Din værste X-kæreste ever?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Yuna
Kort karma: 35
Likede indlæg: 1326

Din værste X-kæreste ever?

Indlægaf Yuna » 26. jul 2017, 10:59

I forlængelse af "Din værste date ever", kommer "din værste x-kæreste ever".... Der hvor man kikker tilbage, og tænker, F*** hvor var jeg dum, og er lykkelig over at man er kommet videre... :( Et lidt mere seriøst emne, men kunne godt tænke mig at høre andres historier :)

Jeg er normalt god til at tilgive, men ham her vil jeg aldrig tilgive, og håber faktisk at han sidder derude et sted, og er pisse-ulykkelig, hvor ondt det end måtte lyde, og det er over 15 år siden.

Lad os kalde ham "P" :P
Vi flyttede ret hurtigt sammen, for han havde ikke rigtig noget sted at bo, undtagen hos hans mor, som han vist ikke var meget velkommen hos, pga. hendes nye kæreste. Han havde heller ikke råd til at finde sit eget pga. dum gæld, og ikke betalt børnebidrag.
Han var en vild sød fyr, vi svingede rigtig godt sammen, og havde det fantastisk.

Jeg kunne ikke blive boede i min ungdomslejlighed ret meget længere, så vi skal flytte til et hus, som han ejer sammen med hans bror, men de skal lige have ham der boede der opsagt.

Vi flytter derfor ud til hans mor (der er hendes kæreste bestemt ikke glad for, men det er 2-3 måneders tid, og vi har intet andet alternativ)

Pludselig ændrede han fuldstændig adfærd, for han havde nok indset, at nu hængte jeg på ham, og ikke kan slippe nemt væk.

Han bliver den mest sygelige jaloux person, jeg nogensinde har kendt. :nerve: Det skal siges at jeg på intet tidspunkt har opført mig eller gjort noget, som ville give ham ret til denne jalousi.

Min chef er en mand, og P kommer hver dag og henter mig fra arbejde, for at være sikker på, at jeg ikke hænger ud med ham efter arbejdstid.

På et tidspunkt skal chefen og jeg til et ret vigtigt møde i KBH, og der var simpelthen så meget ballede pga. det, at jeg overvejede at blive hjemme. Tror jeg fik 20 sms´er fra ham den dag, og da jeg havde sat min tlf på lydløs i toget for at sove på hjemvejen også 10 opkald og en kæmpe skideballe, da jeg kom hjem.

En dag kommer han og spørger hvad f***** jeg har lavet, fordi han har kikket i et par af mine brugte trusser og fundet noget i dem!!!
Jeg må så forklare ham, at det hedder udflåd og ikke betyder jeg har knaldet en anden mand (og endvidere at han kan gå op og spørge sin mor, hvis han vil vide mere om udflåd :D )

Seriøst, hvem tjekker kærestens brugte trusser??? :gruble: :ivrig:

Det var et helvede at være nogle steder med ham! Til fester kunne jeg nærmest ikke snakke med hankøn, uden at jeg helt sikkert var ude på at være sammen med dem, eller de med mig, og så skulle de i hvert fald have nogle bank.

En dag sad min veninde og jeg og så en film med Hugh Grant, som vi næsten ikke fik lov til at se færdig, fordi vi havde givet udtryk for, at han var lidt lækker.... Hvor sandsynlig er det lige jeg løber væk hjemmefra og indleder et forhold med Hugh Grant... I wish :savl:
Han var godt sur resten af aftenen

Vi kunne næsten ikke tage ud og handle for han påstod at jeg kikkede efter andre mænd, eller at de kikkede efter mig. Det var vildt pinligt nogle gange at stå der med en møg-sur kæreste pga. et eller andet man ikke havde gjort eller kunne gøre noget ved.

Jeg tog aldrig nogle steder uden ham, jeg havde faktisk ikke engang en nøgle, så var han jo sikker på at jeg ikke rendte rundt med andre mænd, når han var på arbejde.

Han blev også mega sur, hvis han ikke fik sex hver 2. dag... for så måtte det jo være fordi at jeg havde fået mit behov opfyldt ved at knalde nogle andre.... Nu er mit behov for sex bare ikke så stort, så det var godt nok en masse pisse-dårligt og fra min side meget passivt sex vi havde, og jeg gjorde det kun, fordi jeg ikke gad høre på ham.

Jeg er faktisk stadig noget psykisk mærket af det :(

Nå men...enden på det hele var at HAN var utro... (Kan ikke lige finde en smiley med en pistol :lol: )

Jeg var selvfølgelig ret knust pga det, men mest fordi han havde været sådan en nar, og så gik han ud og lavede noget pis selv.
Og han virkede faktisk ikke ret ked af det, det handlede bare om at komme hurtigt videre og være sammen med hende i stedet for

Men i dag priser jeg mig lykkelig for, at han gjorde det...

Et par år efter ringer han så pludselig, for åbenbart at hyggesnakke, og jeg tænker bare WTF? ...
Han var sikkert blevet dumpet og ville måske lige høre om jeg var med på noget... aner det ikke, gad sgu ikke at snakke med ham :D

(Ved godt min historie nok ikke er noget "stort" i forhold til hvad andre har oplevet)

Xtra info jeg er kommet i tanke om siden jeg skrev indlægget:

Min tlf regning blev selvfølgelig gennemgået nøje hver måned, og numre der ikke var til ham eller min far skulle forklares.

P.g.a. hans økonomiske dårlige disponering tidligere, kunne han kun betale halvdelen af "huslejen" (Afbetalingen på HANS hus) og hans tlf regning. Alt derudover, mad, tøj, fornøjelser osv. stod jeg for det meste for.
jeg havde altså ikke nogen god løn og var på dagpenge et stykke tid, så fik oparbejdet en gæld på 20000 kr (selvf ikke kun hans skyld, men vi sad hårdt i det, og ellers ville det ikke kunne have løbet rundt)

Vi besluttede at begynde og tage lidt solarium, men en dag jeg havde gjort det og skulle på arbejde næste dag, mente han, at det kun var fordi jeg skulle hen og være lækker overfor min chef. Tja, han opdager sgu nok ikke, at jeg har taget 10 min sol...og er foruden gift, har 2 børn og er 10 år ældre...
Senest rettet af Yuna 27. jul 2017, 07:33, rettet i alt 3 gange.
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 771
Likede indlæg: 14843

Re: Din værste X-kæreste ever?

Indlægaf HappyPaww » 26. jul 2017, 11:16

Puha, det er da rigeligt "stort", TS... Hvor lang tid var i sammen? Han viser alle tegn på at være en af dem, der en dag tyer til vold, så godt du slap for ham (og stakkels den kvinde der overtog ham :tie:).

Jeg har kun haft tre længerevarende forhold, og de to var rigtig fine - min første kæreste og min nuværende.
Den "midterste" var jeg sammen med i næsten 5 år, indtil han røg i fængsel for narkohandel :8: Han var derudover kontrollerende og dominerende, og faktisk ikke særlig sød ved mig. I dag kan jeg jo godt tænke mit, men jeg var vitterligt utroligt forelsket i ham, og var da også overbevist om, at han jo var god nok på bunden. Nok den typiske "pæn pige skal redde bad boy fra sig selv"...
3
Brugeravatar
Yuna

Indlægaf Yuna » 26. jul 2017, 11:31

HappyPaww skrev:Puha, det er da rigeligt "stort", TS... Hvor lang tid var i sammen? Han viser alle tegn på at være en af dem, der en dag tyer til vold, så godt du slap for ham (og stakkels den kvinde der overtog ham :tie:).

Jeg har kun haft tre længerevarende forhold, og de to var rigtig fine - min første kæreste og min nuværende.
Den "midterste" var jeg sammen med i næsten 5 år, indtil han røg i fængsel for narkohandel :8: Han var derudover kontrollerende og dominerende, og faktisk ikke særlig sød ved mig. I dag kan jeg jo godt tænke mit, men jeg var vitterligt utroligt forelsket i ham, og var da også overbevist om, at han jo var god nok på bunden. Nok den typiske "pæn pige skal redde bad boy fra sig selv"...

Tror det var en 8-9 mdr, så heldigvis ikke vildt lang tid jeg spildte på ham :) Og han var heldigvis aldrig voldelig...

Jeg syntes selvfølgelig på det tidspunkt at hans nye kæreste var en bitch, men frygtede også senere at hun endte i hans fælde :( Men håbede inderst inde, at hun var mere jaloux end ham, så kunne han selv prøve, hvordan det var

Som du selv har oplevet "Hindsight is 20/20" :)
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 846
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 13410

Indlægaf Mi55y » 26. jul 2017, 11:31

Min værste ex var ikke så slem endda i forhold til, hvad man ellers hører, men here goes:

Vi mødtes i gymnasiet og var sammen i 7 år, hvoraf vi boede sammen de 5. Han var ret jaloux og bombarderede mig med sms'er og opkald, når jeg var ude med veninderne. Jeg ignorerede det altid og tog kampen, når jeg kom hjem. Han var nærig og insisterede på, at vi havde separat økonomi men gemte alle boner og i slutningen af måneden regnede ud, hvem der skyldte hvem hvad for husholdning. Som i: "Jeg kan jo ikke lide tomater, så dem trækker vi lige fra." Han insisterede på at komme på ferie udenlands hvert år, på trods af at jeg var studerende. Han betalte så en god sjat af min del, men hele ferien skulle jeg så høre for det... :rulle:

Men derudover var han en ret god ven. Vi havde rigtig mange ting og interesser tilfælles, og vi hyggede os ret meget i hinandens selskab. Vi skulle nok bare have indset, at vi ikke duede som par. Det endte med, at han havde en affære med en kollega. Han brød sammen og tilstod om aftenen, hvor vi tilfældigvis var rendt ind i hende i løbet af dagen. Det slog mig helt ud! Han var ubetinget det menneske, jeg havde allermest tillid til på det tidspunkt i mit liv. Han forsøgte at vinde mig tilbage over det næste halve år, samtidig med at han han skjult for mig indledte et forhold til affæren. Det fandt jeg selvfølgelig ud af, og fra den dag forsvandt al min tvivl - vi skulle aldrig være sammen igen. Da jeg to år efter vores brud flyttede til den anden ende af landet, græd han. Han var flyttet sammen med affæren, men det stoppede ham dog ikke i at ringe og tilbyde mig en billet til Roskilde Festival sammen med ham med alt betalt inkl. togbilletter og det hele. Jeg takkede nej og bad ham invitere hans kæreste. Derefter tog jeg ikke længere telefonen, når han ringede, hvilket han fortsatte med i et helt år derefter. Og så har jeg ikke hørt fra ham siden.

Jeg er stadig venner med en af hans kammerater på FB, og kunne se at vi hele to gange i foråret har befundet os til den samme koncert - er så glad for at jeg ikke rendte ind i ham, ville virkelig ikke have noget at sige til manden. Har dog hørt, at han har fået barn med affæren. En veninde så dem komme trillende med barnevogn og sagde, at de så meget ulykkelige og trætte ud :lol: Det er nu vist meget normalt for nybagte forældre...

Det svigt han udsatte mig for påvirkede mig i ret lang tid, og har direkte været årsag til, at jeg var single i 8 år og i den periode skyede alt, der kunne minde om fast forhold. Men så mødte jeg min kæreste, og nu er alt godt igen, my faith in humanity restored, og de levede lykkeligt til deres dages ende! :D
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1860
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 32901

Indlægaf LadyFox » 26. jul 2017, 11:46

Jeg var et ret dårligt sted i mit liv, og havde fundet mig en kæreste som jeg efentlig godt vidste var et endnu mere problematisk sted i sit liv end jeg, og som havde en ret kedelig omgangs kreds. Jeg vidste godt vores relation umuligt kunne være sund, men tingene skete bare og jeg kunne ikke rigtig overskue at tænke igennem.

Han var sådan set sød nok ved mig, og han behandlede mig pænt. Han startede aldrig drama og han faldt af på mit. Så jeg havde egentlig ingen grund til at tro at han nogensinde ville gøre mig ondt.

På et tidspunkt lokker han mig til at tage et par dage til den anden ende af Sjælland til noget fest hos nogle han kender, og det gør jeg så. Uden at tænke nærmere over hvorfor jeg skulle det. Halvandet døgn senere kommer jeg hjem til en dør der er sparket op, men der mangler ikke rigtig noget. Min computer står der, og mine 1000 kroner i kontanter ligger pænt ved siden af hvor jeg har lagt dem. Det eneste der mangler er sådan et USB stik med mobilt bredbånd.
Udover at jeg synes at det er mærkeligt, og jeg bliver utryg over det tænker jeg ikke nærmere over det. Indtil jeg snakker med min eks' ven - som fortæller min kæreste havde stjålet sådan et stik fra en anden ven og han havde lovet at få styr på det.
Så han har simpelthen givet hans ven min adresse og sikret sig at jeg ikke var hjemme.

Inden jeg får mødtes med min eks og slået op finder jeg ud af at min eks skyldte penge til nærmest alle af den type mennesker som man ikke skal skylde penge til, og bare var skredet fra det. Og det havde han også fået mig blandet ind i.

Jeg mødes så med ham for at konfronterer ham og slå op med ham. Han indrømmer det hele, men kan slet ikke forstå hvorfor vi ikke bare kan være kærester på trods af at han har hjulpet en med at lave indbrud i min lejlighed, holdt hemmeligt at han skyldte penge til psykopater og endda fortalt de der mennesker at gælden også var min og jeg også ville betale.
Så jeg måtte rende rundt og redde tråde ud med alle mulige psykopater i de kriminelle miljø.

Lidt efter begyndte han at melde mig til politiet for alle mulige og umulige ting.
0
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 1061
Likede indlæg: 16564

Indlægaf Zombie » 26. jul 2017, 11:58

Jeg har haft nogle dårlige forhold, men jeg orker ikke at skrive om dem. Har heldigvis også haft nogle som var ok, og en enkelt som var rigtig fin.
Mit nuværende er også rigtig godt, jeg bliver behandlet med meget respekt og hensyn (og det er gensidigt). Det føles sundt og trygt.

Jeg vil dog gerne dele denne anekdote:

En del af mine problemer i tidligere forhold har været, at jeg bare ikke kunne eller ville indse, når et forhold var usundt og burde afsluttes. Så jeg blev for længe.

Jeg havde dog en eks for to års tid siden, hvor bruddet var i speedversion.
Jeg havde I noget tid overvejet fremtiden, da han altid var meget negativ og nemt ved at blive sur. Samtidig så vi ikke ens på, hvordan man opdrager hunde, hvilket var et problem, da vi lige havde fået én.

En dag mister han besindelsen over for hunden, løfter hende i huden i halsen og bærer hende i det henover stuen, og smider hende på hendes tæppe, så hun knalder hovedet ind i væggen.
Jeg har ikke andre ord for det end mishandling, og hunden skreg i vilden sky, og tryggede sig i hjørnet. Hun er en rescue fra Romænien og jeg havde brugt måneder på at arbejde med hendes tillid og tryghed.

Jeg var ved at vaske en støbejernspande af, og når ikke st reagere mens han gør det. Men da han har sluppet taget i hunden og drejer sig om, er jeg 2 centimeter fra at slå ham i hovedet med panden.
Det er ren refleks - i mit hoved er han reduceret til overfaldsmand og jeg vil forsvare min hund.

Han spørger, hvad jeg har gang i og jeg flipper helt ud på ham. Og så begynder han at argumentere for sin gerning.

Jeg husker, at jeg føltes som is inden i, da jeg sagde, at han skulle skride hjem til sine forældre. Han var sur og pakkede hurtigt noget tøj. Jeg tror ikke, han anede hvad der skulle ske - i hans verden var det blot et lidt dramatisk skænderi.
Men i løbet af den weekend fandt jeg et værelse til hans kammerat, som fremlejede min lejlighed (vi boede hos min eks) og flyttede alle mine ting samt hundens.
Jeg fik arrangeret med banken, at jeg lånte hans del af depositum på en større lejlighed, vi var på nippet til at flytte i (og som vi kun kunne få, fordi jeg var studerende) og jeg overførte pengene til ham med besked om, at vores forhold var slut.

Han var dybt chokeret og ville gerne tale om det. Og senere ville han have en samværsordning omkring hunden, ligesom jeg havde haft det med en anden eks og min sidste hund.

Ingen af delene kunne der blive tale om, og jeg fik Roskilde Politi til at ringe til ham og sige, han skulle lade os være i fred, da det åbenbart var svært at respektere.

Det tog mig et nanosekund at afslutte det forhold, og halvanden dag at flytte ud.

Ingen skal røre min hund og ingen har gjort det siden.
Jeg tænker stadig med let gys på, hvad der var sket, hvis jeg havde ramt med den tunge pande. Det er jo sindssygt.
5
aka Forbies

:gammel:
cola
Permanent bortvist
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2061

Indlægaf cola » 26. jul 2017, 12:11

... Min værste kæreste blegner jo i forhold til jeres... Han røg indenfor selvom han havde fået at vide at det ville jeg ikke have. Han stiftede gæld og lod mig hænge på den og så endte han i fængsel, hvor jeg så slog op med ham. Og nå ja, så voldtog han mig også, men det er .. nå ja vi var jo kærester så det har jo været hans ret eller noget.
0
Muspel
Kort karma: 573
Likede indlæg: 8024

Indlægaf Muspel » 26. jul 2017, 12:16

cola skrev:... Min værste kæreste blegner jo i forhold til jeres... Han røg indenfor selvom han havde fået at vide at det ville jeg ikke have. Han stiftede gæld og lod mig hænge på den og så endte han i fængsel, hvor jeg så slog op med ham. Og nå ja, så voldtog han mig også, men det er .. nå ja vi var jo kærester så det har jo været hans ret eller noget.

Det er ALDRIG nogens ret at voldtage nogen. Det er aldrig nogens ret at have sex. Det er ALTID ens ret at blive respekteret
3
cola
Permanent bortvist
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2061

Indlægaf cola » 26. jul 2017, 12:29

Muspel skrev:
cola skrev:... Min værste kæreste blegner jo i forhold til jeres... Han røg indenfor selvom han havde fået at vide at det ville jeg ikke have. Han stiftede gæld og lod mig hænge på den og så endte han i fængsel, hvor jeg så slog op med ham. Og nå ja, så voldtog han mig også, men det er .. nå ja vi var jo kærester så det har jo været hans ret eller noget.

Det er ALDRIG nogens ret at voldtage nogen. Det er aldrig nogens ret at have sex. Det er ALTID ens ret at blive respekteret

Jeg forsøgte at få ham væk, og jeg forsøgte at stoppe ham, ved at samle benene, og ved at sige nej, desværre var han bare stærkere end mig og jeg var gået i seng for natten, så jeg lå passivt og forlod kroppen mens det stod på. Så for mig, er der ikke rigtigt sket nogen skade, det var jo ikke mig, men blot min krop.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3486
Likede indlæg: 25994

Indlægaf Wizzze » 26. jul 2017, 12:30

Vi har vist ikke helt samme definition af "blegner" :tie: :8: :nerve:

Voldtægt er dog noget værre end at X bare er et totalt hul i jorden, med muld mellem ørerne :stoned:

Min værste x var hende jeg mødte i kollegieårene og var sammen med i 6-7 måneder, indtil jeg en dag slap tidligt ud af et møde, og ville være lidt god ved hende, så jeg kørte hjem til hende med lidt lækkert, og da jeg kom ind, så havde hun "herrebesøg" og jeg var ikke herren :tie:
Der blev sagt nogle ting, og vi havde ikke mere kontakt efter det. Hvilket jeg faktisk stadig er ret taknemmelig for!
3
Do as I say! :whip:
Muspel
Kort karma: 573
Likede indlæg: 8024

Indlægaf Muspel » 26. jul 2017, 13:00

cola skrev:
Muspel skrev:

Jeg forsøgte at få ham væk, og jeg forsøgte at stoppe ham, ved at samle benene, og ved at sige nej, desværre var han bare stærkere end mig og jeg var gået i seng for natten, så jeg lå passivt og forlod kroppen mens det stod på. Så for mig, er der ikke rigtigt sket nogen skade, det var jo ikke mig, men blot min krop.

Det er godt, hvis du ikke føler det har haft konsekvenser for dig. Men vær ikke i tvivl om, at det overhovedet ikke var i orden. Uanset hvad.
1
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 179
Likede indlæg: 3088

Indlægaf Q-beben » 26. jul 2017, 13:04

Min værste eks-kæreste var ham, hvor "brokkeri" var blevet en livsstil.

Der var altid et eller andet galt, han kunne brokke sig over. Og det var altid andres skyld, - aldrig hans.

Det endte med at blive årsagen til, at vi gik fra hinanden. Jeg mistede simpelthen gnisten, fordi det var så negativt det hele...

Jeg er slet ikke i tvivl om, at efter vi stoppede, blev jeg en af dem, han brokkede sig over :)
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 1061
Likede indlæg: 16564

Indlægaf Zombie » 26. jul 2017, 13:52

cola skrev:
Muspel skrev:

Det er dissociation.

Man har ikke ret til andres kroppe på den måde. Det har man ikke.
1
aka Forbies

:gammel:
avdotja
Kort karma: 433
Likede indlæg: 10291

Indlægaf avdotja » 26. jul 2017, 15:16

Er overrasket over hvad flere allerede har bagatelliseret deres oplevelser med et "det er jo sikkert intet sammenlignet med andre, men..."

Jeg lever åbenbart i en naiv drømmeverden, for når jeg tænker "værste ekskæreste ever", så er vi over i noget med utroskab, nærighed, manglende rengøring og den slags; ikke vold(tægt), sindssyg jalusi, hård kriminalitet og hvad der ellers bliver nævnt....
14
Brugeravatar
Yuna

Indlægaf Yuna » 26. jul 2017, 15:48

Zombie skrev:Jeg har haft nogle dårlige forhold, men jeg orker ikke at skrive om dem. Har heldigvis også haft nogle som var ok, og en enkelt som var rigtig fin.
Mit nuværende er også rigtig godt, jeg bliver behandlet med meget respekt og hensyn (og det er gensidigt). Det føles sundt og trygt.

Jeg vil dog gerne dele denne anekdote:

En del af mine problemer i tidligere forhold har været, at jeg bare ikke kunne eller ville indse, når et forhold var usundt og burde afsluttes. Så jeg blev for længe.

Jeg havde dog en eks for to års tid siden, hvor bruddet var i speedversion.
Jeg havde I noget tid overvejet fremtiden, da han altid var meget negativ og nemt ved at blive sur. Samtidig så vi ikke ens på, hvordan man opdrager hunde, hvilket var et problem, da vi lige havde fået én.

En dag mister han besindelsen over for hunden, løfter hende i huden i halsen og bærer hende i det henover stuen, og smider hende på hendes tæppe, så hun knalder hovedet ind i væggen.
Jeg har ikke andre ord for det end mishandling, og hunden skreg i vilden sky, og tryggede sig i hjørnet. Hun er en rescue fra Romænien og jeg havde brugt måneder på at arbejde med hendes tillid og tryghed.

Jeg var ved at vaske en støbejernspande af, og når ikke st reagere mens han gør det. Men da han har sluppet taget i hunden og drejer sig om, er jeg 2 centimeter fra at slå ham i hovedet med panden.
Det er ren refleks - i mit hoved er han reduceret til overfaldsmand og jeg vil forsvare min hund.

Han spørger, hvad jeg har gang i og jeg flipper helt ud på ham. Og så begynder han at argumentere for sin gerning.

Jeg husker, at jeg føltes som is inden i, da jeg sagde, at han skulle skride hjem til sine forældre. Han var sur og pakkede hurtigt noget tøj. Jeg tror ikke, han anede hvad der skulle ske - i hans verden var det blot et lidt dramatisk skænderi.
Men i løbet af den weekend fandt jeg et værelse til hans kammerat, som fremlejede min lejlighed (vi boede hos min eks) og flyttede alle mine ting samt hundens.
Jeg fik arrangeret med banken, at jeg lånte hans del af depositum på en større lejlighed, vi var på nippet til at flytte i (og som vi kun kunne få, fordi jeg var studerende) og jeg overførte pengene til ham med besked om, at vores forhold var slut.

Han var dybt chokeret og ville gerne tale om det. Og senere ville han have en samværsordning omkring hunden, ligesom jeg havde haft det med en anden eks og min sidste hund.

Ingen af delene kunne der blive tale om, og jeg fik Roskilde Politi til at ringe til ham og sige, han skulle lade os være i fred, da det åbenbart var svært at respektere.

Det tog mig et nanosekund at afslutte det forhold, og halvanden dag at flytte ud.

Ingen skal røre min hund og ingen har gjort det siden.
Jeg tænker stadig med let gys på, hvad der var sket, hvis jeg havde ramt med den tunge pande. Det er jo sindssygt.

Tror ikke jeg er den eneste der sad og håbede du havde ramt ham...bare lidt ;)
6

Tilbage til "Forhold og sex"