Hvad overvejer du lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3380

Re: Hvad overvejer du lige nu?

Indlægaf FruDulle » 19. okt 2016, 08:51

Om forsikringsselskaber i Danmark ved lov skal være besværlige og lave fejl hele vejen rundt? Jeg er lige ved at brænde sammen
0
Whatever
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 843

Indlægaf Daphne » 19. okt 2016, 10:43

At tage en lur. Sov ikke ordentligt i nat bl.a. pga. mit ribben. Og tror ikke jeg får hverken købt ind eller noget, før jeg har hvilet lidt, så må vel hellere komme i gang :)
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5030

Indlægaf ManicNinja » 19. okt 2016, 12:45

Hvordan fa'en det gik til, at jeg hele dagen i går rendte rundt og var fuldstændigt færdig oven i låget af træthed, kl 21 var på vej i seng og glædede mig til en god, lang nattesøvn ... hvorefter jeg bingewatcher dybest set totalt latterlig serie hele natten (som i HELE natten), pludselig stirrer på uret og indser, at det er morgen, selv om det stadig er mørkt udenfor (også pænt goddaw til dig, lortevinter), sover skaldede seks timer fra 05:30 og nu selvfølgelig render rundt og er komplet baldret i lampen af for lidt og for "skæv" søvn. Doooooh!

Hvis der er nogen, der har noget voksen til indvortes brug i overskud, så vil jeg meget gerne købe et par hundrede gram ... :stoned:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 115
Likede indlæg: 2130

Indlægaf sigge » 24. nov 2016, 13:04

Selvkirurgi. Jeg har sådan nogle små "stilkede gevækster" på halsen, som kommer og går lidt. Når jeg så endelig får en tid ved lægen, som passer i forhold til min arbejdstid, så er det selvfølgelig i en af de perioder, hvor de er helt små, så hun ikke kan skære dem af. Lige nu er de så vokset igen og klør og irriterer. Har virkelig lyst til selv at fjerne dem, men jeg mangler "værktøj" og er lidt en kylling, når det kommer til stykket.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8443

Indlægaf 2SHY » 25. nov 2016, 14:59

Om jeg næste år skal blokere samtlige nyhedsbreve :gruble: Siden midnat har jeg fået over 80! Black Friday relaterede mails hvoraf langt de fleste er fra den samme håndfuld firmaer. Det er regulær Black Friday spam :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1212

Indlægaf godtnavn » 25. nov 2016, 17:53

Om det er for kedeligt at give kæresten en dobbeltdyne i julegave?

Han har snakket om det for nogle måneder siden, og han ønsker sig intet og jeg skal have klaret hans julegave i løbet af den næste uge, og med gode tilbud i dag skal jeg helst bestemme mig inden midnat. Synes det er en kedelig gave fra en kæreste, men det er det eneste jeg kan komme på jeg tror han blvier glad for (og som jeg kan betale, andre idéer ligger på +5000 kr).
0

Tilbage til "Generelt"