Ja.

Rapfisk skrev:http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=8&start=360#p285949
Hvis det er for tungt at få knapper på citaterne, så man kan hoppe tilbage til det oprindelige indlæg, ville det være en stor hjælp at få dag og tidspunkt på, så man ved, hvor langt tilbage man skal lede.
Jeg ved ikke, om det vil være praktisk muligt?
Only Me skrev:Rapfisk skrev:http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=8&start=360#p285949
Hvis det er for tungt at få knapper på citaterne, så man kan hoppe tilbage til det oprindelige indlæg, ville det være en stor hjælp at få dag og tidspunkt på, så man ved, hvor langt tilbage man skal lede.
Jeg ved ikke, om det vil være praktisk muligt?
Det er sådan set bare linkadressen som skal implementeres i quotekoden til det svar som man citerer som jeg viser denne prøve.
Når man klikker på linket som kommer man til det svar som man citerer.
Sophaya skrev:Måske har jeg slet ikke fulgt ordentligt med i denne del af debatten, men er der et sted man kan skrive eller en man kan kontakte, hvis man vil foreslå at en tråd bliver flyttet? Oplever tit evighedstråde, der fylder i generelt og dit liv, og som vel egentlig hører til i snik snak. Senest "hvad vil du helst"
Sophaya skrev:Måske har jeg slet ikke fulgt ordentligt med i denne del af debatten, men er der et sted man kan skrive eller en man kan kontakte, hvis man vil foreslå at en tråd bliver flyttet? Oplever tit evighedstråde, der fylder i generelt og dit liv, og som vel egentlig hører til i snik snak. Senest "hvad vil du helst"
Tilly skrev:Er det slet ikke muligt at gøre noget ved citatfunktionen, så der ikke kan blive medtaget så mange citater, når brugere bliver ved med at citere hinanden?
Jeg ved at på andre debatfora er citat-“dybden” sat til max 2, så man ikke oplever de unendeligshedsciteringer der er her på Debatten. Jeg tror aldrig man kan få alle til at trimme citater selv...
Purple Haze skrev:Tilly skrev:Er det slet ikke muligt at gøre noget ved citatfunktionen, så der ikke kan blive medtaget så mange citater, når brugere bliver ved med at citere hinanden?
Jeg ved at på andre debatfora er citat-“dybden” sat til max 2, så man ikke oplever de unendeligshedsciteringer der er her på Debatten. Jeg tror aldrig man kan få alle til at trimme citater selv...
Det er for svært at trimme fra en phon fx. hvilket jeg tror mange ikke gør det.
Men det er jo ikke en debat funktion, så måske dit forslag kunne afhjælpe problemet.
flicka skrev:Jeg mangler en sølvpapirshat-smiley
dgd2007 skrev:flicka skrev:Jeg mangler en sølvpapirshat-smiley
Jeg har bookmarket denne her og bruger den ved at indsætte den som billede (med img-tagget):