Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3846

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Delfin » 13. sep 2015, 16:35

Elvispop skrev:
Delfin skrev:
Elvispop skrev:
Delfin skrev:Jeg savner lidt en let genvej til de tråde, jeg abonnerer på.

De skulle gerne dukke op i "notifikationsklokken" li'så snart der er nye indlæg i dem.

Og hvis du vil gense dem, selvom der ikke er kommet nye indlæg kan du bruge dette link
ucp.php?i=ucp_main&mode=subscribed

Så kan det være at @Patrick kan lave en knap, der fører til det.

Klokken bruger jeg, men det er netop den anden mulighed, jeg godt kunne tænke mig en direkte knap til. Det var en af dem, jeg brugte rigtig meget, fordi det er en hurtig og overskuelig måde at finde de tråde, jeg deltager i.

Indtil (hvis) der kommer en knap, kan du klikke:
Klokke - se alt - og "vælge overvågede fora" og emner i venstre side.

Så kommer du til den samme side.

Tak den vej rundt havde jeg ikke fundet, men det er også lidt af en omvej. Indtil videre er jeg begyndt at køre med dem åbne i en ekstra fane.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 13. sep 2015, 20:04

@Patrick - kan "marker fora som læst" knappen flyttes, evt. til bunden af siden? Nu er det anden gang på kort tid jeg er kommet til at trykke på den ved en fejl fordi den ligger lige ved menuen.
0
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 13. sep 2015, 20:43

Ved ikke om det er her jeg skal spørger, men jeg har fået to likes, som jeg ikke har fået notifikationer på, hvordan kan det være? Jeg har fået notifikationer på alle andre likes, tror jeg.
0
:pompom:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5876

Indlægaf Dikus » 13. sep 2015, 21:23

@patrick
0
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 14. sep 2015, 10:24

Dikus skrev:@patrick

Han har lige haft supertravlt her i weekenden med noget af deres projekt der bare ikke ville virke, samt noget lineær algebra. Han kigger på det så snart han kan :)
4
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5876

Indlægaf Dikus » 14. sep 2015, 12:37

Ultraviolet skrev:
Dikus skrev:@patrick

Han har lige haft supertravlt her i weekenden med noget af deres projekt der bare ikke ville virke, samt noget lineær algebra. Han kigger på det så snart han kan :)

Det var også mest, fordi jeg ikke kendte svaret :fløjt:

Han må ret gerne passe sine studier! *mor-mode off*
4
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Daine » 15. sep 2015, 18:25

Det er muligvis ikke det rigtige sted, MEN prøver alligevel. Jeg får næsten altid at vide, at mine filer er for store, hvis jeg forsøger billedupload fra telefon/iPad. Findes der en nem app eller noget, der kan hjælpe mig med at formindske billederne? Og hvordan ser jeg, hvad billederne fylder?
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 15. sep 2015, 18:34

Daine skrev:Det er muligvis ikke det rigtige sted, MEN prøver alligevel. Jeg får næsten altid at vide, at mine filer er for store, hvis jeg forsøger billedupload fra telefon/iPad. Findes der en nem app eller noget, der kan hjælpe mig med at formindske billederne? Og hvordan ser jeg, hvad billederne fylder?

Windows: http://m.en.softonic.com/app/microsoft- ... ge-resizer

Android: https://play.google.com/store/apps/deta ... otoresizer

Billede hosting har jeg ikke styr på endnu.
1
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 15. sep 2015, 18:37

Daine skrev:Det er muligvis ikke det rigtige sted, MEN prøver alligevel. Jeg får næsten altid at vide, at mine filer er for store, hvis jeg forsøger billedupload fra telefon/iPad. Findes der en nem app eller noget, der kan hjælpe mig med at formindske billederne? Og hvordan ser jeg, hvad billederne fylder?

Nu kender jeg ikke til æbleprodukter, men til android findes der et hav af apps, til at resize billede med.
Prøv at søge i app store på "resize pictures" eler lignende.
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 15. sep 2015, 18:45

Elvispop skrev:

Nu kender jeg ikke til æbleprodukter, men til android findes der et hav af apps, til at resize billede med.

Tak, der kom en masse frem :D
Ved du tilfældigvis hvordan man ser billedstørrelsen? På computer står det jo ved billedet, men her kan jeg ikke gennemskue hvor jeg ser det.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Elvispop

Indlægaf Elvispop » 15. sep 2015, 18:48

Daine skrev:
Elvispop skrev:

Ved du tilfældigvis hvordan man ser billedstørrelsen? På computer står det jo ved billedet, men her kan jeg ikke gennemskue hvor jeg ser det.

Du må kunne se "egenskaber" for hvert enkelt billede i dit galleri/Billedrulle.
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 15. sep 2015, 19:04

Elvispop skrev:
Daine skrev:
Elvispop skrev:

Du må kunne se "egenskaber" for hvert enkelt billede i dit galleri/Billedrulle.

Måske :gruble: men jeg kan ikke greje hvor jeg skal se det. Synes jeg har klikket på alt, der kunne klikkes på.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10182

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. sep 2015, 20:30

Jeg ved ikke, om dette allerede er nævnt, men jeg får ikke notifikationer på alt det, som normalt udløser dem.
Hvis blot det berører likes, er det ok, men jeg håber ikke, at jeg bliver citeret uden at blive gjort opmærksom på det, for hvis en anden spørger om noget, virker det uhøfligt ikke at svare.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 16. sep 2015, 07:28

Det er sikkert nævnt flere gang før, og måske ikke så nemt. som det lyder ...

Men det kunne gøre det nemmere at overskue, hvis man kun citerede selve det indlæg, man svarer på -og ikke hele den foregående udveksling. Meget gerne med "tilbage-links" til det citerede, så man kunne spole tilbage, hvis man havde glemt, hvad det drejede sig om. Men det er lidt voldsomt med der syv citater inden i citater, som der nogle gange kommer, hvis mange svaret hinanden. Så er det ikke helt automatisk at man lige får øje på, hvor det nye indlæg begynder.

Så det ville være første prioritet efter min smag. :)
1
Brugeravatar
Elvispop

Indlægaf Elvispop » 16. sep 2015, 15:09

dgd2007 skrev:Det er sikkert nævnt flere gang før, og måske ikke så nemt. som det lyder ...

Men det kunne gøre det nemmere at overskue, hvis man kun citerede selve det indlæg, man svarer på -og ikke hele den foregående udveksling. Meget gerne med "tilbage-links" til det citerede, så man kunne spole tilbage, hvis man havde glemt, hvad det drejede sig om. Men det er lidt voldsomt med der syv citater inden i citater, som der nogle gange kommer, hvis mange svaret hinanden. Så er det ikke helt automatisk at man lige får øje på, hvor det nye indlæg begynder.

Så det ville være første prioritet efter min smag. :)

Det med "dybden" af citaterne, er jeg ret sikker på at @Patrick allerede slås med.

Hvis det er tekniske forbedringer i ønsker, vil det være en fordel hvis i tag'er patrick, som jeg lige gjorde.
Så er Dr meget større chance for at han ser det.
0

Tilbage til "Forslag til forbedringer"