Din værste X-kæreste ever?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Aragorn
Kort karma: 996
Likede indlæg: 11471

Re: Din værste X-kæreste ever?

Indlægaf Aragorn » 26. jul 2017, 16:22

avdotja skrev:Er overrasket over hvad flere allerede har bagatelliseret deres oplevelser med et "det er jo sikkert intet sammenlignet med andre, men..."

Jeg lever åbenbart i en naiv drømmeverden, for når jeg tænker "værste ekskæreste ever", så er vi over i noget med utroskab, nærighed, manglende rengøring og den slags; ikke vold(tægt), sindssyg jalusi, hård kriminalitet og hvad der ellers bliver nævnt....

Det du tænker ville være ideelt, men det er langt fra hvad virkeligheden byder mennesker. Det er ikke længe siden en mand tævede sin kone i hovedet med en hammer, fordi han ville skåne hende - efter eget udsagn - fra at skulle gennemleve den dårlige økonomiske situation, som han angiveligt havde sat dem begge i, uden hendes viden.

Folk gennemlever vanvittige og syge scenarier hver dag - i årevis - og deres problemer overstiger langt fantasien. Nogle bruger hele deres liv på den totale katastrofe, andre kommer ud af det som ødelagte mennesker, og skal finde ud af, hvordan man overhovedet skal gebærde sig i en relation, der ikke destruktiv.
5

Invisible kid
Locked away in his brain
From the shame and the pain
World down the drain
Brugeravatar
Aragorn
Kort karma: 996
Likede indlæg: 11471

Indlægaf Aragorn » 26. jul 2017, 16:24

Yuna skrev:
Zombie skrev:Jeg har haft nogle dårlige forhold, men jeg orker ikke at skrive om dem. Har heldigvis også haft nogle som var ok, og en enkelt som var rigtig fin.
Mit nuværende er også rigtig godt, jeg bliver behandlet med meget respekt og hensyn (og det er gensidigt). Det føles sundt og trygt.

Jeg vil dog gerne dele denne anekdote:

En del af mine problemer i tidligere forhold har været, at jeg bare ikke kunne eller ville indse, når et forhold var usundt og burde afsluttes. Så jeg blev for længe.

Jeg havde dog en eks for to års tid siden, hvor bruddet var i speedversion.
Jeg havde I noget tid overvejet fremtiden, da han altid var meget negativ og nemt ved at blive sur. Samtidig så vi ikke ens på, hvordan man opdrager hunde, hvilket var et problem, da vi lige havde fået én.

En dag mister han besindelsen over for hunden, løfter hende i huden i halsen og bærer hende i det henover stuen, og smider hende på hendes tæppe, så hun knalder hovedet ind i væggen.
Jeg har ikke andre ord for det end mishandling, og hunden skreg i vilden sky, og tryggede sig i hjørnet. Hun er en rescue fra Romænien og jeg havde brugt måneder på at arbejde med hendes tillid og tryghed.

Jeg var ved at vaske en støbejernspande af, og når ikke st reagere mens han gør det. Men da han har sluppet taget i hunden og drejer sig om, er jeg 2 centimeter fra at slå ham i hovedet med panden.
Det er ren refleks - i mit hoved er han reduceret til overfaldsmand og jeg vil forsvare min hund.

Han spørger, hvad jeg har gang i og jeg flipper helt ud på ham. Og så begynder han at argumentere for sin gerning.

Jeg husker, at jeg føltes som is inden i, da jeg sagde, at han skulle skride hjem til sine forældre. Han var sur og pakkede hurtigt noget tøj. Jeg tror ikke, han anede hvad der skulle ske - i hans verden var det blot et lidt dramatisk skænderi.
Men i løbet af den weekend fandt jeg et værelse til hans kammerat, som fremlejede min lejlighed (vi boede hos min eks) og flyttede alle mine ting samt hundens.
Jeg fik arrangeret med banken, at jeg lånte hans del af depositum på en større lejlighed, vi var på nippet til at flytte i (og som vi kun kunne få, fordi jeg var studerende) og jeg overførte pengene til ham med besked om, at vores forhold var slut.

Han var dybt chokeret og ville gerne tale om det. Og senere ville han have en samværsordning omkring hunden, ligesom jeg havde haft det med en anden eks og min sidste hund.

Ingen af delene kunne der blive tale om, og jeg fik Roskilde Politi til at ringe til ham og sige, han skulle lade os være i fred, da det åbenbart var svært at respektere.

Det tog mig et nanosekund at afslutte det forhold, og halvanden dag at flytte ud.

Ingen skal røre min hund og ingen har gjort det siden.
Jeg tænker stadig med let gys på, hvad der var sket, hvis jeg havde ramt med den tunge pande. Det er jo sindssygt.

Tror ikke jeg er den eneste der sad og håbede du havde ramt ham...bare lidt ;)

Hun havde ødelagt både hans liv og sit eget, hvis hun havde gjort det.
4

Invisible kid
Locked away in his brain
From the shame and the pain
World down the drain
Brugeravatar
Yuna
Kort karma: 35
Likede indlæg: 1326

Indlægaf Yuna » 26. jul 2017, 16:30

Aragorn skrev:
Yuna skrev:
Zombie skrev:Jeg har haft nogle dårlige forhold, men jeg orker ikke at skrive om dem. Har heldigvis også haft nogle som var ok, og en enkelt som var rigtig fin.
Mit nuværende er også rigtig godt, jeg bliver behandlet med meget respekt og hensyn (og det er gensidigt). Det føles sundt og trygt.

En del af mine problemer i tidligere forhold har været, at jeg bare ikke kunne eller ville indse, når et forhold var usundt og burde afsluttes. Så jeg blev for længe.

Jeg havde I noget tid overvejet fremtiden, da han altid var meget negativ og nemt ved at blive sur. Samtidig så vi ikke ens på, hvordan man opdrager hunde, hvilket var et problem, da vi lige havde fået én.

En dag mister han besindelsen over for hunden, løfter hende i huden i halsen og bærer hende i det henover stuen, og smider hende på hendes tæppe, så hun knalder hovedet ind i væggen.
Jeg har ikke andre ord for det end mishandling, og hunden skreg i vilden sky, og tryggede sig i hjørnet. Hun er en rescue fra Romænien og jeg havde brugt måneder på at arbejde med hendes tillid og tryghed.

Jeg var ved at vaske en støbejernspande af, og når ikke st reagere mens han gør det. Men da han har sluppet taget i hunden og drejer sig om, er jeg 2 centimeter fra at slå ham i hovedet med panden.
Det er ren refleks - i mit hoved er han reduceret til overfaldsmand og jeg vil forsvare min hund.

Han spørger, hvad jeg har gang i og jeg flipper helt ud på ham. Og så begynder han at argumentere for sin gerning.

Jeg husker, at jeg føltes som is inden i, da jeg sagde, at han skulle skride hjem til sine forældre. Han var sur og pakkede hurtigt noget tøj. Jeg tror ikke, han anede hvad der skulle ske - i hans verden var det blot et lidt dramatisk skænderi.
Men i løbet af den weekend fandt jeg et værelse til hans kammerat, som fremlejede min lejlighed (vi boede hos min eks) og flyttede alle mine ting samt hundens.
Jeg fik arrangeret med banken, at jeg lånte hans del af depositum på en større lejlighed, vi var på nippet til at flytte i (og som vi kun kunne få, fordi jeg var studerende) og jeg overførte pengene til ham med besked om, at vores forhold var slut.

Han var dybt chokeret og ville gerne tale om det. Og senere ville han have en samværsordning omkring hunden, ligesom jeg havde haft det med en anden eks og min sidste hund.

Ingen af delene kunne der blive tale om, og jeg fik Roskilde Politi til at ringe til ham og sige, han skulle lade os være i fred, da det åbenbart var svært at respektere.

Det tog mig et nanosekund at afslutte det forhold, og halvanden dag at flytte ud.

Jeg tænker stadig med let gys på, hvad der var sket, hvis jeg havde ramt med den tunge pande. Det er jo sindssygt.

Nu var det lidt skrevet som en "spøg" (eller hvad man skal kalde det, når man synes det var total utilgivelig opførsel overfor hunden, og har meget mere sympati med den, end hvis han fik et lille gok i nødden) - er da godt klar over at det ville være endt forfærdeligt, hvis hun havde slået godt igennem
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
chokoladegris
Kort karma: 24
Likede indlæg: 173

Indlægaf chokoladegris » 26. jul 2017, 18:03

Min ekskæreste. Virkelig syg i hovedet :-).
Vi mødte hinanden og han fik hurtigt charmeret sig ind på mig, fortalte mig diverse løgne om at hans far var død og at hans eks var ham utro, blot for at få min medlidenhed. Vi flyttede sammen allerede efter et par måneder og forlod alt jeg kendte til fordel for ham! Han blev mere og mere kontrollerende, kiggede konstant i min telefon og slettede fyre fra min snapchat og venneliste på facebook, selvom jeg brækkede mit håndled, gik med armen i gips og faktisk ikke måtte bruge min arm, tvang han mig til at vaske tøj, rydde op, gøre rent osv fordi ellers brokkede han sig og skapte sig som et lille barn, jeg skulle altid sidde hjemme og vente på ham fordi at han havde brug for at ses med sine venner selvom jeg gennem vores forhold kun var ude omkring 4 gange uden ham, så kimede han mig ned, beskyldte mig for at være ham utro og opførte sig virkelig barnligt. Vores diskussioner blev værre og værre, han blev mere og mere fysisk overfor mig. Når han var fuld blev han direkte modbydelig og dagen efter påstod han altid at han ikke kunne huske det, for han kunne jo aldrig finde på at kalde mig sådan noget.
Jeg står nu med et banklån pga ham (han insisterede på at vi skulle tage det da vi flyttede, men det skulle stå i mit navn fordi han selv havde et banklån), har desuden en sag kørende mod ham ved politiet da han stjal 5500 kr fra min konto, ved at presse min netbankkode ud af mig, ved at slå mig, true mig, spytte på mig, rive mig i håret og kalde mig diverse ting.
Jeg fortryder inderligt at jeg har brugt 8 måneder på ham, det er det dummeste jeg nogensinde har gjort og nu kan jeg virkelig se hvor ynkelig, umoden og syg i hovedet han er. Det bliver møg ubehageligt at skulle møde ham den dag jeg skal i retten mod ham, men samtidig har jeg det så meget bedre uden ham og er lykkelig over at være sluppet af med ham, på trods af konsekvenserne.
1
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 1061
Likede indlæg: 16603

Indlægaf Zombie » 26. jul 2017, 18:06

Yuna skrev:
Aragorn skrev:
Yuna skrev:

Nu var det lidt skrevet som en "spøg" (eller hvad man skal kalde det, når man synes det var total utilgivelig opførsel overfor hunden, og har meget mere sympati med den, end hvis han fik et lille gok i nødden) - er da godt klar over at det ville være endt forfærdeligt, hvis hun havde slået godt igennem

Jeg er glad for, jeg nåede at styre mig, men jeg har ønsket mange dårlige ting for ham. Og mig selv, fordi jeg burde have set det komme, men i det mindste er min hund i sikkerhed nu.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Chanel
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Indlægaf Chanel » 26. jul 2017, 18:26

Ham der gik fra kæresten til fordel for mig. Troede jeg, det viste sig han havde os begge gennem 7 år.. Det var så ikke det værste, det var hans sygt manipulerende måde at være på, som jeg først kan se nu.. Føj!
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 749
Likede indlæg: 15779

Indlægaf Animi » 26. jul 2017, 18:56

Ham jeg var sammen med i 1,5 år og som var mig utro i 1,5 år ...
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2022

Indlægaf Fuck.exe » 26. jul 2017, 20:32

Da jeg var teen, rendte jeg ind i en fyr der var 8 år ældre end mig. Jeg vidste udmærket godt at han på ingen måde var god for mig, men mit selvværd lå på et meget lille sted, og jeg havde utrolig svært ved at være i mig selv.
Det endte med et flerårigt forhold, hvor han konstant skiftede mellem af være over-sød og møg-ubehagelig overfor mig. Jo længere tid vi var sammen, jo større blev kontrasten mellem det.
Når han var sød gav han mig blomster, inviterede mig ud, købte gaver, friede til mig og trøstede mig. Når han var ubehagelig, stalkede han mig (noget der fortsatte da jeg gik), skubbede mig ned af trappen, spyttede på mig, slog mig med ting, skubbede mig ud af bilen, lænsede mine bankkonti, truede mig, hånede mig overfor mine venner og familie, kaldte mig skældsord, tjekkede mit undertøj for spor efter utroskab, købte elektronik på afbetaling i mit navn, låste mig ude at vores fælles hjem, sagde at jeg var grim og ulækker når vi havde sex... Og så var der den aften, han puttede stoffer i min drink imens jeg var på toilettet.

Da jeg endelig fik mod til at gå fra ham, stod jeg tilbage med en kæmpe gæld. En gæld der bremsede alle mine fremtidsdrømme i flere år, og som gjorde at jeg ikke selv turde åbne min postkasse. Samtidigt var jeg så smadret følelsesmæssigt at jeg havde utrolig svært ved at stole på mænd, og jeg havde ingen anelse om hvordan et forhold skulle være, for at være godt. Jeg var paranoid fordi han stadig stalkede mig, og jeg fik ofte åndenød på gaden, hvis jeg så en mand der lignede ham. Hans venner og familie sendte mig trusler begrundet med at jeg skyldte penge og fordi jeg tilsyneladende var en "grim sæk der aldrig ville blive til noget". Jeg aner ikke hvad han har fortalt dem om mig, siden de gjorde det. Det stod på i et par år efter bruddet, og det var virkelig ubehageligt.

Heldigvis har jeg efterfølgende (stort set) kun datet utrolig søde og troværdige mænd, så tilliden kom snigende tilbage. Nu er det mange år siden jeg gik, og i dag tænker jeg aldrig på ham. Engang var jeg vred på mig selv, fordi jeg tillod ham at være så modbydelig overfor mig, men i dag kan jeg godt se hvorfor jeg ikke sagde fra. Og hvorfor det kan være svært at gå, selvom alle alarmklokker ringer for fuld smadder. You live, you learn.
2
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Yuna
Kort karma: 35
Likede indlæg: 1326

Indlægaf Yuna » 26. jul 2017, 21:32

I kan da også få historien om min 2. værste x-kæreste - ikke så slemt som min 1. historie. Ham her har jeg tilgivet for længst (venner på fb, har dog aldrig fået talt situationen igennem), vi var begge meget unge, og han kom ud på for dybt vand.

Ja, jeg har nok været lidt uheldig og en lidt følelsesmæssig ustabil og forvirret ung dame :P

Han var sød og pisselækker og (igen) ingen problemer indtil vi flyttede sammen.

Han begyndte at drikke meget i weekenderne, og senere - da han mistede hans arbejde i et stykke tid - nogle gange i hverdagene.

Han blev så ond, når han var fuld - en helt anden person. Udøvede slem psykisk terror på mig og fysisk vold i byen på andre.

Sagde virkelig onde ting, og ville altid skændes, når han kom hjem fra byen - ikke så fedt, når man står med sådan en møg-unge kl 4 om natten og man skal op på arbejde kl 8.

Han ringede tit til hans mor under "vores" skænderier, og overhørte ham nogle gange sige, at han ikke havde gjort mig noget, og at han ikke var som sin far. Jeg indså at der nok havde været noget vold indblandet i deres tidligere forhold. Det kom dog heller ikke så vidt, at han slog mig.

En dag ringede hun til mig, og sagde at vi skulle holde op med at drikke så meget... Jeg blev sgu lidt sur, for jeg gik måske i byen én gang hver anden måned - ham tit 2-3 pr. måned.

En dag ringede det på døren med 2 meget sure fyre uden for. De ville snakke med ham, og han fik at vide at han skulle holde nallerne fra "et eller andet pigenavn". Jeg ved ikke hvad han havde haft gang i, men enten ville jeg ikke indse at han havde været utro, eller troede han havde banket en eller anden pige i byen.

En dag dukkede moren+hendes kæreste op, og sagde at de havde hørt vi tog stoffer. Jeg blev vildt overrasket og ked af det og lovede dem, at det havde ingen af os altså gang i.
Indså dog senere, at han 99 % sikkert nok regelmæssig var på stoffer.

En dag manglede vores spillemaskine, og jeg fik at vide, at den havde han solgt, fordi han lige manglede lidt penge.
Han havde vist også lånt nogle dvd´er af en ven, som han også havde solgt videre. Vennen virkede ikke til, at han var sådan en man skulle tage røven på :nerve:

En dag bliver jeg ringet op på arbejde, at jeg skylder 6-7 mdr husleje. Vi skiftedes til at gå på posthuset og indbetale (Ja, unge mennesker, det gjorde man dengang :lol: ) Det viser sig så, at hver gang han skulle indbetale, havde han bare ladet som om, og jeg havde jo ikke drømt om nogenside at ville se kvitteringer. Han var på skoleophold den dag og tog ikke tlf´en, men jeg ringede til hans mor og forklarede hende, at han altså var smidt ud af min lejlighed, når han kom hjem.

(Aner ikke hvorfor boligforeningen ikke greb ind noget tidligere - det er godt nok mange mdr ikke at få husleje, og jeg havde aldrig fået brev fra dem eller noget - han kan selvfølgelig have smidt dem ud, og været meget heldig med at jeg ikke tjekkede postkassen før ham)

Han blev smidt ud - jeg fik heldigvis lov til at blive boede, med kravet om, at han skulle betale pengene af i rater.

Det lidt "sjove" er, at jeg et år senere får et brev fra hans mor, at der altså var kommet en efterregning på tlf abonnoment, som hun syntes jeg skulle betale halvdelen af. Jeg skrev tilbage at jeg måske max havde brugt tlf´en 5 min hver uge for at ringe til min far, et meget lille forbrug i forhold til hans. Og det kunne da rage mig en høstblomst at han ikke havde fået betalt den regning til tiden, og der var kommet rykker på (var oprettet i hans navn, så...whatever :P ). Hun virkede virkelig til at være en meget sød kvinde før alt dette, men det er jo heller ikke nemt at indse ens søn havde været tyv/misbruger/psykisk voldelig, og måske troede hun at jeg vidste hvad der foregik og burde have gjort noget ved det. Men jeg havde altså været TOTAL uvidende/dum. Jeg hørte dog aldrig fra hende igen, efter mit svar :lol:

jeg snakkede også senere kort med en af hans venner, hvor han sagde, at han godt havde vidst hvad han havde rendt rundt og lavet, og været sammen med mens vi var kærester.
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5167

Indlægaf ExCoastal » 26. jul 2017, 23:50

Jeg har heldigvis været forskånet for de helt slemme ting, og de fleste af mine exer er helt almindelige og stabile mennesker.

Med en enkelt undtagelse. Hun var en af den slags personer, der stopper al samtale, når hun trådte ind i et rum. Veluddannet, rigtigt godt job, særdeles attraktiv og rigtig sjov og hyggelig at være sammen med. Alting ved hende var eksotisk på en eller anden måde, hun havde boet i Afrika, Europa, Asien og nu USA, hun var født i Uganda, opvokset i England og af indisk afstamning. Hun havde ovenikøbet en bachelor i ølbrygning, så helt klart en kvinde for mig :lol: Min familie var totalt vilde med hende, og de er ellers nogle sindige jyder.

Vi datede i et halvt års tid, og besluttede os for at flytte sammen. I starten gik det fint, men jeg opdagede nogle ting, som jeg ikke havde bemærket før. Hun var meget jaloux. Rigtigt meget! Hvis hun fandt et telefonnummer, som jeg havde skrevet ned, så ringede hun nummeret op. Hvilket krævede nogle akavede forklaringer til bl.a. min mekaniker og min revisor. Min computer blev set godt igennem, det samme med min browsers søgehistorik. Jeg prøvede at få hende til at slappe lidt af med hendes overdrevne mistro, men det varede aldrig ret længe. Det værste var hendes humørsvingninger, jeg er sikker på, at hun enten var meget depressiv eller bipolar. En aften kom jeg hjem fra arbejde, og hun var helt klart påvirket af et eller andet. Efter en hurtig søgning fandt jeg en halvtom flaske vodka og et tomt glas sovepiller. En hurtig snak med vagtsygeplejersken og en hurtig opringning til 911. 3 minutter senere holdt der to brandbiler, en ambulance og tre politbiler udenfor! Totalt surrealistisk! Hun blev indlagt og udpumpet, og så var der de obligatoriske 72 timer på den lukkede. Da jeg hentede hende der, var hun i et fantastisk humør, så jeg håbede, at det var et overstået kapitel. Det var det ikke... Jeg endte med at flytte ud, mens hun var på ferie, fandt et værelse hos nogle venner, og fik hurtigt hentet mine ting.

Flere år senere fandt hendes søster mig på fb, vi snakkede sammen, og jeg blev bekræftet i, at hun havde en psykisk sygdom, men hun havde altid nægtet af få en diagnose og dermed behandling. Min eks døde af kræft for nogle år siden, men jeg har stadig kontakt til hendes søster.
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 2862
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 41066
Kontakt:

Indlægaf Ado » 27. jul 2017, 06:49

Jeg kan ikke helt beslutte mig for, hvem af to mulige, der skal have førstepladsen.

A: Ham, der slog mig, når argumenterne slap op. Eller når han var fuld. Ham, der pillede min psyke fra hinanden og gerne foran vores venner, gik i gang med at ævle op om, hvor fed og klam jeg var. At de skulle kigge på mig og give ham ret. Hvor uduelig jeg var som mor, som menneske, som alting.
Ham, der indførte regler, som f.eks.: Du må tale i tlf. 10 min. om dagen. - Du må køre 50 km. om ugen i bilen - Du må bruge tørretumbleren to gange om ugen.
Ham, der tjekkede el-måleren, som det første, når han kom hjem fra arbejde. Og vasketøjskurven og tørresnoren, for at se, om jeg havde brugt tørretumbleren.
Ham, der fik mig til at overveje, om jeg bare skulle give op.

Eller

B: Ham, som jeg elskede inderligt i seks år og som ringede en lørdag for at sige, hvor meget han savnede og elskede mig - ham som jeg aldrig hørte fra efterfølgende. Total tavshed. Som om han aldrig havde eksisteret.

Jeg tror jeg vælger B. A'eren kunne jeg i det mindste forholde mig til på en bizar konstruktiv måde. B'eren efterlod mig i et helvede af forvirring, som tog mig år at komme over.

Wow - I know how to pick them. Det lyder som noget fra en "Trailer Trash R' Us" film. Heldigvis har de efterfølgende mænd i mit liv været søde og fantastiske.
7
Trimmenazi.
Lalana
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1012

Indlægaf Lalana » 27. jul 2017, 07:53

Ado skrev:

Eller

B: Ham, som jeg elskede inderligt i seks år og som ringede en lørdag for at sige, hvor meget han savnede og elskede mig - ham som jeg aldrig hørte fra efterfølgende. Total tavshed. Som om han aldrig havde eksisteret.

Jeg tror jeg vælger B. A'eren kunne jeg i det mindste forholde mig til på en bizar konstruktiv måde. B'eren efterlod mig i et helvede af forvirring, som tog mig år at komme over.

Wow - I know how to pick them. Det lyder som noget fra en "Trailer Trash R' Us" film. Heldigvis har de efterfølgende mænd i mit liv været søde og fantastiske.

Ej?? Det lyder jo helt skørt.. men han lever?
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 2862
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 41066
Kontakt:

Indlægaf Ado » 27. jul 2017, 08:07

Lalana skrev:
Ado skrev:

Eller

Ej?? Det lyder jo helt skørt.. men han lever?

Ja ja, det gør han. Fandt ud af med tiden, at han havde blokeret mig på Facebook. Jeg troede ikke han havde en profil. Han blev forlovet kort tid efter og efterfølgende gift. Hun er så skredet fra ham nu. Jeg elsker det. Håber han rådner op i ensomhed.
13
Trimmenazi.
avdotja
Kort karma: 433
Likede indlæg: 10292

Indlægaf avdotja » 27. jul 2017, 13:00

Aragorn skrev:
avdotja skrev:Er overrasket over hvad flere allerede har bagatelliseret deres oplevelser med et "det er jo sikkert intet sammenlignet med andre, men..."

Jeg lever åbenbart i en naiv drømmeverden, for når jeg tænker "værste ekskæreste ever", så er vi over i noget med utroskab, nærighed, manglende rengøring og den slags; ikke vold(tægt), sindssyg jalusi, hård kriminalitet og hvad der ellers bliver nævnt....

Det du tænker ville være ideelt, men det er langt fra hvad virkeligheden byder mennesker. Det er ikke længe siden en mand tævede sin kone i hovedet med en hammer, fordi han ville skåne hende - efter eget udsagn - fra at skulle gennemleve den dårlige økonomiske situation, som han angiveligt havde sat dem begge i, uden hendes viden.

Folk gennemlever vanvittige og syge scenarier hver dag - i årevis - og deres problemer overstiger langt fantasien. Nogle bruger hele deres liv på den totale katastrofe, andre kommer ud af det som ødelagte mennesker, og skal finde ud af, hvordan man overhovedet skal gebærde sig i en relation, der ikke destruktiv.

Det er jeg (desværre) godt klar over. Det der slog mig var den bagatellisering et par af debattørerne lavede. Hvis man synes det er ingenting, og man derfor næsten er flov over at nævne det i denne sammenhæng, vil jeg nødigt vide hvad man forestiller sig andre har været udsat for af deres eks'er!
0
Modesty Blame
Kort karma: 374
Likede indlæg: 6278

Indlægaf Modesty Blame » 27. jul 2017, 17:22

Well, ham der forsøgte at slå mig ihjel, da jeg ville skride, var i mange år skræmmebilledet. Men hjertesorgerne var ikke noget særligt med ham. Jeg var bange for ham, men jeg var ikke ked af, at det sluttede.

Den seneste, som havde en anden kæreste samtidigt med mig - hun var 24 år, jeg var 35 år og han var - 48 år. Jeg sagde stop til ham på et tidspunkt i løbet af de sidste par måneder, og han lovede bod og bedring. Hvorefter jeg fandt ud af, at han så var kærester med hende, og havde været det i al den tid vi havde været sammen.
1

Tilbage til "Forhold og sex"