Sådan smager kvinder...der

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 605
Likede indlæg: 31688

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf paint » 26. jul 2017, 13:00

Planten skrev:Den der med flødekaramel - hvis man er typen, der danner meget smørsyre, så vil man nok smage lidt af flødekaramel.

'Smørsyre'?

"Butansyre er en carboxylsyre med den kemiske formel CH3CH2CH2COOH. Dens trivialnavn er smørsyre. Butansyre findes først og fremmest i harsk smør, parmesanost og opkast, og den har en ubehagelig lugt af "sure tæer" :nerve:

https://da.wikipedia.org/wiki/Butansyre
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3486
Likede indlæg: 26020

Indlægaf Wizzze » 26. jul 2017, 13:46

paint skrev:
Planten skrev:Den der med flødekaramel - hvis man er typen, der danner meget smørsyre, så vil man nok smage lidt af flødekaramel.

'Smørsyre'?

"Butansyre er en carboxylsyre med den kemiske formel CH3CH2CH2COOH. Dens trivialnavn er smørsyre. Butansyre findes først og fremmest i harsk smør, parmesanost og opkast, og den har en ubehagelig lugt af "sure tæer" :nerve:

Jep, det lyder meget rigtigt :devil:
Kender I ikke de der Miracoli pakker, hvor man også får sådan et lille brev, med revet parmesanost med, det er lige den lugt :-D
:lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 1040
Likede indlæg: 7233

Indlægaf Planten » 26. jul 2017, 13:50

Wizzze skrev:
paint skrev:

'Smørsyre'?

Jep, det lyder meget rigtigt :devil:
Kender I ikke de der Miracoli pakker, hvor man også får sådan et lille brev, med revet parmesanost med, det er lige den lugt :-D

Hallo drenge! Jeg sagde ikke, man lugtede af parmesanost :rulle: :lol: mild smørsyre lugter og smager af smør, og det gør flødekarameller også :D
3
Slettet bruger
Likede indlæg: 20784

Indlægaf Slettet bruger » 26. jul 2017, 14:44

Falstria skrev:

Smørsyre dannes i iltfri miljøer.

Er det så ikke en meget god indikator for at den trænger til at blive luftet? :gruble:

Altså, jeg vakuumpakker min, fordi jeg vil undgå at der vokser bakterier på den.
1
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 26. jul 2017, 14:55

Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:

Er det så ikke en meget god indikator for at den trænger til at blive luftet? :gruble:

Altså, jeg vakuumpakker min, fordi jeg vil undgå at der vokser bakterier på den.

Jeg tænkte om man ikke kunne træne sin hund til at finde dates istedet for alt det online pjat.

Nogen har allerede fået den tanke :devil:
http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2017-07-26 ... t-i-aarhus
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20784

Indlægaf Slettet bruger » 26. jul 2017, 15:01

Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:

Jeg tænkte om man ikke kunne træne sin hund til at finde dates istedet for alt det online pjat.

1: Bliv smilende i hverdagen
2: Hvis en kvinder smiler og situationen har mulighed for smalltalk
3: Gå hen og smalltalk "Godt/dårligt vejr i dag synes du ikke? Hvor gammel er din hund? Sikke dyrt æbler er blevet!"
4: a) smalltalk-fail = hun er kort for hovedet, og har ikke lyst til at snakke med dig > Gå direkte til 5
b) smaltalk dur, der kommer lidt chit-chat ud af det, og det virker som om hun er glad for snakken > "Det er lidt skørt, men jeg er single og tænkte på om du også var single, her er mit nummer *skriver ned på seddel* og det her er mit navn på Facebook *skriver ned*, jeg har normalt tid på <indsæt tid>, du kan SMSe mig hvis du har lyst, jeg må gå nu, men vi ses måske *mest charmerende smil du kan lave*" > Gå til 5
5 "Nå men hyggeligt at snakke med dig, men jeg må hellere komme videre, hav en god dag, hej-hej!"
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 1040
Likede indlæg: 7233

Indlægaf Planten » 26. jul 2017, 15:08

Falstria skrev:

Du får tre minutter til at tænke over, hvor ofte kvinder render rundt uden trusser og med benene spredt. Der kommer ikke særlig meget ilt op i sådan en tissekone når man går rundt :D
2
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 26. jul 2017, 15:17

Planten skrev:
Falstria skrev:

Du får tre minutter til at tænke over, hvor ofte kvinder render rundt uden trusser og med benene spredt. Der kommer ikke særlig meget ilt op i sådan en tissekone når man går rundt :D

Blow job, får pludselig en helt anden betydning :-D

Billede
2
Brugeravatar
musling
Kort karma: 175
Likede indlæg: 2121

Indlægaf musling » 27. jul 2017, 21:19

Årh jeg elsker den her tråd :love:
Nu er jeg simpelthen nødt til at spørge min mand - og er han i tvivl ved han jo, hvor han finder svaret :lol2: :fløjt:
3
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 27. jul 2017, 21:50

Man skulle ikke tro det var muligt, men nogen har lavet en endnu mere uvidenskabelig undersøgelse om de nedre regioner. Hvilke navne er lækrest...der ;)

Tør du tjekke om du er mellem?
http://www.bt.dk/underholdning/klar-fol ... lem-benene

Med tanke på at der åbenbart er en hel industri, som lever af at gøre ...der.. pænt, så kan det undre at der ikke også er en industri dedikeret til at ...der.. smager bedre? :gruble:

Tror Ananasproducenterne overser et marked her :D
0
Klummerlig
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Indlægaf Klummerlig » 28. jul 2017, 05:01

Jeg har aldrig fået klager over smagen.

Men måske smager det "grimt" på nogle, fordi de fjerner al kønsbehåring og redder sig svamp eller infektioner?
0
Liou
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Indlægaf Liou » 28. jul 2017, 08:43

Jeg ved det ikke rigtigt... det smager salt. af hud. Men har aldrig syntes det smagte ubehageligt. Så havde jeg ikke stukket hovedet derned igen.

Klummerlig skrev:Jeg har aldrig fået klager over smagen.

Men måske smager det "grimt" på nogle, fordi de fjerner al kønsbehåring og redder sig svamp eller infektioner?

A hvad for noget? :lol:

Mangel af kønsbehåring, er i sig selv er vel næppe noget, der ændre smagen. Tværtimod gør det det alt andet lige kun mere appetitlig.
0
Klummerlig
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Indlægaf Klummerlig » 28. jul 2017, 09:17

Intimbarbering øger risikoen for infektion, da der kan komme flere bakterier "op".

Jeg gætter bare på at det kan ændre smagen.
0
Liou
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Indlægaf Liou » 28. jul 2017, 11:19

Klummerlig skrev:Intimbarbering øger risikoen for infektion, da der kan komme flere bakterier "op".

Jeg gætter bare på at det kan ændre smagen.

Det skal jeg så ikke kunne udelukke. Jeg har aldrig smagt på en med hår på. Men altså, jeg synes ikke det smager dårligt under alle omstændigheder. En svampe infektion ville sikkert gøre tricket, det er sandt. Men intimbarbering i sig selv er jo ikke = infektion, hvis man ellers holder en anstændig hygiejne.
0
ajnaM
Kort karma: 721
Likede indlæg: 16895

Indlægaf ajnaM » 28. jul 2017, 13:42

Jeg tror ærligt talt, man ville opdage det, hvis man var på vej til at smage på én med svamp. :genert: For ikke at tale om, at kvinden med al tænkelig sandsynlighed ville takke nej til oralsex, hvis hun havde en svampeinfektion. :D

Jeg har i øvrigt altid tænkt, at penisser smager sådan lidt hengemt. Som noget, der har ligget lidt for længe i et varmt, blødt og fugtigt miljø. Der går ikke lang tid, før den smager og lugter lidt skarpt. Og så smager sæden af jord og bønnespirer. Mærkelig kombi, I know, men der er et eller andet svovl-agtigt over det... :gruble:
1

Tilbage til "Forhold og sex"