Hvor er?

Undtagelsen
Kort karma: 75
Likede indlæg: 954

Re: Hvor er?

Indlægaf Undtagelsen » 13. jun 2018, 05:32

Viskelæder?
Har hun fået alt for travlt udenfor debatten?
Jeg kan godt se at hun har været lidt aktiv, men jeg savner hendes kloge indlæg.
1
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 761
Likede indlæg: 4351

Indlægaf Planten » 13. jun 2018, 06:40

Undtagelsen skrev:Viskelæder?
Har hun fået alt for travlt udenfor debatten?
Jeg kan godt se at hun har været lidt aktiv, men jeg savner hendes kloge indlæg.

Jeg tror bare, hun har for travlt lige nu :)
0
Kaffe
Kort karma: 83
Likede indlæg: 962

Indlægaf Kaffe » 22. jun 2018, 19:31

Tux skrev:
Fru Sunshine skrev:
Mavis skrev:Det er nok lidt tid siden, men hvorfor er Advocatus-Diaboli blevet bortvist? Jeg synes han bidrog til mange interessante debatter.

Fordi han overtrådte retningslinjerne med flere kilometer adskillige gange og blæste på henstillinger.

Det har dog ikke forhindret ham i at oprette en ny profil :fløjt:

Jeg har altid godt kunnet lide ham. Han skriver tingene, som de er i stedet for det, som lyder bedst. Det er meget ligetil.
Men hvem er han nu?
6
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 219
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 4038

Indlægaf Mistermor » 23. jun 2018, 12:28

Hvorfor er alle Dikus´ indlæg væk, og de tråde hun har startet overtaget af andre?
0
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1444
Likede indlæg: 10605

Indlægaf Krølle » 23. jun 2018, 12:34

Mistermor skrev:Hvorfor er alle Dikus´ indlæg væk, og de tråde hun har startet overtaget af andre?

Oh noes!
4
Sorenspige
Kort karma: 349
Likede indlæg: 1913

Indlægaf Sorenspige » 23. jun 2018, 18:56

Mistermor skrev:Hvorfor er alle Dikus´ indlæg væk, og de tråde hun har startet overtaget af andre?

Øv :(. Det ville jeg også godt vide.
0
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 549
Likede indlæg: 6622

Indlægaf Dmitra » 23. jun 2018, 19:20

^^…

Måske havde hun bare brug for/lyst til at rydde tavlen. Kan se både hendes profil og moderator"stilling" er der endnu :).
0
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 24. jun 2018, 06:35

Men hvorfor er det, at man får notifikationer på gamle indlæg, hvor brugernavne, som bliver anonymiseret, er nævnt? Jeg bliver da herre forvirret - og skide nysgerrig af det :lol:
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 306
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 7094

Indlægaf decibell » 24. jun 2018, 12:48

På Dikus' vegne: Dikus har forladt debatten og dermed også moderatorjobbet. Hun ønsker ikke at være her mere, da det blev for personligt negativt i visse debatter og endte med at tage for meget energi og påvirke hendes gode humør, hver gang hun loggede på.

Der er vi andre rigtig kede af, og vi kommer til at savne hende meget, men vi forstår hende godt. Det skal være sjovt og hyggeligt at være her, ikke mindst hvis man skal kunne holde til moderatortjansen, og det var det ikke længere for hende.

Der er ikke mere, jeg/vi kan sige om det, så ønsker I mere info, må I kontakte hende selv via andre kanaler. :)
8
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 306
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 7094

Indlægaf decibell » 24. jun 2018, 12:51

Planten skrev:Men hvorfor er det, at man får notifikationer på gamle indlæg, hvor brugernavne, som bliver anonymiseret, er nævnt? Jeg bliver da herre forvirret - og skide nysgerrig af det :lol:

Jeg ved det ikke, men jeg gætter på, at det er selve anonymiseringsprocessen, der får systemet til at se det som et nyt indlæg , og så aktiverer det notifikationerne.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 24. jun 2018, 12:54

decibell skrev:
Planten skrev:Men hvorfor er det, at man får notifikationer på gamle indlæg, hvor brugernavne, som bliver anonymiseret, er nævnt? Jeg bliver da herre forvirret - og skide nysgerrig af det :lol:

Jeg ved det ikke, men jeg gætter på, at det er selve anonymiseringsprocessen, der får systemet til at se det som et nyt indlæg , og så aktiverer det notifikationerne.

Det var også det, jeg kom frem til :) tak :)
1
Smiling_Goat
Kort karma: 781
Likede indlæg: 12830

Indlægaf Smiling_Goat » 24. jun 2018, 20:25

Jeg tænker nogle gange på ManicNinja. Jeg synes, det er ærgerligt, hun ser ud til at være forsvundet. Jeg troede, hun måske bare behøvede en lille pause, men den har da alligevel varet noget tid nu.

Jeg håber, hun har det godt under alle omstændigheder
10
bluetof1
Kort karma: 643
Likede indlæg: 4120

Indlægaf bluetof1 » 24. jun 2018, 20:44

Smiling_Goat skrev:Jeg tænker nogle gange på ManicNinja. Jeg synes, det er ærgerligt, hun ser ud til at være forsvundet. Jeg troede, hun måske bare behøvede en lille pause, men den har da alligevel varet noget tid nu.

Jeg håber, hun har det godt under alle omstændigheder

Hende tænker jeg også på engang imellem.
2
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 201
Likede indlæg: 2574

Indlægaf dykkersild » 27. jun 2018, 06:50

decibell skrev:

På Dikus' vegne: Dikus har forladt debatten og dermed også moderatorjobbet. Hun ønsker ikke at være her mere, da det blev for personligt negativt i visse debatter og endte med at tage for meget energi og påvirke hendes gode humør, hver gang hun loggede på.

Der er vi andre rigtig kede af, og vi kommer til at savne hende meget, men vi forstår hende godt. Det skal være sjovt og hyggeligt at være her, ikke mindst hvis man skal kunne holde til moderatortjansen, og det var det ikke længere for hende.

Der er ikke mere, jeg/vi kan sige om det, så ønsker I mere info, må I kontakte hende selv via andre kanaler. :)

Det er godt nok øv med øv på - hun var rigtig god og empatisk.
4
Brugeravatar
Seladon
Kort karma: 49
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 804

Indlægaf Seladon » 4. jul 2018, 08:56

dykkersild skrev:
decibell skrev:

Det er godt nok øv med øv på - hun var rigtig god og empatisk.

helt enig med Dykkersild. Jeg vil savne hendes gode kommentarer. Håber at hun på et tidspunkt får lyst til at komme tilbage. :blomst:

I øvrigt forstår ikke hvorfor mange debatter ender med personangreb. :forvirret: Vi mister mange gode debattører på den konto. :gruble:
3
Murphy's golden law: whoever has the gold makes the law :slem:

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"