Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 483
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 14862

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Hunkat » 2. apr 2021, 08:03

icelady skrev:
Hunkat skrev:Okay, de der nye reklamer som fylder hele skærmen så man ikke kan se debatten overhovedet før man lukker dem... de er fandme irriterende.
Det nedsætter virkelig min oplevelse af at bruge debatten.

Der er sendt besked til Patrick . :)

Takker :)

Jeg kan sagtens forstå behovet for reklamer men da jeg så den første pop-op troede jeg, jeg havde fået malware og skulle lige til at slukke hele computeren :panik:
1
L'enfer, c'est les autres

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 959
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 24805

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf icelady » 2. apr 2021, 10:16

Hunkat skrev:
icelady skrev:
Hunkat skrev:Okay, de der nye reklamer som fylder hele skærmen så man ikke kan se debatten overhovedet før man lukker dem... de er fandme irriterende.
Det nedsætter virkelig min oplevelse af at bruge debatten.

Der er sendt besked til Patrick . :)

Takker :)

Jeg kan sagtens forstå behovet for reklamer men da jeg så den første pop-op troede jeg, jeg havde fået malware og skulle lige til at slukke hele computeren :panik:

Jeg ved ikke om du har set Patricks svar i en anden tråd med samme emne, men han skriver dette:"

"Det var vidst ikke helt meningen :genert:

Det ser ud til at der har været noget automatisk optimering slået til, som ikke rigtig har haft gjort noget før 31. marts, hvor der blev startet en test med de helsidereklamer i har oplevet. Det skulle gerne være slået fra nu, men det kan godt være at der går nogle timer før ændringen slår igennem."

Vi håber han har trykket rigtigt så vi slipper for dem :D
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Forslag til forbedringer"