Lyse striber i farvet hår

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Lyse striber i farvet hår

Indlægaf Pityt » 15. okt 2015, 20:06

Kan man det? Jeg ville aldrig selv turde kaste mig ud i det, så det ville selvfølgelig være en frisør der skulle gøre det, men ER det overhovedet muligt at lysne farvet (meget mørkt) hår uden at det bliver tisgult eller neon-ananas-farvet?
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Mholle
Kort karma: 18
Likede indlæg: 98

Re: Lyse striber i farvet hår

Indlægaf Mholle » 16. okt 2015, 09:23

Mit hår var næsten helt sort da jeg begyndte at få mit hår lysnet (tilbage til min alm hårfarve), jeg fik lavet striber af tre omgange med en måneds mellemrum, det er blev rigtig godt, men det kræver helt sikkert noget tålmodighed, men jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke fik gjort over en omgang :)
0
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 16. okt 2015, 11:44

Ninjawho skrev:Prøv og spørg om din frisør bruger Olaplex.

Jeg får altid min frisør til at bruge det når jeg får reflekser i. Det er fantastisk. Mit hår er ikke meget mørkt, men det er blevet gradvist lysnet, og det er bare blevet perfekt.

Du kan prøve og google billeder og læse om Olaplex. Jeg elsker det :love:

Jeg har læst en del om det...og det lyder helt klart som noget mit tørre krøllegarn ville elske :love2: Især hvis det skal bleges (og dermed nok bliver endnu mere tørt)
0
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 16. okt 2015, 11:45

Mholle skrev:Mit hår var næsten helt sort da jeg begyndte at få mit hår lysnet (tilbage til min alm hårfarve), jeg fik lavet striber af tre omgange med en måneds mellemrum, det er blev rigtig godt, men det kræver helt sikkert noget tålmodighed, men jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke fik gjort over en omgang :)

Ja, jeg tænkte nok, at det skulle gøres i flere omgange :gruble: Men det ville også være okay hvis det så betød, at det ikke blev helt stegt.
0
Brugeravatar
Mholle
Kort karma: 18
Likede indlæg: 98

Indlægaf Mholle » 16. okt 2015, 11:49

Pityt skrev:
Mholle skrev:Mit hår var næsten helt sort da jeg begyndte at få mit hår lysnet (tilbage til min alm hårfarve), jeg fik lavet striber af tre omgange med en måneds mellemrum, det er blev rigtig godt, men det kræver helt sikkert noget tålmodighed, men jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke fik gjort over en omgang :)

Ja, jeg tænkte nok, at det skulle gøres i flere omgange :gruble: Men det ville også være okay hvis det så betød, at det ikke blev helt stegt.

Jeg er i hvert fald glad for at jeg gjorde det over flere omgange, mit hår var aldrig pis gult el. lign i løbet af processen.
1

Tilbage til "Skønhed"