Hvad sker der for ... Vol.1

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Undtagelsen
Kort karma: 26
Likede indlæg: 258

Re: Hvad sker der for ... Vol.1

Indlægaf Undtagelsen » 9. apr 2016, 16:45

POCKETKITTEN skrev:Jane Kønigs halskæder? Lukkesystemet er meget pænt, men latterligt upraktisk. Kæden faldt konsekvent af, når jeg lå ned med den på, og efter tre dage, fik jeg knækket den, fordi jeg fik trukket en smule i kæden, da jeg skulle børste mit hår væk. Sikke noget bras til den pris.

Enig!
Lukkemekanismen er noget værre bras og man slider jo på den, hver gang kæden skal af og på.
Jeg er endt med at købe en ny kæde fra Carre Copenhagen. Den har en alm "gammeldags" lås og så er der en lille sten sat sammen med låsen - vældig fint.
Men i bund og grund for dårligt at det er nødvendigt at bruge penge på en anden kæde!
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3433

Indlægaf HappyPaww » 11. apr 2016, 19:03

... Mænd/fyre med ålestramme jeggings :tie:

Undskyld random fyr på gaden, men altså - din kæreste vil have sine jeans igen :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 12. apr 2016, 14:50

HappyPaww skrev:... Mænd/fyre med ålestramme jeggings :tie:

Undskyld random fyr på gaden, men altså - din kæreste vil have sine jeans igen :lol:

Hver gang jeg ser det der, så tænker jeg at han må være single for ellers havde hans kæreste vel for pokker stoppet ham?!

jeg købte et par bukser til min kæreste for et par uger siden og sælgeren havde jeans på, der var så stramme at han ikke kunne få dem helt op så han havde sådan en underlig stram hængerøv :forvirret:
Hold nu kæft hvor er det grimt! Det giver sgu da også sådan en mærkeligt flad røv? Ej, det dur bare ikke.
Min kæreste sagde også at hvis jeg synes den slags er pænt så må jeg ikke få lov at købe bukser til ham en anden gang. Det synes jeg så ikke og han fik et par fine bukser, der komplimenterer hans mås på allerbedste vis :-D
5
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 42
Likede indlæg: 403

Indlægaf Chachacha » 10. jun 2016, 19:31

Hvad sker der for, at jeg altid er på jagt efter de perfekte jeans og den perfekte foundation?! Det har tydeligvis været et ongoing projekt de sidste 10 år, og jeg HADER at shoppe efter lige netop de to ting. Bliver altid skuffet.
1
Namaste, bitches :kaffe:
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 468

Indlægaf Lismaens » 2. jul 2016, 21:23

Modellens barberingsknopper... De kunne godt lige havde photoshoppet lidt her. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 3. jul 2016, 10:28

Hvad sker der for at jeg har ødelagt en top ved at vaske den forkert. Rookie mistake!

Derudover - hvad sker der for at sale på asos og new look bliver rippet så hurtigt. Er gået glip af fire ting jeg virkelig gerne ville have haft.
0

Tilbage til "Mode"