Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4272

Re: Nummererede indlæg

Indlægaf Flora » 22. sep 2015, 19:47

Kyle skrev:Kan man ikke bare linke: viewtopic.php?f=10&t=8&start=255#p23357 ?

Jo. Det virker bare nemmere hvis der er numre. Men altså, hvis det ikke lige er til at fikse går det da også nok :)
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Kyle
Kort karma: 20
Likede indlæg: 148

Indlægaf Kyle » 22. sep 2015, 19:49

Flora skrev:

Jo. Det virker bare nemmere hvis der er numre. Men altså, hvis det ikke lige er til at fikse går det da også nok :)

Enig. Det var også mere ment som en midlertidig løsning, men det fik jeg ikke formuleret. Det var blot en tanke fordi jeg tænker Patrik nok har en del på sin liste.
0
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 22. sep 2015, 19:57

Kyle skrev:
Flora skrev:

Enig. Det var også mere ment som en midlertidig løsning, men det fik jeg ikke formuleret. Det var blot en tanke fordi jeg tænker Patrik nok har en del på sin liste.

Det har han helt sikkert :)
0
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Aima » 25. sep 2015, 23:27

Jeg kommer simpelthen så ofte til at logge ud, når jeg vil tjekke notifikationer, fordi knapperne er lige ved siden af hinanden, i hvert fald, når man er på fra telefon. Det betyder så, at jeg må logge ind igen, og så er hele den der 'nye indlæg'-oversigt komplet nulstillet, så jeg ikke længere kan bruge den som der, hvorfra jeg hopper ind i tråde fra.

Jeg er med på, at man nok ikke bare kan rykke rundt på knapperne, men jeg ville allerydmygst spørge, om det måske var muligt at lave en mellemvej, så den ikke bare logger en ud ved første klik, men i stedet lige giver et lille heads up om, at det altså er dét, man er igang med. Sådan en "Du logger nu ud, er du sikker? Ja eller annuller"-agtig forespørgsel.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2101

Indlægaf Pjeps » 25. sep 2015, 23:32

Aima skrev:Jeg kommer simpelthen så ofte til at logge ud, når jeg vil tjekke notifikationer, fordi knapperne er lige ved siden af hinanden, i hvert fald, når man er på fra telefon. Det betyder så, at jeg må logge ind igen, og så er hele den der 'nye indlæg'-oversigt komplet nulstillet, så jeg ikke længere kan bruge den som der, hvorfra jeg hopper ind i tråde fra.

Jeg er med på, at man nok ikke bare kan rykke rundt på knapperne, men jeg ville allerydmygst spørge, om det måske var muligt at lave en mellemvej, så den ikke bare logger en ud ved første klik, men i stedet lige giver et lille heads up om, at det altså er dét, man er igang med. Sådan en "Du logger nu ud, er du sikker? Ja eller annuller"-agtig forespørgsel.

Det er jeg helt enig i, jeg kommer også til at logge ud.
0
:ninja:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 26. sep 2015, 03:28

Pjeps skrev:Det er jeg helt enig i, jeg kommer også til at logge ud.
Herligt, så er det ikke bare fordi jeg er halvblind OG fummelfingret :D
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 26. sep 2015, 04:01

Er enig med jer - og der kan godt rykkes rundt på knapperne (og det er også blevet gjort før). Hvis du prøver at vende din iphone vandret, så kan du se et ekstra ikon (spørgsmålstegnet) komme frem. Det blev netop lagt der for at undgå at man kommer til at logge ud hele tiden. Men af en eller anden grund forsvinder det ikon på iphones når telefonen er i lodret position (og vi aner ikke hvorfor).

Vi lagde spørgsmålstegnet der, fordi det er nok den knap der bliver brugt mindst - de andre er jo relativt ofte i brug, så vi er gået i tænkeboks efter en løsning (synes selv det er smadderirriterende). Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men ville høre Patrick om man kan lægge log-ud knappen et helt andet sted.
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6862

Indlægaf Daine » 26. sep 2015, 06:49

Kan Patrick ændre rækkefølgen af knapperne? Jeg har (på iPad) 5 knapper - profil, PB, klokke, ? og log-ud. Hvis nu rækkefølgen hed klokke, PB, profil, ? og log-ud. Selvom ? Forsvinder på iPhone, vil der stadig være ok plads hvis de blev byttet om.

Kunne det være en ide? Det virker jo selvfølglig kun ordentligt, hvis man ikke bruger sin 'profil' knap ret meget - og det er jeg lidt usikker på om folk gør.
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 26. sep 2015, 07:20

Daine skrev:Kan Patrick ændre rækkefølgen af knapperne? Jeg har (på iPad) 5 knapper - profil, PB, klokke, ? og log-ud. Hvis nu rækkefølgen hed klokke, PB, profil, ? og log-ud. Selvom ? Forsvinder på iPhone, vil der stadig være ok plads hvis de blev byttet om.

Kunne det være en ide? Det virker jo selvfølglig kun ordentligt, hvis man ikke bruger sin 'profil' knap ret meget - og det er jeg lidt usikker på om folk gør.

Der kan sagtens lade sig gøre, men ligesom dig ved jeg ikke hvor meget den knap bliver brugt. Hvis der er nogen der bruger den meget er vi jo lige vidt.... Men hører ham lige når jeg er hjemme (yay for weekendarbejde! :deer: ) om log-ud kan rykkes et andet sted hen, ellers bliver dit forslag nik løsningen.
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1988

Indlægaf Lurende Peber » 26. sep 2015, 08:21

Hvad med et "Arrangementer IRL" underforum? Det skal vel under "Forummet, da det vel strengt taget ikke er en debat. Og dog ...overvejelserne op til kan sagtens kaldes det ..... det styrer I mods :-D

Der er pt. en masse hyggesnak om det i "Det må jeg ikke sige..."
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Patrick
Admin
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1214

Indlægaf Patrick » 20. okt 2015, 16:02

Crookshanks skrev:Jeg kunne godt tænke mig en spoiler funktion. Den kunne være meget brugbar i Film & TV :)

Done!
8
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 20. okt 2015, 16:32

Hil Patrick!
2
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 20. okt 2015, 16:36

Han kan virkelig ALT :lun:
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4155

Indlægaf decibell » 20. okt 2015, 17:05

Whoosh skrev:Hil Patrick!

Amen.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3442

Indlægaf dgd2007 » 22. okt 2015, 05:30

Ikke for at kværulere ... :engel:
Men er det ikke meningen, at sådan en skal være sammenfoldet og så kun folde sig ud, hvis man trykker på den?
Denne her Spoiler 1.0 maler jo bare det hele over med sort, som i et offentliggjort CIA-dokument, men det fylder stadig det samme ...

Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done! Done!
Done!
Done!
Done!
0

Tilbage til "Forslag til forbedringer"