Hvad er det mest impulsive du har gjort?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2410

Re: Hvad er det mest impulsive du har gjort?

Indlægaf Joe » 8. okt 2015, 18:09

Hele min Asien-alene-tur i 2010 var lidt af en omgang impulsive beslutninger.
En aften mødte jeg en amerikansk kvinde på et hostel i Tokyo. Hun arbejdede som engelsklærer i Sydkorea, og inviterede mig til sin fødselsdag. Et par dage efter sejlede jeg til Sydkorea, hvor jeg boede sammen med hende i en uge og festede med hendes venner. Det var ikke lige en del af mine oprindelige planer, men det var en fantastisk uge.
Et par uger efter gik jeg forbi en flok andre backpackere i Thailand, der inviterede mig med i byen. Det blev sådan en vild bytur at jeg forstuvede min fod, og derfor godt kunne se, at det ville blive svært at rejse videre på egen hånd, med både rygsæk og krykker. Så morgenen efter inviterer de mig til Laos med afgangom aftenen, og jeg tager med. Det endte så med at blive de vildeste dage, på den virkeligt fulde måde.

Åh, ungdommelige vildskab, hvor er det lige du gemmer dig?
0
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 9. okt 2015, 09:24

Et par af mine tatoveringer er lavet ret spontant, som i "nu jeg er her, kan jeg da lige så godt..." :D
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 353
Likede indlæg: 3513

Indlægaf Ballademager » 10. okt 2015, 02:37

Det ultimative må nok have været, da jeg tilfældigt faldt over et opslag om praktik i Brasilien. Søgte det, fik det og havde fantastiske seks måneder derover :lun:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 12. okt 2015, 07:54

Det må vist være at hitchhike til Italien og derefter Grækenland. Var 18 år og havde lige sat en veninde af i lufthavnen, hun skulle være au pair i Italien i et år.

På vej hjem i bussen, fulgtes jeg med hendes lillesøster på 17, og vi græd så meget fordi vi savnede hende. Så kunne vi jo lige besøge hende, men havde ingen penge til rejsen. Man kan så godt komme af sted alligevel hvis man hitchhiker. Det var godt nok impulsivt, og lidt dumt når jeg tænker på det i dag. Men det blev en meget begivenhedsrig tur, og vi var af sted en måned.
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1300

Indlægaf hotlips » 12. okt 2015, 14:14

Jeg skulle bare lige ned i tlfboksen udenfor min hf og ringe til min veninde på Fyn og høre om hun ville ha mig på besøg en uges tid,jeg boede i Kbh.
Da jeg kom oo til næste time havde jeg skaffet job i Assens og jeg havde en aftale om at se på 2 fine lejligheder med indflytning 2 uger senere.

Jeg boede på Fyn 2 1/2 år i den omgang,det var et godt valg for jeg var slet ikke færdig med det,jeg sad nærmest og snøftede hvis der var noget fra Vestfyn i fjernsynet.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5902

Indlægaf Dikus » 12. okt 2015, 16:12

Flyttet til Nuuk efter under en måned betænkningstid.
1
GoGetter
Kort karma: 24
Likede indlæg: 142

Indlægaf GoGetter » 17. okt 2015, 20:53

Den her tråd får mig til at indse, at jeg overhovedet ikke er impulsiv. Men det vidste jeg egentlig godt i forvejen.
1

Tilbage til "Generelt"