Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8529

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf 2SHY » 12. maj 2016, 17:16

Kommodedyret skrev:Overvejer om jeg skal se semifinalerne af eurovision. Men ved ikke rigtig om jeg gider, det plejer at være hyggeligt men i år er jeg "meh" omkring det.

Kom og vær med! :banan: Du kommer i godt selskab :klap:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 12. maj 2016, 17:20

2SHY skrev:
Kommodedyret skrev:Overvejer om jeg skal se semifinalerne af eurovision. Men ved ikke rigtig om jeg gider, det plejer at være hyggeligt men i år er jeg "meh" omkring det.

Kom og vær med! :banan: Du kommer i godt selskab :klap:

Jeg har besluttet at give det et forsøg.
Hvis det er kedeligt kan man heldigvis sagtens skifte igen :-D
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 362

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 14. maj 2016, 08:18

Om jeg skal udnytte at min MUS i næste uge skal afholdes med vores HR chef istedet for min leder, og hinte lidt til at jeg ville sætte pris på en ny titel og en lønforhøjelse ikke alt for langt ude i fremtiden.
Min stilling har ændret sig rigtig meget det seneste år og det ville være på sin plads at kreditere med et par ændringer.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 15. maj 2016, 16:18

Om jeg skal begynde på en ny lydbog, læse en rigtig bog, eller se noget netflix. Fjernsynet er ikke i spil, det er simpelthen for kedeligt.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6885

Indlægaf Daine » 15. maj 2016, 16:45

Kommodedyret skrev:Om jeg skal begynde på en ny lydbog, læse en rigtig bog, eller se noget netflix. Fjernsynet er ikke i spil, det er simpelthen for kedeligt.

Jeg har lige brugt de sidste par timer på at skraldgrine til The Graham Norton, kæft det har været spas! :love: :lol: Nu skal jeg vist ha lavet lidt aftensmad og så tror jeg, jeg fortsætter med at grine af den kære Graham (eller vist mest af alt hans gæster).

Han kan anbefales, hvis du ikke har fundet ud af hvad du skal gå i gang med :)
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Kort karma: 53
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 288

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 21. maj 2016, 16:47

Jeg overvejer lidt en eller anden afart tråd om hvad man bør se i teateret eller hvad man har set. :gruble: Det kan være så hyggeligt at gå i teater, men jeg er så dårlig til at holde mig opdateret på den front, det er så meget lettere med biografen. :genert:

I teorien burde den vil ligge under kultur, men når det er slået sammen med politik og samfund, så det orker jeg det bare ikke rigtig. Livets forhold, arh næppe, Hobby, det kan det ikke rigtig betragtes som og Generelt er bare sådan generelt evighedstråde, mens sniksnak er mere generel sniksnak.
1
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 579
Likede indlæg: 5112

Indlægaf ManicNinja » 21. maj 2016, 17:16

Justified Ancients of Mu Mu skrev:Jeg overvejer lidt en eller anden afart tråd om hvad man bør se i teateret eller hvad man har set. :gruble: Det kan være så hyggeligt at gå i teater, men jeg er så dårlig til at holde mig opdateret på den front, det er så meget lettere med biografen. :genert:

I teorien burde den vil ligge under kultur, men når det er slået sammen med politik og samfund, så det orker jeg det bare ikke rigtig. Livets forhold, arh næppe, Hobby, det kan det ikke rigtig betragtes som og Generelt er bare sådan generelt evighedstråde, mens sniksnak er mere generel sniksnak.

Du kunne jo foreslå admin at oprette et forum under 'Underholdning' og så simpelthen kalde det Teater.

Jeg mener - vi har jo i forvejen ét, der hedder Musik, ét der hedder Film & tv og ét, der hedder Bøger. Jeg kan ikke se, hvorfor Teater ikke skulle have sit eget. :)
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Kort karma: 53
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 288

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 21. maj 2016, 17:54

ManicNinja skrev:Du kunne jo foreslå admin at oprette et forum under 'Underholdning' og så simpelthen kalde det Teater.

Jeg mener - vi har jo i forvejen ét, der hedder Musik, ét der hedder Film & tv og ét, der hedder Bøger. Jeg kan ikke se, hvorfor Teater ikke skulle have sit eget. :)

Jeg synes nok det er lige overkill med et nyt forum til en tråd eller i hvert fald fordi jeg savner en tråd. :lol2:
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 21. maj 2016, 18:03

Justified Ancients of Mu Mu skrev: Jeg synes nok det er lige overkill med et nyt forum til en tråd eller i hvert fald fordi jeg savner en tråd. :lol2:

Alle fora er jo startet med en tråd - og der er da sikkert andre, som godt kunne lægge tråde dér. Kald det Teater & Standup eller Sceneliv, så skulle der da nok være basis for nogle ret brugbare tråde om alt muligt ...
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Novella » 30. maj 2016, 20:03

At begå et mord. Bare et lille nemt et, ikke noget, der sviner. Polonium, måske.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1165
Likede indlæg: 6831

Indlægaf Wizzze » 30. maj 2016, 20:07

Novella skrev:At begå et mord. Bare et lille nemt et, ikke noget, der sviner. Polonium, måske.

Hvem som helst? Eller har du nogen speciel i tankerne ? :devil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Novella » 30. maj 2016, 20:14

Wizzze skrev:
Novella skrev:At begå et mord. Bare et lille nemt et, ikke noget, der sviner. Polonium, måske.

Hvem som helst? Eller har du nogen speciel i tankerne ? :devil:

Må jeg være fri? Jeg er ikke sådan en pige. Det er ganske særligt og møntet på en bestemt person.
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 201
Likede indlæg: 1350

Indlægaf Sophies-mor » 30. maj 2016, 20:21

At melde mig ud af næsten alt.
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6122

Indlægaf LadyFox » 30. maj 2016, 20:51

At æde bizare mængder kage og kæderyge en karton smøger.. men det ville være spild af hårdt arbejde. :(
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 31. maj 2016, 13:52

Hvorfor jeg ikke tidligere har bemærket "Observationer fra hverdagen"-tråden. Den er jo lige ned ad min gangsti!
0

Tilbage til "Generelt"