Trafik ml København-Slagelse på en fredag eftermiddag

Åbent forum hvor alle kan deltage, også dig der ikke har oprettet en bruger.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3378

Trafik ml København-Slagelse på en fredag eftermiddag

Indlægaf FruDulle » 7. okt 2015, 11:38

Er ved at blive idiot over vores flybillet til Dk til jul så skal lige se hvor slemt det er det som jeg frygter. Hvornår på en fredag er trafikken bedst på motorvejen ml. Slagelse og Kbh? Vi lander 12.20 og skal have kufferter og bil og er nok ude af Cph 14-14.30. Så skal vi til Østerbro og hente ting, og lander nok på mortorvejen Kl 16. Er det håbløst? Normalt lander vi en lørdag, men vi kanikke ændre dag da lejligheden skal pakkes ned fredag, så vi skal rejse der. Nogle flittige pendlere den vej som kan svare?
0
Whatever
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 282
Likede indlæg: 2090

Re: Trafik ml København-Slagelse på en fredag eftermiddag

Indlægaf Danseprinsesse » 7. okt 2015, 12:31

FruDulle skrev:Er ved at blive idiot over vores flybillet til Dk til jul så skal lige se hvor slemt det er det som jeg frygter. Hvornår på en fredag er trafikken bedst på motorvejen ml. Slagelse og Kbh? Vi lander 12.20 og skal have kufferter og bil og er nok ude af Cph 14-14.30. Så skal vi til Østerbro og hente ting, og lander nok på mortorvejen Kl 16. Er det håbløst? Normalt lander vi en lørdag, men vi kanikke ændre dag da lejligheden skal pakkes ned fredag, så vi skal rejse der. Nogle flittige pendlere den vej som kan svare?

I skal i hvert fald regne med både lang kø og forsinkelse en fredag eftermiddag på den strækning. Det plejer at være værst indtil Køge, derefter løsner det op.
2
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1084

Indlægaf girl_beat » 7. okt 2015, 12:49

Danseprinsesse skrev:
FruDulle skrev:Er ved at blive idiot over vores flybillet til Dk til jul så skal lige se hvor slemt det er det som jeg frygter. Hvornår på en fredag er trafikken bedst på motorvejen ml. Slagelse og Kbh? Vi lander 12.20 og skal have kufferter og bil og er nok ude af Cph 14-14.30. Så skal vi til Østerbro og hente ting, og lander nok på mortorvejen Kl 16. Er det håbløst? Normalt lander vi en lørdag, men vi kanikke ændre dag da lejligheden skal pakkes ned fredag, så vi skal rejse der. Nogle flittige pendlere den vej som kan svare?

I skal i hvert fald regne med både lang kø og forsinkelse en fredag eftermiddag på den strækning. Det plejer at være værst indtil Køge, derefter løsner det op.

Enig - I skal nok sørge for en god portion tålmodighed uanset. Trafikken er som regel særlig træg mellem kl. 15 og 17...
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3378

Indlægaf FruDulle » 7. okt 2015, 13:17

Nå det lyder da ligeså festligt som jeg frygtede. Fandt Tilgengæld lige en billet dagen før hvor vi lander kl 07 istedet. Det er nok et bedre træk.
0
Whatever
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 873

Indlægaf Lull » 7. okt 2015, 14:05

Min erfaring er at torsdag eftermiddag er værre, da alle de jyske håndværkere plejer at drage mod vest der...
0

Tilbage til "Åbent forum"