Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4551

Re: Julegaver 2015 - Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Akehurst2 » 7. okt 2015, 13:42

DetSorteCirkus skrev:Jeg kan slå jer allesammen mht. voksne ønsker.
Jeg ønsker mig billeder af småbørn, jeg kender, til at have stående fremme i hjemmet.

Ja - du er jo lige i bedstemorkategorien :-D

Men du minder mig om, at jeg hellere må ønske mig nogle billeder af mine nevøer :genert:
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 8. okt 2015, 09:35

Margot-strømpebukser
Måske en af kjolerne fra vinterkollektionen (men den får jeg ikke, når jeg nu fik tre kjoler i fødselsdagsgave :lol:)
Margot-hue
Pretty Polly-strømpebukser med mønstre på.
Lancome Kohl Bronze
Lancome Kohl Silver
Beauté Pacifique Puffy Eye Gel
Beauté Pacifique Cleansing Foam
Beauté Pacifique A-booster
MF False Lash Effect Mascara
Undertøj - især gode BH'er
Art Harlem støvler (både blå, lilla og brun)
Art Tate støvletter (blå og rød - og de er ikke til at opdrive)
Slowjuicer
Grammofon
Bøger: dem jeg ikke har af Stephen King

Jo. Jeg har vist en ret pæn ønskeseddel i år. Beklageligvis mener min mands familie, at vi da skal have noget sammen - og vi ønsker os bare overhovedet ikke noget fælles. Der er bare ikke plads til mere i vores lille køkken (og han ønsker sig bestemt ikke en slowjuicer :lol:))
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2545

Indlægaf Mi55y » 8. okt 2015, 09:48

Elektronisk p-skive
Gavekort til massage
Telefonpung
Opbevaringskasser
Bøger
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10270

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. okt 2015, 14:50

Så er den her. Jeg siger det bare. Et must på enhver ønskeseddel.

Billede
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Kyle
Kort karma: 20
Likede indlæg: 148

Indlægaf Kyle » 22. okt 2015, 17:27

DetSorteCirkus skrev:Så er den her. Jeg siger det bare. Et must på enhver ønskeseddel.

Billede

Hvad er en telefondagbog? En dagbog, hvor man noterer sine telefonsamtaler? Eller skal man skrive dag og over sine telefonudskiftninger? Eller hvad? :forvirret:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. okt 2015, 17:38

Kyle skrev:
DetSorteCirkus skrev:Så er den her. Jeg siger det bare. Et must på enhver ønskeseddel.

Billede

Hvad er en telefondagbog? En dagbog, hvor man noterer sine telefonsamtaler? Eller skal man skrive dag og over sine telefonudskiftninger? Eller hvad? :forvirret:

Det var præcis de spørgsmål, jeg gik og grublede over i årevis. Og årsagen til at bogen fascinerer mig så meget.
Nu har jeg fundet ud af, at det, så vidt jeg kan forstå, er en kalender, man kan have liggende ved sin telefon, så den er ved hånden til at notere aftaler ned i. Totalt analogt og old school.
3
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 718
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 22. okt 2015, 18:00

DetSorteCirkus skrev:
Kyle skrev:

Billede

Det var præcis de spørgsmål, jeg gik og grublede over i årevis. Og årsagen til at bogen fascinerer mig så meget.
Nu har jeg fundet ud af, at det, så vidt jeg kan forstå, er en kalender, man kan have liggende ved sin telefon, så den er ved hånden til at notere aftaler ned i. Totalt analogt og old school.

Det er en klassiker! :) Den sælger vi mange af hvert år, primært til ældre mennesker, der 'altid' har haft den. Den har ugeopslag og kun et par liner for hver dag, så den er nem at overskue.

Nu er I NØDT til at gå ned og købe en, det er kalenderen I ikke vidste I manglede :lol2:
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. okt 2015, 18:04

Daine skrev:
DetSorteCirkus skrev:Det er en klassiker! :) Den sælger vi mange af hvert år, primært til ældre mennesker, der 'altid' har haft den. Den har ugeopslag og kun et par liner for hver dag, så den er nem at overskue.

Nu er I NØDT til at gå ned og købe en, det er kalenderen I ikke vidste I manglede :lol2:

Jeg er hvert år spændt på at se, om den udkommer, for det er faktisk en af de ting, der varsler julens komme for mig.
Så jeg er glad for at høre, at den stadig er efterspurgt.

Jeg har faktisk flere gange overvejet at ønske mig den og bliver vel egentlig også snart nødt til at gøre det, hvis den skal overleve på sigt.
Problemet er bare, at jeg ikke rigtig kan bruge den til det, den er beregnet til, og det fortjener den med sit fine navn.
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 22. okt 2015, 19:25

Eva trio legio tallerkener, 4 middags og 6 frokost
Eva Trio vandglas
Rudolph Care ansigtsprodukter
Sportsbh
Royal Copenhagen krus - retro mix (hvis det sæt stadig fås)
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Kyle

Indlægaf Kyle » 22. okt 2015, 19:56

DetSorteCirkus skrev:

Så er næste problem, at man i dag ofte ikke kan have en kalender liggende ved sin telefon, da man har sin telefon liggende i lommen. Akke ja.
0
Brugeravatar
Kyle

Indlægaf Kyle » 22. okt 2015, 20:00

Jeg ønsker mig en bidetang, et sæt skruetrækkere, sokker (det skal man vidst, når man er far :-D), polo t-shirts, lange løbethights, kompressionsstrømper og en refleksvest. Derudover oplevelser og overraskelser :D
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 23. okt 2015, 08:48

Kyle skrev:Jeg ønsker mig en bidetang, et sæt skruetrækkere, sokker (det skal man vidst, når man er far :-D), polo t-shirts, lange løbethights, kompressionsstrømper og en refleksvest. Derudover oplevelser og overraskelser :D

Min far har været så fræk at få sig sådan et strømpeabonnement, så nu kan man ikke engang give ham strømper i gave mere. :sur: Eller, det kan man selvfølgelig godt, men han har bare ikke rigtigt brug for flere.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 09:13

Jeg gør det sgu! Jeg ønsker mig en telefondagbog til jul.
Og så vil jeg bruge den til det, navnet betyder i min tolkning. Hver aften vil jeg notere en sms eller Fb-privatbesked, jeg har fået i løbet af dagen, og på den måde riste en løbende rune over 2016.
Jeg tror faktisk, at det kan blive et ret sjovt tilbageblik.
8
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Kyle

Indlægaf Kyle » 23. okt 2015, 14:49

sigge skrev:
Kyle skrev:Jeg ønsker mig en bidetang, et sæt skruetrækkere, sokker (det skal man vidst, når man er far :-D), polo t-shirts, lange løbethights, kompressionsstrømper og en refleksvest. Derudover oplevelser og overraskelser :D

Min far har været så fræk at få sig sådan et strømpeabonnement, så nu kan man ikke engang give ham strømper i gave mere. :sur: Eller, det kan man selvfølgelig godt, men han har bare ikke rigtigt brug for flere.

Hvad er det :slem:
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3509

Indlægaf Ballademager » 23. okt 2015, 14:59

sigge skrev:

Apropos fædre og ønsker...Jeg havde fundet en fantastisk gaveide til min far, syntes jeg selv - billetter til De Nattergale (han elsker dem), oven i købet PÅ hans fødselsdag. Og så har manden lavet andre planer den dag! Så er vi tilbage ved sokker og slips :D
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Fest og bryllup"