En havregrynskur, en personlig træner og et alt for lille jakkesæt

Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4566

Re: En havregrynskur, en personlig træner og et alt for lille jakkesæt

Indlægaf Akehurst2 » 8. dec 2016, 12:44

Pyh, har haft travlt. Alt for travlt med især arbejde og arbejdsrejseri, en også en del sociale ting. Så træningen har ligget helt stille i tre uger, og det er overhovedet ikke fedt. Min træner har været sygemeldt, og det var åbenbart en lidt for bekvem undskyldning for at lukke øjnene for det lille orange fitness.dk-kort, der lå og råbte på opmærksomhed.

Men jeg har sørget for at kosten ikke er gået galt på trods af, at jeg har været en del væk (det er altid mere besværligt at holde kosten god, når man hele tiden er på hotel og i lufthavn) og så har jeg fået gået rigtig meget. Synes også, det giver lidt ro i hovedet at få gået nogle lange ture, når jeg er stresset over arbejde, og selvom det selvfølgelig ikke er styrketræning, så er det da bedre end sofaen. Har også cyklet lidt ekstra, så vægten har holdt sig under 64 kg. hele tiden.

Og så var jeg nede og træne i går, og det føltes SÅ godt at være i gang igen. Morgenvægt 63,3, så det skal nok gå. Julefrokost i morgen til trods.
5
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 243
Likede indlæg: 1106

Indlægaf MyGirl » 8. dec 2016, 13:51

Hvor er du sej! Det er nemlig SÅ svært at få det hele til at gå op, når man er ude af sin sædvanlige hverdag!
1
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4566

Indlægaf Akehurst2 » 8. dec 2016, 15:11

MyGirl skrev:Hvor er du sej! Det er nemlig SÅ svært at få det hele til at gå op, når man er ude af sin sædvanlige hverdag!

Ja, og især at skulle med fly kl. 8.15 (= stå op kl. 5.00), hvor jeg vidste, at når jeg kom frem efter flyvetur, togtur og metrotur, så ville jeg på vej fra metro til mødelokale i total søvnmangel efter 6 timers transport skulle gå på en smal gang mellem en Dunkin' Donuts og en L'orchidee macarons-butik. Havde puttet en Nupo-bar med chokolade i tasken og spiste den mens jeg stirrede stift ned i jorden :-D
2
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 243
Likede indlæg: 1106

Indlægaf MyGirl » 8. dec 2016, 15:18

Akehurst2 skrev:
MyGirl skrev:Hvor er du sej! Det er nemlig SÅ svært at få det hele til at gå op, når man er ude af sin sædvanlige hverdag!

Ja, og især at skulle med fly kl. 8.15 (= stå op kl. 5.00), hvor jeg vidste, at når jeg kom frem efter flyvetur, togtur og metrotur, så ville jeg på vej fra metro til mødelokale i total søvnmangel efter 6 timers transport skulle gå på en smal gang mellem en Dunkin' Donuts og en L'orchidee macarons-butik. Havde puttet en Nupo-bar med chokolade i tasken og spiste den mens jeg stirrede stift ned i jorden :-D

Hahaha, det er sgu rettidig omhu til topkarakter!
2

Tilbage til "Sund og/eller slank"