Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Only Me
Kort karma: 25
Likede indlæg: 157

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Only Me » 22. okt 2015, 12:35

Forslag til at kunne lave billedalbum som jeg har lavet her.

Ved at klikke på det åbnes billedet i fuld størrelse.

Billede Billede Billede
0
Altid glad for at hjælpe. :)
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1294

Indlægaf hotlips » 25. okt 2015, 22:19

Jeg ved ikke om det er foreslået før,men en direkte svar funktion på kort?
Folk skriver af og til sådan nogen søde beskeder,men inden jeg får fumlet mig rundt og ind til privat beskeder kommer jeg ofte fra at svare,det ville være virkelig fint hvis man bare skulle trykke svar og så kunne skrive.
5
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5095

Indlægaf ManicNinja » 30. okt 2015, 01:56

hotlips skrev:Jeg ved ikke om det er foreslået før,men en direkte svar funktion på kort?
Folk skriver af og til sådan nogen søde beskeder,men inden jeg får fumlet mig rundt og ind til privat beskeder kommer jeg ofte fra at svare,det ville være virkelig fint hvis man bare skulle trykke svar og så kunne skrive.

Kunne være GENIALT! Enten med direkte reply. Eller også kunne man forsyne alles profiler med en "væg", hvor man så kunne svare. Ligesom på Jubii i sin tid. En PB virker tit lidt overkill.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 30. okt 2015, 02:01

Er det i øvrigt her, man skal spørge, hvornår nametagging kommer til at virke igen? Øj, jeg var svært glad for endelig at være på et forum, hvor den funktion fandtes!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Patrick
Admin
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1214

Indlægaf Patrick » 30. okt 2015, 21:11

ManicNinja skrev:Er det i øvrigt her, man skal spørge, hvornår nametagging kommer til at virke igen? Øj, jeg var svært glad for endelig at være på et forum, hvor den funktion fandtes!

Jeg holder løbende øje med om der kommer opdateringer til det tagging system der var på siden tidligere, som retter de fejl vi oplevede her. Lige så snart der er en opdatering, prøver vi at køre med det igen.

ManicNinja skrev:Kunne være GENIALT! Enten med direkte reply. Eller også kunne man forsyne alles profiler med en "væg", hvor man så kunne svare. Ligesom på Jubii i sin tid. En PB virker tit lidt overkill.

Det ryger på listen.

Sådan generelt, er jeg ret presset på studiet for tiden, og har ikke det store overskud til at kaste mig ud i selv at lave større funktioner lige pt. Så med mindre jeg falder over noget, som lige er til at smide ind på siden, har det her nok lidt lange udsigter. Desværre.
3
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 30. okt 2015, 22:13

Patrick skrev:
ManicNinja skrev:Er det i øvrigt her, man skal spørge, hvornår nametagging kommer til at virke igen? Øj, jeg var svært glad for endelig at være på et forum, hvor den funktion fandtes!

Jeg holder løbende øje med om der kommer opdateringer til det tagging system der var på siden tidligere, som retter de fejl vi oplevede her. Lige så snart der er en opdatering, prøver vi at køre med det igen.

ManicNinja skrev:Kunne være GENIALT! Enten med direkte reply. Eller også kunne man forsyne alles profiler med en "væg", hvor man så kunne svare. Ligesom på Jubii i sin tid. En PB virker tit lidt overkill.

Det ryger på listen.

Sådan generelt, er jeg ret presset på studiet for tiden, og har ikke det store overskud til at kaste mig ud i selv at lave større funktioner lige pt. Så med mindre jeg falder over noget, som lige er til at smide ind på siden, har det her nok lidt lange udsigter. Desværre.

Ved du hvad? Alene dét at du tager dig tid til at svare her ... Dét er fandeme sejt. Og flot. Og rart.

No worries. Studiet er sgu da det vigtigste. God vind med det, i øvrigt!
4
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 652

Indlægaf Jailbird » 2. nov 2015, 13:23

Jeg ved ikke om jeg kan formulere mig så det kan forstås, men nu prøver jeg:

Jeg savner en funktion som gør, at jeg kan have mit eget "private forum" over de tråde som jeg gerne læser, men som jeg ikke nødvendigvis deltager i. Lige nu har jeg bogmærket dem, men så drukner mine notifikationer (når folk citerer mig f.eks.) fordi jeg får en "klokke notifikation" hver gang nogen skriver i de 85 emner jeg gerne vil læse :D
Hvis jeg "overvåger" emnet i stedet, drukner jeg i e-mails, og det ligner ikke at man kan overvåge emner uden at modtage e-mails.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3434

Indlægaf dgd2007 » 2. nov 2015, 13:37

Jailbird skrev:Hvis jeg "overvåger" emnet i stedet, drukner jeg i e-mails, og det ligner ikke at man kan overvåge emner uden at modtage e-mails.

Det er da vist noget, man selv kan indstille (om man vil have mails). Jeg får ikke nogen. :gruble:
1
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 652

Indlægaf Jailbird » 2. nov 2015, 14:43

dgd2007 skrev:
Jailbird skrev:Hvis jeg "overvåger" emnet i stedet, drukner jeg i e-mails, og det ligner ikke at man kan overvåge emner uden at modtage e-mails.

Det er da vist noget, man selv kan indstille (om man vil have mails). Jeg får ikke nogen. :gruble:

Ha ha, så langt så godt. Jeg synes ellers jeg havde ledt alt igennem og da jeg fik mails hvor der stod "Ønsker du ikke længere at få besked om nye indlæg i emnet, stoppes overvågningen ved at klikke på følgende link" bekræftede det ligesom min opfattelse af, at man ikke kunne undgå mails ved andet end at stoppe hele overvågningen.

Okay, nu fandt jeg så et helt nyt sted (med e-mails og notifikationer redigering). Hvad er så forskellen på bogmærker og overvågningen, når man alligevel kan tilpasse alt så det opfører sig som jeg vil have det? :)
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4153

Indlægaf decibell » 10. nov 2015, 18:30

Jailbird skrev:Jeg ved ikke om jeg kan formulere mig så det kan forstås, men nu prøver jeg:

Jeg savner en funktion som gør, at jeg kan have mit eget "private forum" over de tråde som jeg gerne læser, men som jeg ikke nødvendigvis deltager i. Lige nu har jeg bogmærket dem, men så drukner mine notifikationer (når folk citerer mig f.eks.) fordi jeg får en "klokke notifikation" hver gang nogen skriver i de 85 emner jeg gerne vil læse :D
Hvis jeg "overvåger" emnet i stedet, drukner jeg i e-mails, og det ligner ikke at man kan overvåge emner uden at modtage e-mails.

Jeg overvåger som moderator jo ret mange tråde, men ønsker heller ikke at få hverken notifikationer (besked i klokken) eller mail om det. Jeg har indstillet det sådan her:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 30. nov 2015, 15:51

Jeg ved ikke om det er nævnt før, men...

Citater! Er det muligt at sætte en begrænsning på hvor mange lag man kan citere? Det ser helt tåbeligt ud når folk citerer 8-9 foregående indlæg på én gang. Det fylder meget og betyder at man skal scrolle virkelig langt ned for at se hvad deres bidrag reelt er. Det gør trådene lange og uoverskuelige, synes jeg.

Det er som regel ikke nødvendigt at citere i mere end ét eller to lag. Man kan selvfølgelig manuelt fjerne de overflødige (det gør jeg selv), men det tror jeg ikke at alle er lige ferme til.
2
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3434

Indlægaf dgd2007 » 30. nov 2015, 16:18

Kattefjæs skrev:Jeg ved ikke om det er nævnt før, men...

Citater! Er det muligt at sætte en begrænsning på hvor mange lag man kan citere? Det ser helt tåbeligt ud når folk citerer 8-9 foregående indlæg på én gang. Det fylder meget og betyder at man skal scrolle virkelig langt ned for at se hvad deres bidrag reelt er. Det gør trådene lange og uoverskuelige, synes jeg.

Det er som regel ikke nødvendigt at citere i mere end ét eller to lag. Man kan selvfølgelig manuelt fjerne de overflødige (det gør jeg selv), men det tror jeg ikke at alle er lige ferme til.

Det har været nævnt flere gange - men den arme webmaster har vist ikke rigtig tid til at kigge på det foreløbig.
Det er vist svært fra mobiler, men fra pc er det ret nemt selv lige at slette de indlejrede citater og kun beholde det, man rent faktisk vil svare på. Det hjælper da altid lidt, jo flere der gør det.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1214

Indlægaf Patrick » 30. nov 2015, 17:44

Kattefjæs skrev:Jeg ved ikke om det er nævnt før, men...

dgd2007 skrev:Det har været nævnt flere gange - men den arme webmaster har vist ikke rigtig tid til at kigge på det foreløbig.
Det er vist svært fra mobiler, men fra pc er det ret nemt selv lige at slette de indlejrede citater og kun beholde det, man rent faktisk vil svare på. Det hjælper da altid lidt, jo flere der gør det.

Den er på vej! Der er kommet en opdatering af forummet software, som løser det. Jeg skal bare lige have tid til at kunne håndtere eventuelle sammenbrud og andre sjove ting, der kan opstå ved opdateringen :) Det burde gerne ske inden jul.
15
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 1. dec 2015, 12:34

Jeg kunne godt tænke mig, hvis det var tilladt at skrive lidt mere i de grønne (og røde) kort, end det er i dag. Synes ofte, jeg må skære meget ned, når jeg vil skrive et kort med en besked, som ikke nødvendigvis behøver ryge i en pb.
2
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2600

Indlægaf Fillie » 1. dec 2015, 14:13

Jeg synes, det er på tide at ændre Debattens slogan. At vi har grønne og røde kort var relevant under "flugten fra Jubii", hvor man ønskede at tiltrække folk derfra, der var trætte af de elendige opdateringer, men i dag er Debatten et reelt og bestående alternativ, hvor kortene nok ikke er det vigtigste for mennesker, som ikke kommer fra Jubii; faktisk siger de dem sikkert ingenting. Hvad med noget så enkelt som "Debatten - det rareste sted på nettet"? :)
6
"All you need is love."

- The Beatles

Tilbage til "Forslag til forbedringer"