Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5925

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Dikus » 17. okt 2015, 20:53

Dikus skrev:Jeg får altid at vide, jeg er naturligt køn. Som jeg har en fornemmelse over, dækker over noget omkring symmetriske træk.
Mine øjne.
Min omsorg og skarphed. Min sårbarhed, kombineret med min styrke.

Ny kæreste siger min personlighed. Særligt min meget direkte måde at forholde mig til ting på. Og mine øjne.

Den der direkte måde dækker helt klart over både omsorg og skarphed. Så der havde jeg da ret...

... vi mødtes på arbejdspladsen, hvor han jo ikke just så min sårbarhed. Første gang jeg sagde et eller andet privat til ham omkring usikkerhed, reagerede han med "Dig???", så den del er kommet til senere. Til gengæld sendte jeg en gang et billede til ham, hvor jeg var trist. Og skrev hvorfor.

Og fik svaret retur: Hvis jeg havde den mindste tvivl, så ved jeg helt sikkert, jeg vil være din kæreste. Jeg er ret sikker på, det var sårbarheden, der dukkede frem.

Men den viser jeg heller ikke frem til hvem som helst :) Så måske er det alligevel ikke det, der tiltrækker, men mere det, der fastholder.
0
Brugeravatar
Brutus
Kort karma: 6
Likede indlæg: 107

Indlægaf Brutus » 17. okt 2015, 21:07

flicka skrev:Aner det ikke. Seriøst, jeg ved det ikke.

Det kan være at det er det, som er tiltrækkende for nogle :gruble:
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 217
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1992

Indlægaf Lurende Peber » 17. okt 2015, 21:32

Jeg fik tidligere at vide, at jeg var sjov, kvik, fræk og havde en god røv.
Jeg tror da stadig, at røven er OK :gruble:
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1316

Indlægaf hotlips » 17. okt 2015, 22:00

at jeg ligner en der er ude på ballade,og mænd tror gennemgående jeg er helt vildt kinky,jeg ved ikke hvorfor.

jeg bliver stadig jævnligt bagt på,jeg synes det er lidt skummelt,mine tænder er smadret og så ser man fæl ud uanset hvad man gør,det er muligt de gør det for mit gode hjerte og min fabelagtige hjerne men jeg er egentlig helst fri.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5942

Indlægaf Smiling_Goat » 17. okt 2015, 23:10

Altså baseret på de ting jeg har fået at vide, er jeg meget charmerende, smuk og intelligent (jeg ved ikke, hvordan jeg skal sige det uden at lyde selvfed..) især mit smil skulle være meget pænt (det har de fleste komplimenteret.)
1
Brugeravatar
Utilregnelig
Kort karma: 9
Likede indlæg: 79

Indlægaf Utilregnelig » 18. okt 2015, 16:08

Jeg er selv mest overbevist om, at det er elementer af min personlighed frem for fysiske attributter, jeg har scoret flest mænd på:
- Nørdede interesser. Faktisk troede jeg, at det ville blive en ulempe for mig at elske computerspil og den slags, men det har vist sig at være virkeligt givende for mig i scoresituationer. De fleste mænd (som jeg har mødt) har i hvert fald givet udtryk for, hvor fantastisk det er at tale om ting, de interessere sig for, med en kvinde. Interesserne har nok også gjort, at jeg helt naturligt har omgivet mig med fleste mandlige venner, og det gør jo score-pølen lidt større eller i hvert fald mere tilgængelig.
- Mystik/"isdronning". Jeg har nærmest altid fået at vide, at jeg virker utilnærmelig og iskold, hvilket nok har vækket et slags konkurrencegen i mange af mine bejlere. Dem, der rent faktisk er blevet kærester med mig, har i hvert fald sagt, at de følte, de havde opnået noget virkelig stort - at trænge ind bag min is-facade. På nogle mænd har facaden også medvirket til, at de har troet, jeg var med på den værste. Et eller andet med at jeg godt kan virke dominerende.
- Humor. Jeg laver nærmest sjov med alting i form af hurtige replikker, jokes under bæltestedet og gennemtænkte puns, men min humor strækker sig også ud over det verbale. Min nuværende kæreste har sagt, at noget af det, han faldt for, var den måde, jeg fører mig selv på (både hjemme og i offentligheden) - den er nemlig oftest humoristisk. Jeg elsker at danse sært og generelt gøre ting, der er uden for normen, og jeg er egentlig ret ligeglad med, hvad andre tænker om det. Jeg vil bare gerne have det sjovt!

Og gud, hvor lyder man dog selvfed, når man remser sådan noget op :P
1
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 231
Likede indlæg: 1407

Indlægaf Filipai » 18. okt 2015, 18:01

Sådan ved første øjekast er det mit "blonde bombshell look". Jeg er jævnt curvy, med lille tajle, en stor bagdel og bryster.

Anden ting man så vil bemærke er at jeg bare ikke kan holde kæft. Det er så det som folk enten elsker eller hader, sådan er det generelt ved mig. Jeg forstår at lægge mænd i svime, men der er sgu ligeså mange der ikke vil have mig om de så fik penge for det.

Ud over det, har jeg (synes jeg selv) ret go' humor, er forholdvis intelligent, og så er jeg mega handy, hvilket godt kan imponere :D
1
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 18. okt 2015, 18:33

Udover min figur er jeg ret sikker på at mænd falder for mig fordi jeg er oprigtig, ærlig, frisk, optimistisk og sød. Og nuttet. Og god i sengen. Og alle mulige andre fine kvaliteter.

Yes yes :genert:
1
bluetof1
Kort karma: 134
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 19. okt 2015, 07:10

Jeg blev nysgerrig efter hvad det egentlig er folk tiltrækkes af ved mig, så jeg spurgte en bekendt, der havde et crush på mig engang.
Han sagde at det var mine øjne, mit smil, mit gode humør, at jeg har forstand på de ting jeg udtaler mig om og så min "her er jeg, jeg kan klare hele verden"-attitude.
Jeg nævnte så det en veninde har sagt om "Bambi på glatis" og han sagde at den opfattelse kunne man måske godt få hvis man kun så mig helt overfladisk. I samme sekund jeg åbner munden så er det long gone...! Det var også en af grundene til at det crush kun forblev et crush (i følge ham) for han ville gerne føle at der var brug for ham og han syntes ikke jeg sådan rigtig virkede som om jeg havde brug for andre end mig selv.
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Indlægaf Mi55y » 20. okt 2015, 09:56

Min humor, mit selvværd og min laid-backness...

Der skal virkelig meget til at få mit pis i kog, og jeg er uendeligt ligeglad med, hvad folk mener om mig, hvis de ikke betyder noget for mig. Jeg er meget anti-drama, og det har jeg tit fået ros for fra fyre - nok mest da jeg var yngre, og alle andre tøser rendte rundt og var i krig med hinanden eller deres kærester konstant. Mht. humor er jeg ret hurtig i vendingen, og det giver ofte ret gode ping-pong situationer. Det scorer også tit point, når man lufter sin interesse for plat og sort humor a la Casper og Mandril-aftalen eller Team EasyOn. At jeg hellere drikker øl end drinks plejer også at være et hit... Og for nyligt gav det point at jeg kunne navnene på alle de figurer fra tegneserier, tegnefilm og computerspil, som han havde hængende på sin væg.

Af en eller anden grund har jeg aldrig rigtig kunne bruge det, at jeg er ret glad for fodbold og følger med i både Superligaen og Premier League. Jeg render altid ind i fyre, der er uendeligt ligeglade... Kunne ellers være fint at prøve at være i et forhold, hvor der ikke skal forhandles for at få lov at se Tipslørdag...
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 20. okt 2015, 14:48

Min rolige facon, min humor og intelligens er nok det, jeg har fået mest ros for. Udseendesmæssigt tager bryster, øjne og mund/smil nok førstepladsen. :D
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3458

Indlægaf dgd2007 » 20. okt 2015, 21:54

Brutus skrev:
flicka skrev:Aner det ikke. Seriøst, jeg ved det ikke.

Det kan være at det er det, som er tiltrækkende for nogle :gruble:

Faktisk ikke noget dårligt bud ... :D
0
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2230

Indlægaf Mulan » 21. okt 2015, 08:34

muligvis mit smil. har også fået at vide at jeg besidder en vis charme og entusiasme, som virker ret tiltrækkende.
4
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 21. okt 2015, 10:34

Jeg er quirky. Jeg er sådan lidt akavet, lidt mærkelig uden at være helt skør, men på en charmerende måde. Og så er jeg meget omsorgsfuld, og temperamentsfuld på en afdæmpet måde. Det synes folk er lidt spændende, af en eller anden årsag.

Og så er jeg hverken tyk eller grim. Det skader nok ikke.
1
Lullu
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Indlægaf Lullu » 21. okt 2015, 10:43

Får altid at vide at jeg smiler ned øjnene, men ved så også at man kan se på mine øjne når jeg er sur/ skuffet. Så mine øjne og mit tandpastasmil (som dog er aftaget med årene).
0

Tilbage til "Forhold og sex"