier rates using the dimension of the package and weight plus handling.
Alt efter hvor meget du putter i kurven og hvad det vejer :)
0
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 9. apr 2016, 16:01

Julie skrev:
Jailbird skrev:Er jeg blind? Eller hvor sender de her fra og hvad koster portoen? Det ligner en af de hjemmesider, hvor man først kan få lov til at se porto EFTER man har oprettet sig :tie: http://www.tannergoods.com

Shipping prices are calculated based on real-time courier rates using the dimension of the package and weight plus handling.
Alt efter hvor meget du putter i kurven og hvad det vejer :)

Men når jeg putter noget i kurven og går op for at se kurven, så kan jeg ikke se portopriser, jeg skal først oprette mig som kunde, og så først bagefter kommer shipping :( Normalt plejer der at være en dropdown ved kurven hvor man vælger land (mener Paulas Choice har det), eller en oversigtstabel som på forhånd viser x antal kg koster x antal kr.
"Handling" er også sådan et dejligt vagt begreb som kan koste hvad som helst.
0

Tilbage til "Mode"