Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Nillerdrengen78
Kort karma: 14
Geografisk sted: Skovlunde
Likede indlæg: 150

Re: Hvad tiltrækkes andre af ved dig?

Indlægaf Nillerdrengen78 » 27. okt 2015, 08:33

Altså i min verden er tiltrækning en betegnelse for den kemi der gør at folk har lyst til at lære én bedre at kende og giver dem lyst til "mere" - om det så sker eller ej.

Og jeg vil mene at det som gør mig tiltrækkende er en kombination af en åben, glad og energisk tilgang til livet, læssevis af god lummer humor, glimt i øjet, og en meget afbalanceret personlighed der rummer alt fra det festlige til laid back.. Og så arbejder jeg med IT på højt plan, samtidig med at jeg har ret vilde håndværker skills.. Og den kombi er underligt nok svært populær :lol:

Der er også nogle andre ting... Men det er først noget der kommer i spil lidt længere fremme i processen :fløjt:
2
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 27. okt 2015, 15:51

lulu-p skrev:Hvorfor er der ikke nogen der skriver at de bare er et skidegodt knald? Er det for uintellektuelt? Eller bilder vi os selv ind at god sex ikke er afgørende i et forhold, hvis bare vi er empatiske og begavede?

God sex er så så afgjorte en af grundstenene i vores forhold. Men ingen har nævnt sex i tråden endnu...undrer mig egentlig lidt.

Fordi jeg læser trådens præmis som "hvad tiltrækkes andre af ved dig, der gør, at de har lyst til at lære dig bedre at kende og evt knalde med dig?". Jeg er lang tid om at lære folk godt nok at kende til at knalde med dem. Nu siger jeg dem.. Jeg har haft meget få partnere og er nu i et etableret, monogamt forhold. Vi havde kendt hinanden i 3 måneder, før vi dyrkede sex. Så der var tiltrækningen etableret.
At vi så også har god og hyppig sex er noget andet, men det er ikke derfor, vi blev tiltrukket af hinanden. Den seksuelle energi/tiltrækning måske, men ikke selve sexen.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Hop-sa-sa
Kort karma: 10
Likede indlæg: 44

Indlægaf Hop-sa-sa » 6. nov 2015, 21:03

Jeg har oplevet, at mænd for det meste har været tiltrukket af min sammensatte og nok også lidt uforudsigelige personlighed. Humor, bidende sarkasme og intellekt kombineret med en ubehjælpelig klodsethed, barnlig begejstring og indædt stædighed.

På det fysiske plan har jeg vist mest tiltrukket modparten med øjne, mund og gode proportioner.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 6. nov 2015, 22:35

Jeg synes at dem som jeg tiltrækker, ikke er dem som jeg selv er tiltrukket af.
Derfor kunne det være fint at vide hvad det mon er jeg udstråler som forårsager denne tiltræning, og så ændre det.
Desværre har jeg uendelig lidt selvindsigt på dette punkt.
3
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1606

Indlægaf Spjaerten » 6. nov 2015, 22:47

Kommodedyret skrev:Jeg synes at dem som jeg tiltrækker, ikke er dem som jeg selv er tiltrukket af.
Derfor kunne det være fint at vide hvad det mon er jeg udstråler som forårsager denne tiltræning, og så ændre det.
Desværre har jeg uendelig lidt selvindsigt på dette punkt.

Hep den er jeg med på
0
Tryk på * :slem:
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 7. nov 2015, 07:28

lulu-p skrev:
Dikus skrev:For mig handler pænheden nok mest om min alder. Jeg er altså 36.

Og jeg er ældre :genert:

Men nej...da jeg læste tråden igennem var det lidt med samme fornemmelse, som at læse statusopdateringer på facebook. Idyliseret. Og så får jeg enormt meget lyst til at råbe RØV.

Men det kan da sagtens være virkeligheden for mange, og jeg er bare misundelig..og gammel :lol: Ha-ha

Jeg spurgte min kæreste hvorfor han blev tiltrukket af mig i første omgang. Fordi jeg synes det var trådens præmis.
Havde jeg spurgt hvorfor han faldt for mig er god sex da en af årsagerne. Men den kommer altså efter tiltrækning. Også selvom vi knaldede før vi havde vores første officielle date
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3769

Indlægaf Novella » 7. nov 2015, 08:58

Vist nok en pæn portion udstråling. Jeg er ganske nice at se på, når jeg duller mig op, men generelt er jeg ret gennemsnitlig, lidt lavbenet, langhåret, som regel brillebærende, almindelig. Jeg har et job, hvor jeg fylder rummet og bliver lagt mærke til, og jeg har i al beskedenhed en vis star quality til at gøre dette. Jeg smiler meget og ser folk meget i øjnene, når jeg er på, og jeg kan som regel styre en samtale - både på den dominerende og kompetente måde og på den passive og beundrende måde. Det er ofte meget bevidst, når jeg er betagende, og jeg får ikke sjældent også forslag om rødvin osv fra kunder.

Når man så kender mig lidt mere indgående, ser man mig også med fedtet hår og joggingtøj som fx lige nu, men det er en anden sag :D
3
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Modesty Blame » 7. nov 2015, 12:05

Simpelt nok. Ingenting.
0
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 8. nov 2015, 12:42

Min ex var meget betaget af min kvindelige figur og mit lidt specielle ansigt, sagde han. Den med at jeg er lidt rund har ca. halvdelen af mine ex'er talt om. Den anden halvdel aner jeg faktisk ikke. Men det har nok været min personlighed, da de andre har været vilde med yndige, unge damer, men overgav sig, da de lærte mig at kende.
1
All Adventurous women do
Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 46
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 492

Indlægaf tjald62 » 8. nov 2015, 14:59

Aner det ikke :)
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
Brutus
Kort karma: 6
Likede indlæg: 107

Indlægaf Brutus » 8. nov 2015, 20:31

Iflg. min kone:
Det udmiddelbare indtryk var mine blå øjne, som så så venlige ud.
Senere min selvstændighed, og evne til at tage ansvar for mig selv og mine handlinger.
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 8. nov 2015, 22:44

Min veninde tiltrækkes af mine forføringsevner, siger hun.
De har dog ikke været kraftige nok til at hive hende over på kæreste-siden...... endnu :slem:
Vi har ellers formået at bibeholde venskabet, på trods af et engangsknald for et par år siden.
Det kan jo ellers godt være en venskabsdræber, nogle gange.

Hun har dog "døren lidt på klem" når vi skriver sammen. :love2:
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Mocca
Kort karma: 18
Likede indlæg: 374

Indlægaf Mocca » 10. nov 2015, 09:34

Et eller andet sted tænker jeg, at det der tiltrækker ved mig i første omgang, også er de kameler, der skal sluges hvis det bliver et forhold.
Noget med min udstråling, mit engagement og min selvstændighed.
Det virker åbenbart meget tiltrækkende på nogle mænd. (Sikkert afskrækkende på andre)

Min nuværende date(hvor vi stadig går lidt omkring hinanden og tænker og overvejer om vi tør) siger, at han bare havde lyst til at kneppe mig lige fra starten. Det var min provokerende udstråling, mit generelle udseende og vist især min røv.
Han er derimod blevet hængende, fordi jeg er klog.
Sådan kogt helt ned.

Og jeg har efterhånden lært, at når han siger/skriver:*Du er en klog kvinde!', så gør han faktisk ikke nar, men mener det.
2
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 27. nov 2015, 09:57

Jeg tror mine største kvaliteter indenfor tiltrækning kommer sig af to ting.

1. Jeg er en skamløs flirt, og når jeg først opdager at en kvinde kigger på mig to gange, så ved jeg præcis hvordan jeg skal greje den.
2. Jeg kan tale med om alt. Hvilket også styrker punkt 1.
1
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 27. nov 2015, 10:17

Jeg sad til en fest for en del år siden, og passede mig selv, da værtinden kom forbi for at præsentere 4 nydelige unge damer.

Det er så Firebird sagde hun og fortsatte. Han ser jo ikke ud af meget, men i skal ikke tale med ham, så mister i bare jeres trusser.

TAK tænkte jeg bare. Med sådan nogle veninder behøver jeg kraftedme ingen fjender.

Også var der veninden der kærligt lagde sine arme om mig og sagde. Du er noget af det mest dødchamerende jeg nogensinde har mødt. Før jeg nåede at sejle helt væk på den lyserøde sky, færdiggjorde hun sætningen med, hvis du altså selv vil, hvorefter hun vendte sig om og gik. Jeg vil godt, jeg vil godt. Zu spät, schon tot.
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Forhold og sex"