Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Pixie88 » 18. jul 2016, 11:10

:dåne:
kidkomb skrev:Please, kan vi få lov at ignorere alle tråde oprettet af en ignoreret bruger?
Jeg får virkelig pip af det :(
Ignore-funktionen er desværre helt ubrugelig, når vedkommende opretter tråde i et væk og i øvrigt ikke svarer i andre tråde end dem.
Derfor popper h*n op hele tiden.
Hvis h*n så bare holdt sig til, at poste i et dertil indrettet underforum, men det er i det mest læste og brugte underforum :(
Det gør mig vitterligt så irriteret, at jeg logger ind færre gange i løbet af dagen.

Enig!!
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
KitKat
Kort karma: 125
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 486
Kontakt:

Indlægaf KitKat » 18. jul 2016, 12:47

kidkomb skrev:Please, kan vi få lov at ignorere alle tråde oprettet af en ignoreret bruger?
Ignore-funktionen er desværre helt ubrugelig, når vedkommende opretter tråde i et væk og i øvrigt ikke svarer i andre tråde end dem.
Hvis h*n så bare holdt sig til, at poste i et dertil indrettet underforum, men det er i det mest læste og brugte underforum :(
Det gør mig vitterligt så irriteret, at jeg logger ind færre gange i løbet af dagen.

Helt enig. Be om?

(alternativt så måske en ignorer-tråd-mulighed samme sted som man kan vælge at overvåge en bestemt tråd, så man i det mindste kun skal forholde sig til de enkelte tråde én gang hver?)
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 18. jul 2016, 12:58

Patrick

Se lige ovenstående forslag/anmodning?
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 18. jul 2016, 13:07

KitKat skrev:

Helt enig. Be om?

(alternativt så måske en ignorer-tråd-mulighed samme sted som man kan vælge at overvåge en bestemt tråd, så man i det mindste kun skal forholde sig til de enkelte tråde én gang hver?)

Helt, helt enig med de damer. Det ville være så rart med en ignorer-funktion der var bare lidt mere anvendelig end den i dag. Lige hvad der kan gøres, hvis overhovedet noget, ved jeg ikke, men det eneste den gør i dag er at vise "indlæg skjult", men man kan alligevel se det hvis nu vedkommende quotes. Jeg er blevet meget, meget bedre til at ignorere mentalt end for år tilbage, men jeg synes stadig det ville være at foretrække hvis funktionen på nogen måde kunne blive lidt mere indgribende end i dag.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 19. jul 2016, 21:38

Jeg mener ikke at vi som almene brugere behøver vide alt hvad der foregår i kulissen, men når i giver folk en midlertidig bortvisning så står det jo alligevel under deres informationer at de er bortvist. Kunne det tænkes der samme sted stod hvor mange dage bortvisningen varer, alternativt have en tråd med en liste over bortviste og hvor længe deres bortvisningsperiode er?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Only Me
Kort karma: 25
Likede indlæg: 157

Indlægaf Only Me » 19. jul 2016, 22:21

liste over bortviste

Den findes allerede, men der står ikke hvor lang tid deres bortvisningsperiode er. :)
Senest rettet af Only Me 19. jul 2016, 22:25, rettet i alt 1 gang.
0
Altid glad for at hjælpe. :)
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 19. jul 2016, 22:22

Only Me skrev:liste over bortviste

Den findes allerede. :)

Hvor?
0
Brugeravatar
Only Me

Indlægaf Only Me » 19. jul 2016, 22:27

Her:
Link: Bortviste
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 19. jul 2016, 22:32

Only Me skrev:Her:
Link: Bortviste

Ja, ligesom det også står på profilerne. Jeg efterlyste mere at der kunne være info på den ene eller anden måde om hvor længe folk er bortvist, om det er 1 måned, 3 måneder eller hvor længe det nu er.

Synes det kunne være rart med det overblik :).
0
Brugeravatar
Only Me

Indlægaf Only Me » 19. jul 2016, 22:41

Hvor lang tid bortvisningen er kan man ikke sætte ind, så skal Patrick lave et felt i den programlinje som der bruges til at bortvise medlemmer i.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 19. jul 2016, 22:46

Only Me skrev:Hvor lang tid bortvisningen er kan man ikke sætte ind, så skal Patrick lave et felt i den programlinje som der bruges til at bortvise medlemmer i.

Eller måske nemmere med en låst tråd med en liste som kun mods kan opdatere.
1
Brugeravatar
Only Me

Indlægaf Only Me » 19. jul 2016, 22:50

Hvis der skal være en tråd hvor man kan se hvem der er bortvist så skal den være i en tråd hvor man kun kan se det når man er logget ind, for man må ikke kunne se medlemslisten hvis man ikke er logget ind som medlem.
1
Brugeravatar
Only Me

Indlægaf Only Me » 19. jul 2016, 22:51

Eller måske nemmere med en låst tråd med en liste som kun mods kan opdatere.

Ja. :)
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10262

Indlægaf icelady » 19. jul 2016, 22:53

Hvis der kun kommer til at stå debattørens navn og bortvisnings-periode, kan jeg ikke se, hvorfor ikke-registrerede brugere ikke skulle kunne se den :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Only Me

Indlægaf Only Me » 19. jul 2016, 23:00

Tråden skal sættes ind i denne tråd, Lukket forum for den kan kun ses hvis man er logget ind som medlem.
0

Tilbage til "Forslag til forbedringer"