Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Patrick
Admin
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1214

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 25. aug 2015, 13:34

decibell skrev:
Ja, den har jeg også tænkt på. :gogo:

Edit: Men jeg kan se, at hvis man kun trykker på beskeden om pb'en, så forsvinder den anden notifikation helt af sig selv.

Jabi skrev:Er det nødvendigt at der både kommer en notifikation (et tal) om at der ligger en pb og et tal (notifikation) over mail tingesten? Det er jo i princippet det samme, men behøver begge dele at poppe op?

I kan bestemme hvad i vil have notifikationer for, hvis i går ind i Brugerkontrolpanel -> boardindstillinger -> beskedindstillinger.
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4132

Indlægaf decibell » 25. aug 2015, 14:09

Patrick skrev:
decibell skrev:
Ja, den har jeg også tænkt på. :gogo:

Edit: Men jeg kan se, at hvis man kun trykker på beskeden om pb'en, så forsvinder den anden notifikation helt af sig selv.

Jabi skrev:Er det nødvendigt at der både kommer en notifikation (et tal) om at der ligger en pb og et tal (notifikation) over mail tingesten? Det er jo i princippet det samme, men behøver begge dele at poppe op?

I kan bestemme hvad i vil have notifikationer for, hvis i går ind i Brugerkontrolpanel -> boardindstillinger -> beskedindstillinger.

Ja, men det er ikke et spørgsmål om, at vi ikke vil have en notifikation om pb'en, men om at notifikationen er der både ved brevikonet og ved klokken. I indstillinger kan man kun vælge mellem mail eller notifikationer. Hvis vi fravælger notifikationen, vil brevikonet så stadig blive markeret ved nye pb'er?
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
decibell
Moderator

Indlægaf decibell » 25. aug 2015, 14:14

Nu har jeg prøvet at fjerne hakket i notifikationer. Kan du @Patrick sende mig en pb som test?
0

Brugeravatar
Patrick
Admin

Indlægaf Patrick » 25. aug 2015, 14:15

decibell skrev:Ja, men det er ikke et spørgsmål om, at vi ikke vil have en notifikation om pb'en, men om at notifikationen er der både ved brevikonet og ved klokken. I indstillinger kan man kun vælge mellem mail eller notifikationer. Hvis vi fravælger notifikationen, vil brevikonet så stadig blive markeret ved nye pb'er?

Det skulle meget gerne kun fjerne notifikationen ved klokken. Men ellers så prøv lige at slå det fra og sig til, så kan jeg lige sende en testbesked.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2708

Indlægaf Urtekussen » 25. aug 2015, 17:54

alias skrev:Er der andre end mig der har problemer med adblok? Jeg kan ikke blokere exentricas monsterklamme ava :puke: , uden at alle avatarer bliver blokeret.
Fuck nu af med den betændelsesfetish! :whip: :devil:

Jeg er Urtekussen, men sådan en kunne jeg ikke finde et billede af.
1
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
decibell
Moderator

Indlægaf decibell » 26. aug 2015, 18:20

Jeg savner et sprogforum. :genert: Kan vi få sådan et, @Patrick ? Det plejer at tiltrække en hel del brugere. Måske kunne det ligge under 'Politik, kultur og samfund'?
0

Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3266

Indlægaf Hunkat » 27. aug 2015, 09:45

Er der nogen mulighed for at størrelsen på sidetallene kommer lidt op? Altså når man er inde i en tråd?

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre men jeg kommer lidt for ofte til at gå ud af en tråd fordi jeg simpelthen overser det lille to-tal i bunden af siden.
Måske er jeg bare blevet gammel....
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3813

Indlægaf Delfin » 27. aug 2015, 20:34

Jeg var så glad for 25 indlæg pr side, men det ser ud til, at det er sat ned til 10. Please kan vi få lov at vælge selv?
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Patrick
Admin

Indlægaf Patrick » 27. aug 2015, 20:50

Delfin skrev:Jeg var så glad for 25 indlæg pr side, men det ser ud til, at det er sat ned til 10. Please kan vi få lov at vælge selv?

Jeg tror ikke det har været andet end 10 - jeg har først lige fundet indstillingen efter at have læst dit indlæg :P

Hvis du kan få samlet en hob af brugere, der kan kaste gamle tomater efter mig, skal jeg godt sætte det op.
0
Brugeravatar
decibell
Moderator

Indlægaf decibell » 27. aug 2015, 20:54

Billede
2

TurtleSpeed
Kort karma: 100
Likede indlæg: 595

Indlægaf TurtleSpeed » 27. aug 2015, 20:54

Patrick skrev:
Delfin skrev:Jeg var så glad for 25 indlæg pr side, men det ser ud til, at det er sat ned til 10. Please kan vi få lov at vælge selv?

Jeg tror ikke det har været andet end 10 - jeg har først lige fundet indstillingen efter at have læst dit indlæg :P

Hvis du kan få samlet en hob af brugere, der kan kaste gamle tomater efter mig, skal jeg godt sætte det op.

Billede
2
Brugeravatar
Patrick
Admin

Indlægaf Patrick » 27. aug 2015, 20:56

I får skylden når "HVORFOR ER DER SÅ MANGE INDLÆG PR. SIDE NU"-hoben kommen...
4
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 27. aug 2015, 20:57

Patrick skrev:

Jaja det er hvad der kan komme ud af at være to steder. Det er åbenbart den anden debat, der har sat antallet op.

Nåh men så vil jeg gerne bede pænt om 200 likes på mit ønske om flere indlæg pr side. :ivrig:
1
TurtleSpeed
Kort karma: 100
Likede indlæg: 595

Indlægaf TurtleSpeed » 27. aug 2015, 20:59

Patrick skrev:I får skylden når "HVORFOR ER DER SÅ MANGE INDLÆG PR. SIDE NU"-hoben kommen...

Billede
1
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 27. aug 2015, 20:59

Patrick skrev:I får skylden når "HVORFOR ER DER SÅ MANGE INDLÆG PR. SIDE NU"-hoben kommen...

:banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan:
:lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun: :lun:
0

Tilbage til "Forslag til forbedringer"