Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3452

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf dgd2007 » 16. dec 2015, 06:17

Et lille fromt ønske (ved lejlighed) ...

Når man uploader et billede, fx som en lille joke-kommentar e.lign., ødelægger det det lidt, at der nedenunder står filnavn og antal kb og hvor mange gange det er vist.

Kunne man evt. tage det væk?
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3452

Indlægaf dgd2007 » 17. dec 2015, 06:49

dgd2007 skrev:Et lille fromt ønske (ved lejlighed) ...

Når man uploader et billede, fx som en lille joke-kommentar e.lign., ødelægger det det lidt, at der nedenunder står filnavn og antal kb og hvor mange gange det er vist.

Kunne man evt. tage det væk?

Jamen du godeste! Det ser ud, som om det allerede er sket! :worship:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1716

Indlægaf Guilded_Lily » 2. jan 2016, 12:51

Jeg kunne godt tænke mig en centrér-knap i skrivefeltet... Er det mon muligt?
2
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4157

Indlægaf decibell » 2. jan 2016, 13:31

Spjaerten skrev:Jeg kunne godt tænke mig man kunne ha flere pb'er.

Virkelig irriterende man skal slette så ofte. Vil jo gerne gemme mine samtaler.

Jeg har oprettet flere mapper og flytter så over, når grænsen er ved at være nået. Det virker hos mig.
3
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Patrick
Admin
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1216

Indlægaf Patrick » 2. jan 2016, 16:45

Guilded_Lily skrev:Jeg kunne godt tænke mig en centrér-knap i skrivefeltet... Er det mon muligt?

Ja!
6
Brugeravatar
Patrick
Admin

Indlægaf Patrick » 2. jan 2016, 16:51

Crookshanks skrev:Jeg kunne godt tænke mig, at der bliver kigget på muligheden for at vi kan slette egne indlæg.

Jeg synes det lyder mærkeligt, at der overhovedet ikke er mulighed for at brugere selv kan slette indlæg. Har I checket indstillingerne for tilladelser i brugergruppen?

Jeg synes også det lyder mærkeligt, og har også en formodning om at det i virkeligheden er mig der overser et eller andet helt åbenlyst. Men indtil videre (og jeg har brugt pinligt lang tid på det her), ser det ud som om at der er hardcoded en begrænsning på ikke-moderator/admin grupper, som gør at det kun er ikke-besvarede indlæg der kan slettet.

Jeg har fundet et par andre phpbb forum brugere, som også er rendt ind i samme problem, men en løsning er jeg ikke stødt på endnu. Umiddelbart virker det ret fjollet, når funktionen åbenlyst er der. Jeg fortsætter med at grave rundt ind i mellem, og ser om jeg ikke finder en løsning på det engang.
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1716

Indlægaf Guilded_Lily » 2. jan 2016, 17:57

Patrick skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg kunne godt tænke mig en centrér-knap i skrivefeltet... Er det mon muligt?

Ja!

Fantastisk! Tusind tak! :blomst:
1
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1130

Indlægaf Torn » 2. jan 2016, 20:16

Måske overser jeg det. Måske er det nævnt. Måske kan det ikke lade sig gøre.

Men, jeg gad godt at man kunne trykke på det citerede svar i et indlæg og så vupti kom man til original-svaret.
0
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2607

Indlægaf Fillie » 5. jan 2016, 13:19

Kan vi ikke få lykønskninsforummet herop, som det er på Jubii? Jeg synes, det drukner nede i "Sniksnak". :)
0
"All you need is love."

- The Beatles
No1
Kort karma: 57
Likede indlæg: 465

Indlægaf No1 » 5. jan 2016, 19:29

Crookshanks skrev:Jeg kunne godt tænke mig, at der bliver kigget på muligheden for at vi kan slette egne indlæg.

Jeg synes det lyder mærkeligt, at der overhovedet ikke er mulighed for at brugere selv kan slette indlæg. Har I checket indstillingerne for tilladelser i brugergruppen?

Ville være rart hvis man kunne slette egne tråde i hvert fald.
1
Brugeravatar
Patrick
Admin

Indlægaf Patrick » 5. jan 2016, 20:24

No1 skrev:

Som jeg har skrevet et par indlæg længere oppe: viewtopic.php?f=10&p=81522#p78459

Der ligger desværre en begrænsning for almindelige brugere, som jeg har lidt svært ved at komme udenom. Jeg leder efter aktivt efter en løsning, men indtil videre må fiksfaksløsningen være, at hvis noget skal slettes her og nu, må i redigere indlæggene så der ikke står noget indhold, og kontakte mig eller en moderator som så kan slette indlægget/tråden.

Det skal lige siges at jeg ikke har noget liv, så oftest vil den slags kunne ske ret hurtigt, hvis man bare sender mig en pb.
7
No1
Kort karma: 57
Likede indlæg: 465

Indlægaf No1 » 5. jan 2016, 20:26

Patrick skrev:
No1 skrev:

Som jeg har skrevet et par indlæg længere oppe: viewtopic.php?f=10&p=81522#p78459

Der ligger desværre en begrænsning for almindelige brugere, som jeg har lidt svært ved at komme udenom. Jeg leder efter aktivt efter en løsning, men indtil videre må fiksfaksløsningen være, at hvis noget skal slettes her og nu, må i redigere indlæggene så der ikke står noget indhold, og kontakte mig eller en moderator som så kan slette indlægget/tråden.

Det skal lige siges at jeg ikke har noget liv, så oftest vil den slags kunne ske ret hurtigt, hvis man bare sender mig en pb.

Helt i orden. Mange tak for svar. ;)
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 6. jan 2016, 05:56

No1 skrev:
Patrick skrev:
No1 skrev:

Helt i orden. Mange tak for svar. ;)
Det skal lige siges at da jeg ville have en tråd slettet gik der kun 1½ time fra pb var sendt til det var sket. Om det var tilfældigt ved jeg ikke men det var ihf hurtigt i min verden. :)
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 6. jan 2016, 20:20

Patrick, tusind tak for hjælpen med grønne kort. :worship: :pompom:

Desværre lidt malurt i bægeret: Nu kan jeg ikke få lov til at give grønne kort, for den boks forsvinder, så snart jeg trykker på tekstfeltet :(
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Patrick
Admin

Indlægaf Patrick » 6. jan 2016, 20:22

Rapfisk skrev:Patrick, tusind tak for hjælpen med grønne kort. :worship: :pompom:

Desværre lidt malurt i bægeret: Nu kan jeg ikke få lov til at give grønne kort, for den boks forsvinder, så snart jeg trykker på tekstfeltet :(

Jeg er utilfreds med, at i ikke bryder jer om de nye features jeg får implementeret! Men jaja, jeg kigger på det :P
2

Tilbage til "Forslag til forbedringer"