Sex på date nr???

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5905

Re: Sex på date nr???

Indlægaf Dikus » 6. okt 2015, 09:01

Meget kan man sige... Men han får da lov at lære mig at kende. Inklusiv sær stædighed.

Han har sjovt nok travlt med at booke dates. I dag skal vi spise sammen og se film. Det bliver hyggeligt.
1
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 6. okt 2015, 16:58

Helt klart på første eler anden dater.
Gider ikke at involvere mig følelsesmæssigt (kæresteagtigt), i en person jeg ikke matcher sexuelt.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 6. okt 2015, 16:59

Dikus skrev:I den mere alvorlige ende, er jeg løbet ind i et velkendt fænomen. Kæreste synes, sex fylder for meget, og spærrer for, vi lærer hinanden ordentligt at kende.

Det er ikke første gang, jeg hører det, så jeg tænker lidt, der må være nogen, der gør noget anderledes.

De gode forhold, jeg har haft tidligere, har alle været med mænd, hvor sex af den ene eller anden årsag ikke kunne lade sig gøre en periode, hvor vi så i stedet har talt sammen.

Udfordringen er jo, at der kun er så mange timer i døgnet.

Hvis jeg endelig skulle have en kalkuleret tilgang, ville den nok være lidt omvendt af din kærestes, faktisk. Min (personlige, vi fungerer jo alle forskelligt) erfaring er, at i takt med, man lærer hinanden rigtigt-rigtigt at kende, går tiden jo også, og med tiden fordamper nyforelskelsen jo i sagens natur. Og nyforelskelsesliderlighed har altid slået mig som sådan lidt særlig, så det ville jeg nok udnytte udfra teorien om, at nyforelskelsen var midlertidig, mens vi havde al tid i verden til at comitte på alle mulige andre områder. Men derfor kunne vi da godt sludre lidt om livshistorier og yndlingsserier mens vi alligevel spiste take-out i sengen.
5
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 6. okt 2015, 17:00

Kan slet ikke huske hvornår det sidst har været et issue, for mig selv altså. Hverken at tænke på eller gå op i overhovedet. Det undrer mig faktisk lidt at der er nogen der lægger ret mange tanker i det.
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. okt 2015, 17:06

Jeg har sex, når det bare ikke kan være anderledes. Altså med en date. Hvis første date udelukkende foregår på en café, så giver det lidt sig selv. Men hvis det foregår privat over en flaske vin og stemningen og tiltrækningen er til stede; jamen hvorfor ikke så?
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2411

Indlægaf Joe » 6. okt 2015, 19:44

Jeg dyrkede sex med min kæreste første gang, før vi overhovedet kendte hinandens navne, så vi var da slet ikke nået på date endnu.
Jeg stemmer for at man knalder, når begge parter virkeligt gerne vil knalde.
1
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2275

Indlægaf Zombie » 6. okt 2015, 20:03

Jeg har det omvendte problem. Jeg knalder med fyre, fordi jeg ikke vil date dem, men så bliver de dødeligt forelskede i mig og eftersom de aldrig har været hverken tykke eller grimme, så blev jeg også forelsket i dem, og så blev vi kærester, datede seriøst og alt det.

Jeg er i et forhold nu, men skulle det en dag slutte, må debatten hjælpe mig med en formel for, hvordan man knalder uforpligtende og uden at fyren vil mere, fordi man bare er SÅ awesome.
3
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3263

Indlægaf DD_81 » 6. okt 2015, 20:13

Ehm jeg tror jeg var på præ-date holdet dengang, vi var ikke på kig efter en kæreste, hverken ham eller mig.
Men altså tiltrækning er nu engang tiltrækning og det skal da udforskes ;)
Og vi har da lært hinanden meget godt at kende, trods alt ;)
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1302

Indlægaf hotlips » 9. okt 2015, 06:49

Jeg kender en der har 3 dates som den faste regel,det er vist noget med man ikke vil være billig og sårn..jeg forstår ikke rigtig ideen.
2
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 9. okt 2015, 06:55

Knald når man har lyst til at knalde?
Regler er kun i vejen!
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 9. okt 2015, 08:45

Jeg er også fortaler for at man knalder når man har lyst.

Når det så er sagt, så har jeg oplevet at min krop har en tendens til at være klar, før mit hoved er det, så jeg er begyndt at hakke hælene lidt i og lige nå at tænke mig om, før det sker. Det kan anbefales. De fleste af mine dates det sidste år, er endt med sex på første eller anden date - nogle af dem har så bare været one-nighters, så det har været ret ligetil. Samtidig tror jeg måske jeg har en tendens til at blive lidt "snydt" af sex, så jeg føler jeg er mere vild med herren, end jeg egentlig er.

Jeg kan godt se ideen i det der med at man venter og lærer hinanden bedre at kende, men at gøre det for princippets skyld (altså, fordi man ikke "bør" have sex før tredje date) er håbløst gammeldags og ret tåbeligt, synes jeg. Er det derimod fordi man gerne vil involveres mere følelsesmæssigt inden tøjet bliver smidt, så kan jeg egentlig godt forstå det. Men som Aima skriver, så kan det jo sagtens følges ad. Der er nu heller ikke noget som post-coitale filosofiske samtaler.
2
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 842

Indlægaf lulu-p » 9. okt 2015, 10:15

Man knalder på 1. date. Derefter kan man vurdere om det giver mening at lære hinanden bedre at kende.
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
missme
Kort karma: 10
Likede indlæg: 110

Indlægaf missme » 9. okt 2015, 11:09

Hvis fyren er lækker og sød/sjov/fræk = Første date. (Så snart muligheden byder sig)

Hvis fyren er grim og kedelig/arrogant/selvhøjtidelig = Never!!!!!
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Dikus » 9. okt 2015, 13:30

Dikus skrev:I den mere alvorlige ende, er jeg løbet ind i et velkendt fænomen. Kæreste synes, sex fylder for meget, og spærrer for, vi lærer hinanden ordentligt at kende.

Det er ikke første gang, jeg hører det, så jeg tænker lidt, der må være nogen, der gør noget anderledes.

De gode forhold, jeg har haft tidligere, har alle været med mænd, hvor sex af den ene eller anden årsag ikke kunne lade sig gøre en periode, hvor vi så i stedet har talt sammen.

Udfordringen er jo, at der kun er så mange timer i døgnet.

Talte med min nære veninde om det. Hun mente, jeg var en idiot - og det slet ikke er sex, der fylder for meget, men mig, der er håbløs at komme ind på livet af. Hun mindede mig om, hun havde skullet true mig til venskab :lol: Hun satte sig foran mig og fortalte, at NU skulle jeg fortælle noget om mig selv, for ellers blev hun sur :genert:

Kæresten vil rigtigt gerne flytte sammen og har nedlagt veto i forbindelse med huskiggeri, jeg er i gang med, så jeg tænker ikke, han som sådan synes jeg er træls. Men måske nok lidt lukket. Jeg HAR ellers sagt, han bare kan læse herinde :deer:
0
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 11. okt 2015, 20:15

Åh det var/er dig der var Dikus. Kunne ikke gennemskue hvem du var på den gamle debat med dit nye brugernavn - og var af samme årsag ved at dø af nysgerrighed :-D (kan godt nok heller ikke heeelt huske hvem/hvordan Dikus var, men at jeg kan genkende navnet er godt nok til mig :-D)
1

Tilbage til "Forhold og sex"