Ny royal ugeblads ups´er

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 2995

Re: Ny royal ugeblads ups´er

Indlægaf vibbsen » 15. okt 2015, 17:19

Akehurst2 skrev:
Frkvira skrev:Det er da kun et par år siden at hun fik lavet nye i hvad var det Tyskland?, ifølge se&hør eller et af de andre blade?

Ja, og da reagerede de jo ikke på det. Så må det vel betyde, at det var rigtigt dengang :-D

Det tænker jeg faktisk også....At hun havde fået dem lavet den gang....Og så er der ingen pointe i at komme og påstå at det passer ikke....For kom det endelig dertil, så ville det kunne "bevises".

Den her gang har hun så IKKE fået lavet dem, og så kan jeg ærlig talt godt forstå hvis de reagerer......Historien lugter lidt af at man forsøger at lave sådan en "Hun sneg sig til ØSTeuropa fordi hun troede at vi ikke ville opdage det derovre, men det gjorde vi harh-harh-harh"

Jeg tror ikke en skid på at hun har været i Litauen og få lavet babser....Havde hun det så ville kongehuset ikke komme så bombastisk ud og dementerer.....Det er de alt for smarte til
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2174

Re: Ny royal ugeblads ups´er

Indlægaf Moxy-lady » 17. okt 2015, 23:47

Er Litauen ikke sådan et sted man tager hen fordi man ikke har råd til priserne herhjemme? Altså... Jeg tænker altså at hun nok godt kan smide et par tusind oveni, uden at det gør det store. Og jeg tror også at hun ville være taget til Frankrig hvis hun skulle have lavet bryster. Det er væk fra de danske sensationshungrende journalister og så kan hun kommunikere på sit modersmål.
1

Tilbage til "Livets forhold"