Hævn over ex?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2103

Re: Hævn over ex?

Indlægaf Pjeps » 12. okt 2015, 17:04

vibbsen skrev:
Pjeps skrev:Altså jeg har virkelig kun hævnet mig på en ex, fordi han var mig utro. Og da jeg for at få fred i sindet bagefter lige blev tjekket for div kønssygdomme, med alt det ubehag der følger med de undersøgelser, synes jeg også at han skulle have fornøjelsen. Så jeg sendte ham en brochure fra venereaklinikken med en besked om at han nok hellere måtte få et tjek der. Han ringede selvfølgelig oprørt og spurgte hvad jeg fejlede, og jeg svarede bare undvigende at det var en overraskelse. Og han ringede så efterfølgende og sagde sagde triumferende, at hvad jeg så end måtte fejle så kom det ikke fra ham. Hvorefter jeg svarede at jeg såmænd heller ikke fejlede andet en høfeber, men når han sådan gik og stak sin diller ind i tilfældige piger, så synes jeg da a lige at han skulle blive tjekket. :engel:

Muhahahahaha.....Det synes jeg sgu er meget god hævn....Du sagde jo i princippet heller ikke noget om at du fejlede noget....Blot at det var en overraskelse.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nej jeg løj bestemt ikke, men det ville være løgn hvis jeg sagde at jeg ikke nød tanken om at han skulle have en tør vatpind ind i diverse kropsåbninger :tie:
6
:ninja:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Dikus » 12. okt 2015, 17:17

:gruble: Ret beset burde alle med utro kærester gøre det der... Statistisk set ville det garanteret være godt for folkesundheden :gruble:
3
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 12. okt 2015, 20:49

Wizzze skrev:Når et forhold går i stykker, så sker det at den ene part tager det hårdere end den anden part, nogen går endda så langt at de søger hævn på en eller anden måde. Det kan være at fra små gener i hverdagen, ødelægge noget den anden har efterladt eller er glad for, til noget med de fælles børn eller kæledyr, eller endda retssager eller direkte vold :tie:

Den meget omtalte sag hvor Janus Friis, ville have den forlovelsesring tilbage han havde givet kæresten, har vist udviklet sig til noget af det sidste http://www.bt.dk/danmark/den-bitre-stri ... -aura-igen

Han må virkelig føle sig forsmået eller noget :gruble:

Hvad har du selv oplevet af hævn over eller fra en Ex. ?

Det er simpelthen forkasteligt at folk kan finde på at opføre sig sådan, tænk at (mis)bruge sin formue på at smadre et andet menneskes liv fuldstændigt :badr:

Jeg har heldigvis kun haft gode brud. I mine unge år var der da ofte lidt drama involveret og kan ikke helt sige mig fri fra at have haft hævnsex og glædet mig over en grim efterfølgende kæreste :blush: men det er vist også det vildeste. Har aldrig virkelig ønsket noget ondt for nogle af de mænd jeg trods alt har tilbragt en del tid sammen med.
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 165
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2560

Indlægaf Mi55y » 13. okt 2015, 04:20

Jeg har deltaget i en artikel i et kvindemagasin, der handlede om utroskab. Tænker ikke, at min ex læser sådanne magasiner, men jeg indrømmer da, at jeg håbede, at hans frille, som han blev kærester med samtidig med, han prøvede at vinde mig tilbage, læste det...
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. okt 2015, 04:42

I to tilfælde har jeg været såkaldt romantisk involveret med mænd, som jeg 1) delte et professionelt eller socialt fællesskab med og som 2) i sidste ende behandlede mig så dårligt og dovent, at jeg ved, at de selv skammer sig over det. Jeg har aldrig sladret om dem til vores fælles bekendte, men alligevel har begge siden hen holdt sig væk fra de omtalte fællesskaber, og det er jeg slet ikke i tvivl om skyldes, at deres relationer til mig ikke er blevet lukket ordentlig, hvilket jeg på min side ikke har gidet spilde kræfter på at tage initiativ til, når ansvaret i de konkrete tilfælde ligger hos dem.
Lad mig sige det sådan, at jeg i hvert fald ikke har ondt af, at de endte med at formene sig selv adgang til nogle netværk, som de var enormt glade for.
0
Je suis un tableau noir.
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1386

Indlægaf D.itsen » 13. okt 2015, 09:27

Pjeps skrev:Altså jeg har virkelig kun hævnet mig på en ex, fordi han var mig utro. Og da jeg for at få fred i sindet bagefter lige blev tjekket for div kønssygdomme, med alt det ubehag der følger med de undersøgelser, synes jeg også at han skulle have fornøjelsen. Så jeg sendte ham en brochure fra venereaklinikken med en besked om at han nok hellere måtte få et tjek der. Han ringede selvfølgelig oprørt og spurgte hvad jeg fejlede, og jeg svarede bare undvigende at det var en overraskelse. Og han ringede så efterfølgende og sagde sagde triumferende, at hvad jeg så end måtte fejle så kom det ikke fra ham. Hvorefter jeg svarede at jeg såmænd heller ikke fejlede andet en høfeber, men når han sådan gik og stak sin diller ind i tilfældige piger, så synes jeg da a lige at han skulle blive tjekket. :engel:

Egentligt synes jeg du har gjort ham en tjeneste. At det så var en af dem der er pænt ubehagelige er jo bare en detalje :D
1
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 14. okt 2015, 06:16

Min x kaldte mig altid for Fru Asshole. Da vi var i gang med at blive skilt kaldte han mig en dag for Fru Asshole, mens hans kammerat var der.
"Det hedder jeg ikke" svarede jeg.
"Jo, du gør".
"Nej. Jeg var oppe og ændre det til mit pigenavn i går".

Jeg tror ikke han for alvor troede på at vi var slut - så hans ansigtsudtryk var guld værd. Den situation har varmet mit kolde hjerte mange gange :devil:
9
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 14. okt 2015, 06:28

Nej du er ikke den eneste Pernille. Med mindre hun selv har været med til at betale den, er der ingen grund til at beholde den ring
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. okt 2015, 07:41

Pernille skrev:Mht Janus Friis, er jeg så den eneste der synes, at hun burde give den forlovelsesring tilbage? :genert:
Gaver givet til jul, fødselsdag mm. er jo givet pga den anledning, at det var jul/fødselsdag/bare fordi, så de bør ikke returneres.
Men en forlovelsesring er givet med det formål, at man siger "ja" til at blive gift. Hvis man så beslutter ikke at skulle giftes alligevel, så bør ringen gives tilbage.
Hvad vil Aura overhovedet også med en forlovelsesring, fra en hun ikke vil giftes med?!

:gruble:

Den kan sælges.
Det kunne jeg godt finde på, hvis min eks havde været et svin.
(Hvilket jeg ikke dermed siger, er tilfældet her)
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. okt 2015, 07:47

Pernille skrev:Jeg synes det er en mærkelig opførsel og havde returneret den.
Generelt, ser jeg ikke glæden ved hævn - ud over i tanken :fløjt: :slem: I virkeligheden gør det kun tingene værre.

Hvis jeg direkte blev bedt om at aflevere den tilbage, ville jeg også gøre det.
Det samme hvis forholdet sluttede i god ro og orden.
Men hvis ingen af de to ting forekom, ville jeg ikke ekstra kontakte eksen, hverken personligt eller pr. post, for at aflevere ringen.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3021

Indlægaf vibbsen » 14. okt 2015, 07:59

Pernille skrev:Mht Janus Friis, er jeg så den eneste der synes, at hun burde give den forlovelsesring tilbage? :genert:
Gaver givet til jul, fødselsdag mm. er jo givet pga den anledning, at det var jul/fødselsdag/bare fordi, så de bør ikke returneres.
Men en forlovelsesring er givet med det formål, at man siger "ja" til at blive gift. Hvis man så beslutter ikke at skulle giftes alligevel, så bør ringen gives tilbage.
Hvad vil Aura overhovedet også med en forlovelsesring, fra en hun ikke vil giftes med?!

Nej, det er du ikke....Og jeg må indrømme at jeg ikke forstår at hun ikke for længst har opsøgt ham og stoppet den åndssvage ring langt op i Janus' anus....Det havde jeg gjort.

Almindelige gaver ser jeg ingen grund til at man returnerer hvis man går fra hinanden. Men lige præcis en forlovelsesring er altså noget andet. Den har en signalværdi. Og jeg synes det er ret kikset at beholde den efterfølgende. Ja, man kan sælge den. Men det er da endnu mere kikset.....
2
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 472

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 14. okt 2015, 08:20

Pernille skrev:
vibbsen skrev:

Nej, det er du ikke....Og jeg må indrømme at jeg ikke forstår at hun ikke for længst har opsøgt ham og stoppet den åndssvage ring langt op i Janus' anus....Det havde jeg gjort.

Almindelige gaver ser jeg ingen grund til at man returnerer hvis man går fra hinanden. Men lige præcis en forlovelsesring er altså noget andet. Den har en signalværdi. Og jeg synes det er ret kikset at beholde den efterfølgende. Ja, man kan sælge den. Men det er da endnu mere kikset.....

Det er netop det jeg tænker. En forlovelsesring er jo givet som en del af et frieri og med det formål, at man så skal giftes. Vil man så ikke det alligevel, bør den returneres. Medmindre andet er aftalt altså.
Tror oprindeligt en forlovelsesring blev givet som en tidlig brudepris, så at hvis han aligevel sprang fra ægteskab så ville hun stå meget ringere, men så kunne ringen være en slags kompensation for dette. Også for at sikre hans reelle hensigter. (Sunk Cost!) Det var så ikke meningen den skulle returneres. Men tingene er anderledes i dag.
4
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. okt 2015, 08:23

Vlad Kalashnikov skrev:Tror oprindeligt en forlovelsesring blev givet som en tidlig brudepris, så at hvis han aligevel sprang fra ægteskab så ville hun stå meget ringere, men så kunne ringen være en slags kompensation for dette. Også for at sikre hans reelle hensigter. (Sunk Cost!) Det var så ikke meningen den skulle returneres. Men tingene er anderledes i dag.

Det tror jeg, at du har ret i. og det harmonerer i hvert fald med, at forlovelsen før i tiden reelt var der, ægteskabet blev indgået.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3021

Indlægaf vibbsen » 14. okt 2015, 08:41

Pernille skrev:
Det er netop det jeg tænker. En forlovelsesring er jo givet som en del af et frieri og med det formål, at man så skal giftes. Vil man så ikke det alligevel, bør den returneres. Medmindre andet er aftalt altså.

Og når han så ovenikøbet lægger sag an imod en for at få den skide ring, så synes jeg egentlig at man er the "bigger man" hvis man bare siger : Her, tag din ring, så meget betyder det ikke for mig"
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2279

Indlægaf Zombie » 14. okt 2015, 13:46

En ring til 3 mio. kroner, det er altså et par huse!!
0

Tilbage til "Forhold og sex"