Sådan smager kvinder...der

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Jammerdalen
Kort karma: 116
Likede indlæg: 826

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf Jammerdalen » 25. jul 2017, 20:31

Jeg indrømmer, at jeg er tøsefornærmet og finder artiklen urimelig. "Endelig" er der en artikel, der handler om kvinden som modtager af oralsex og så er det nærmest en skræmmekampagne. Når der der laves undersøgelser om blowjobs, så er der ikke grænser for hvor god sæden er for kvinder. Den kan bl.a bruges som creme, forebygge kræft og hvad har vi :rulle:
5
Brugeravatar
paint
Kort karma: 605
Likede indlæg: 31688

Indlægaf paint » 25. jul 2017, 20:59

ajnaM skrev:Måske er det mig, der er kræsen, men jeg vil sige, at kønsorganer på ingen måde smager af 'ren hud'. Lige meget om fyren lige har været i bad. Et bad gør det bedre, men det har altså en ret specifik og ikke specielt lækker smag.

Situationen kan være lækker, men smagen i sig selv er der vist ikke mange, der ville putte på dåse og spise til dessert.

Et bad skulle ellers hjælpe (sikkert for begge parter). Jeg hørte på et tidspunkt en stand up'er, der fortalte at han på en date (der udviklede sig lidt) hjemme hos ham, havde spurgt kvinden om 'hun ville have den mens den smagte af noget, eller om han lige skulle vaske den lidt først' - hun gik og smækkede med døren :lol:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
In_your_eyes
Kort karma: 148
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1676

Indlægaf In_your_eyes » 25. jul 2017, 21:54

Nu har jeg også slikket på min arm :genert:
Og ja, den smager af ren pik :fløjt: selv om jeg også nogle synes den kan smage lidt metalisk :gruble:
0
:pompom:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 18249

Indlægaf Persnikedy » 25. jul 2017, 21:58

FFS, nu har jeg også slikket på min arm.

Er det godt eller dårligt at jeg syndes den smager af en blanding af pik og fisse :gruble:
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Indlægaf Evapeva » 25. jul 2017, 22:45

paint skrev:
ajnaM skrev:Måske er det mig, der er kræsen, men jeg vil sige, at kønsorganer på ingen måde smager af 'ren hud'. Lige meget om fyren lige har været i bad. Et bad gør det bedre, men det har altså en ret specifik og ikke specielt lækker smag.

Situationen kan være lækker, men smagen i sig selv er der vist ikke mange, der ville putte på dåse og spise til dessert.

Et bad skulle ellers hjælpe (sikkert for begge parter). Jeg hørte på et tidspunkt en stand up'er, der fortalte at han på en date (der udviklede sig lidt) hjemme hos ham, havde spurgt kvinden om 'hun ville have den mens den smagte af noget, eller om han lige skulle vaske den lidt først' - hun gik og smækkede med døren :lol:

Det er da også en gammel, stående joke fra Depjatten. :D Den har jeg i hvert fald læst mange gange gennem tiden på Den Gamle.
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 25. jul 2017, 22:49

Evapeva skrev:
paint skrev:

Det er da også en gammel, stående joke fra Depjatten. :D Den har jeg i hvert fald læst mange gange gennem tiden på Den Gamle.

Det skulle ikke undre mig. Men det var nu ikke dér jeg hørte/læste den ;)
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Brugeravatar
Planten
Kort karma: 1040
Likede indlæg: 7233

Indlægaf Planten » 26. jul 2017, 01:10

"De fleste mænd har været der, og det har de fleste kvinder ikke. Derfor er kvindens underliv et af de få steder på hendes krop, som manden har mest forstand på."

Bare lige fordi jeg studsede meget over denne sætning. Altså, det kan godt være, at mænd har smagt mere på mig, end jeg har på mig selv, men jeg har yderst sjældent oplevet, at mænd har mere forstand end mig selv på mit underliv :lol:
11
ajnaM
Kort karma: 721
Likede indlæg: 16895

Indlægaf ajnaM » 26. jul 2017, 04:22

Lisma skrev:

Altså smagen af min arm efter en hel dag ude i skiftevis varmt/vådt/fugtigt vejr vil jeg heller ikke putte på dåse og spise til dessert. Smagen er dog stadig ren, kun en anelse salt. Præcis som en ren, nyvasket diller, som måske er en anelse mere skarp i smagen.

Men armen er jo ikke en slimhinde. Det kvindelige underliv er, som du jo nok godt ved, helt anderledes sammensat. :D Jeg forstår slet ikke arm-sammenligningen.

En ren penis kunne, sådan helt nede på skaftet, være mere som en arm, men ved glansen udskilles jo væsker, og det er dem, der smager af noget. Selv når fyren lige har været i bad, er der noget, der smager af noget. Og jeg synes så ikke, det smager specielt godt.
2
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3486
Likede indlæg: 26020

Indlægaf Wizzze » 26. jul 2017, 06:22

Emma The Mermaid skrev:En særlig kombination af affald :lol:

Gad vide om vedkomne har taget fejl af hullerne :gruble:
:D
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 846
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 13419

Indlægaf Mi55y » 26. jul 2017, 08:24

Jeg synes også, at den metalliske smag rammer meget godt - granted jeg har kun smagt mig selv på andre. Og er også enig i, at en pik smager salt og lidt skarpt. Kan så afsløre, at jeg aldrig skal sluge eller smage på noget fra kærestens pik, hvis han har spist fisk. Hans sæd lugter nemlig ret meget af fisk dagen efter - har ikke smagt dog. Heldigvis er han ikke den store fiskespiser.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 26. jul 2017, 11:59

Wizzze skrev:
Emma The Mermaid skrev:En særlig kombination af affald :lol:

Gad vide om vedkomne har taget fejl af hullerne :gruble:

Måske en affaldsspand udenfor en McD :-D

"Cheeseburgers.

“An ex once brought it to my attention that I tasted exactly like cheeseburgers.

Thankfully, he liked cheeseburgers.”

—chickygrrl"
1

Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 26. jul 2017, 12:02

Emma The Mermaid skrev:Cheeseburgerne fra McD er altså også gode :D

Ja. Og de fås åbenbart de mest uventede steder ;)
0

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3486
Likede indlæg: 26020

Indlægaf Wizzze » 26. jul 2017, 12:08

Er en dobbeltcheeseburger så når man har en trekant? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 26. jul 2017, 12:18

Wizzze skrev:Er en dobbeltcheeseburger så når man har en trekant? :gruble:

I givet fald, må en omgang pomfritter til, være gangbang ;)
0

Brugeravatar
Planten
Kort karma: 1040
Likede indlæg: 7233

Indlægaf Planten » 26. jul 2017, 12:40

Den der med flødekaramel - hvis man er typen, der danner meget smørsyre, så vil man nok smage lidt af flødekaramel.
0

Tilbage til "Forhold og sex"