Her finder du din ægtefælle

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 76
Likede indlæg: 2519

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 1. aug 2017, 01:26

JoyNips skrev:https://www.b.dk/din-mening/du-har-taget-mor-med-hjem-fredensborg

:lol:
Af Sarah Røjkjær Knudsen, elev i 8. klasse, Frb. C. ? Hun virker godt nok moden af sin alder, som far ville jeg være stolt men hvor meget erfaring har hun lige fra det med dating, sex og det modsatte køn?
1
Grab them by the pussy
JoyNips
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 24661

Indlægaf JoyNips » 1. aug 2017, 06:28

1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3486
Likede indlæg: 26020

Indlægaf Wizzze » 1. aug 2017, 07:43

No1 skrev:Seneste eks er englænder - og min nuværende kæreste er hollænder. Meget lokalt. :D

Hvordan kysser man med en hollænder, er kartoflen de har i munden, ikke i vejen? ;)
:-D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 1. aug 2017, 07:46

JoyNips skrev:https://www.b.dk/kommentarer/christopher-arzrouni-jeg-vil-vaske-min-kaerestes-undertoej

Ja ja, lad os nu se om han overhovedet må komme i nærheden, af de underbenklæder. Jeg har og også vasket for frk W. det må jeg ikke mere :genert:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 1. aug 2017, 09:54

Wizzze skrev:
No1 skrev:Seneste eks er englænder - og min nuværende kæreste er hollænder. Meget lokalt. :D

Hvordan kysser man med en hollænder, er kartoflen de har i munden, ikke i vejen? ;)
Hvis det er en dansker og hollænder er det jo som to kartofler der kysser. Jeg mødte en pige i Saigon der studerede hollandsk på universitetet. Hun var super cute, men også ret lille (147) - hun troede ikke sine egne øjne første gang hun kom til Holland. Havde aldrig set så mange høje mennesker før.
0
Grab them by the pussy
Jemo
Kort karma: 1
Likede indlæg: 7

Indlægaf Jemo » 3. aug 2017, 01:09

Artem skrev:Hold da op der er gang i denne tråd.

Som singlemand har jeg faktisk før haft overvejet det lidt, specielt efter at jeg så en engelsk dokumentar om at finde en brud fra Ukraine. Hvor de her mænd havde betalt for at komme i kontakt med ukrainske kvinder gennem et dating bureau i Ukraine. Hvor de så først skriver sammen med flere, og så tager til Ukraine hvor de kan møde dem i virkeligheden. Virkede som sådan reelt nok, men en noget dyr løsning da kvinden i Ukraine tog sig godt betalt for de servicer hun tilbød.

Men var selv ved at undersøge det lidt efterfølgende, for kunne som sådan godt lide ideen med kvinderne fra Ukraine, hvor der stadig mangler mænd i forhold til kvinder da de er dræbt i krig osv. Sammen med at fleste af de her kvinder er veluddannede, og ganske smukke.
Det blev dog kun ved tanken, synes som sådan at det er et stort projekt at kaste sig ud i, og passer jo heller ikke ligefrem så godt sammen med at jeg vil foretrække ikke at bo sammen med en kæreste. :stoned:

Østeuropæiske kvinder kan vel også findes i Danmark. Der bor efterhånden en del af dem her.

Derudover er det ikke umuligt at komme i kontakt med f.eks. ukrainere direkte. De er jo også meget på sociale medier, dog er alle ikke lige gode til engelsk. Fordelen ved de (seriøse) bureauer er at der en større sikkerhed og at man kan få hjælp til diverse ting. Bruger man de sociale medier og holder fast i fornuften, så der det ikke stort anderledes end at sludre med danskere.

Jeg kender selv en del russere og ukrainere (m/k), da jeg i en del år har netværket i Østeuropa. Det er rigtigt søde og rare mennesker, og de vil gerne netværke med danskere, og flere er blandt mine gode venner i dag. Personligt har jeg ikke selv haft nogen dårlige oplevelser, men selvfølgelig skal man passe på for selvfølgelig er der fidusmagere imellem. Min holdning er at du skal gå til dem og se dem som en normal dansk kvinde. Lav ikke den fejl og tro at du som dansker er en fandens karl for de drukner i henvendelser fra mænd, der tror de nemt kan score sig en smuk husslave, og de har sjældent respekt for det. I bedste fald får du fingeren – i værste fald leger de med dig og malker dig for de penge og gaver som mange nærmest trygler om at få lov til at give dem i håb om at score dem. Min personlige erfaring er at de kvinder der har været interesseret i mig har kommet fra overklassen, og helt klart tænker meget vestligt.

Ja, der er flere kvinder end mænd i Østeuropa, men faktisk er deres største grund til at søge mod vest ikke at der er få mænd at vælge imellem, men at de unge kvinder er ret vestlige i deres tankegang og gerne vil date en dansk mand der kommer fra en kultur hvor man respekterer kvinder og behandler dem som ligeværdige parter og generelt har en relativt moderne vestlig livsindstilling. Jeg har opdaget at der ofte er et stort misforhold mellem hvad vestmænd forventer og hvad østkvinder vil have, og derfor sige de fleste kvinder nej tak til de tilbud de får. Man skal ikke vælge en østkvinde, hvis man ikke kan begå sig mellem danske kvinder. Så skal man nok til Asien…
0
Jemo

Indlægaf Jemo » 3. aug 2017, 01:13

Det er egentligt utroligt at så mange flere mænd end kvinder gifter sig med en udenlandsk ægtefælde.

Okay, hvis kvinder er mere til EU-borgere så er det lettere at være samlevende uden at være gift. Kommer ægtefælden udenfor EU er det næsten obligatorisk at blive formelt gift.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 3. aug 2017, 01:31

Jemo skrev:Man skal ikke vælge en østkvinde, hvis man ikke kan begå sig mellem danske kvinder. Så skal man nok til Asien…
Jeg tror Asien siger tak-men-nej-tak. Generelt set har russiske & ukrainske kvinder det til fælles med asiatiske kvinder, at de forventer en mere traditionel maskulin mand. Hvis ens problem er at man er for passiv, ikke kan tage styring, etc., så er det nok ikke et ideelt match.
0
Grab them by the pussy
Jemo

Indlægaf Jemo » 3. aug 2017, 07:36

Falstria skrev:
Jemo skrev:Det er egentligt utroligt at så mange flere mænd end kvinder gifter sig med en udenlandsk ægtefælde.

Okay, hvis kvinder er mere til EU-borgere så er det lettere at være samlevende uden at være gift. Kommer ægtefælden udenfor EU er det næsten obligatorisk at blive formelt gift.

Nej det er ikke utroligt, da der er flere mænd end kvinder i DK som er under 40 år gamle, se regnestykket tidligere i tråden :)

Okay, den del af tråden havde jeg ikke lige set. Jeg tror egentligt at den store mangel på kvinder i udenfor de store byer har en stor del af årsagen, når jeg tænker over det.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 3. aug 2017, 07:44

Mere til Fredensborgs underbuksegate:

Mange af de kvinder, som jeg har set være forargede i mit eget lille Facebookunivers er i øvrigt dem, som synes, vi skal være mest forstående over for fremmede kulturer, når det for eksempel gælder flygtninge og indvandrere. Men hvorfor er det ikke faldet en eneste af disse forargede kvinder ind, at de for eksempel kunne spørge ind til denne underlige kulturforskel?
Stop forargelsen over René Fredensborg - måske er danskerne bare uvidende

Giver hende i øvrigt ret. Det med at made og vaske tøj i hånden er helt alm. og ukontroversielt.
0
Grab them by the pussy
Jemo

Indlægaf Jemo » 3. aug 2017, 09:03

Vlad Kalashnikov skrev:
Jemo skrev:Man skal ikke vælge en østkvinde, hvis man ikke kan begå sig mellem danske kvinder. Så skal man nok til Asien…
Jeg tror Asien siger tak-men-nej-tak. Generelt set har russiske & ukrainske kvinder det til fælles med asiatiske kvinder, at de forventer en mere traditionel maskulin mand. Hvis ens problem er at man er for passiv, ikke kan tage styring, etc., så er det nok ikke et ideelt match.

Jeg vil give dig delvist ret. Ja, østeuropæerne har en mere traditionel kultur, men der er sket meget i deres kultur de sidste 20 år. Efter murens fald var alle opdraget i den sovjetiske kultur, men i dag er unge kvinder meget påvirket af vestlig kultur, som de jo påvirkes af hver dag gennem medierne. Kvinder under 30 har jo i dag nærmest ikke oplevet sovjet, udover nogle få eventuelle barndomsminder.

Der er selvfølgelig stor forskel på kvinderne ligesom der er stor forskel på danske kvinder, men det er ikke mit indtryk at de generelt ønsker en væsentlig mere maskulin mand end mange danske kvinder gør. Det er måske det de forventer og accepterer, men det er ikke nødvendigvis det de drømmer om.

Hvis du ser deres profiler på datingsiderne så er det rigtigt at de oftest sælger sig selv på at være gode husmødre, men det gør de altså også lidt for at de ved det tiltrækker mange mænd. Mange drømmer om et liv lignende det en traditionel dansk familie har, men for mange er det også lidt en utopisk drøm, så de gør det der plejer at virke.

Dem der søger imod vesten gør det ofte fordi de ønsker at komme væk fra den mandsdominerede kultur som mændene ikke kan lægge bag sig derovre. Men igen krage søger mage. Hvis man søger en traditionel kvinde skal man nok finde dem, men søger man en vestlig inspireret kvinde, så finder man også dem.

Jeg kender nogle kvinder der har forsøgt at finde en partner gennem bureauerne. Men de har ikke haft held med det endnu fordi stort set alle de mænd de møder kommer for finde den stereotype russer, og de søger ham den danske kvinde også drømmer om, så de takker pænt nej til de tilbud de får fra de fleste. Det er mit indtryk at mange bruger bureauerne sådan lidt for sjov idet de ikke rigtigt forventer at møde nogen, men samtidigt håber at de er heldige. Lidt på samme måde som mange danskere opretter en datingprofil, uden at have de store forventninger. Og så skal man lige huske at de mænd der står bag skrækhistorierne på danske datingsites er meget overrepræsenteret blandt bureauernes mænd…
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 749
Likede indlæg: 15779

Indlægaf Animi » 3. aug 2017, 09:17

Vlad Kalashnikov skrev:Mere til Fredensborgs underbuksegate:

Mange af de kvinder, som jeg har set være forargede i mit eget lille Facebookunivers er i øvrigt dem, som synes, vi skal være mest forstående over for fremmede kulturer, når det for eksempel gælder flygtninge og indvandrere. Men hvorfor er det ikke faldet en eneste af disse forargede kvinder ind, at de for eksempel kunne spørge ind til denne underlige kulturforskel?
Stop forargelsen over René Fredensborg - måske er danskerne bare uvidende

Giver hende i øvrigt ret. Det med at made og vaske tøj i hånden er helt alm. og ukontroversielt.

Jeg tror egentlig bare at hun har misforstået lidt - det som jeg har set folk været forarget over at den måde han omtaler danske kvinder på - og egentlig ikke at han bliver fodret og alt det der.
Det er vist en vinkel hun lige har glemt i sit forsvar af det.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 3. aug 2017, 11:00

Animi skrev:Jeg tror egentlig bare at hun har misforstået lidt - det som jeg har set folk været forarget over at den måde han omtaler danske kvinder på - og egentlig ikke at han bliver fodret og alt det der.
Det er vist en vinkel hun lige har glemt i sit forsvar af det.
Der har også lige været en anden person ude med en ikke så god omtale danske mænd. Det har dog sjovt nok ikke afstedkommet den samme postyr. (Geeti Amiri: Singlemænd i alderen 25-38 år mangler alle sammen én ting). Det er åbenbart populært i Danmark for tiden at kaste ting i hovede på hinanden. Men måske hun bare skulle tage til England.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 410
Likede indlæg: 4349

Indlægaf Artem » 3. aug 2017, 14:32

Jemo skrev:Østeuropæiske kvinder kan vel også findes i Danmark. Der bor efterhånden en del af dem her.

Derudover er det ikke umuligt at komme i kontakt med f.eks. ukrainere direkte. De er jo også meget på sociale medier, dog er alle ikke lige gode til engelsk. Fordelen ved de (seriøse) bureauer er at der en større sikkerhed og at man kan få hjælp til diverse ting. Bruger man de sociale medier og holder fast i fornuften, så der det ikke stort anderledes end at sludre med danskere.

Jeg kender selv en del russere og ukrainere (m/k), da jeg i en del år har netværket i Østeuropa. Det er rigtigt søde og rare mennesker, og de vil gerne netværke med danskere, og flere er blandt mine gode venner i dag. Personligt har jeg ikke selv haft nogen dårlige oplevelser, men selvfølgelig skal man passe på for selvfølgelig er der fidusmagere imellem. Min holdning er at du skal gå til dem og se dem som en normal dansk kvinde. Lav ikke den fejl og tro at du som dansker er en fandens karl for de drukner i henvendelser fra mænd, der tror de nemt kan score sig en smuk husslave, og de har sjældent respekt for det. I bedste fald får du fingeren – i værste fald leger de med dig og malker dig for de penge og gaver som mange nærmest trygler om at få lov til at give dem i håb om at score dem. Min personlige erfaring er at de kvinder der har været interesseret i mig har kommet fra overklassen, og helt klart tænker meget vestligt.

Ja, der er flere kvinder end mænd i Østeuropa, men faktisk er deres største grund til at søge mod vest ikke at der er få mænd at vælge imellem, men at de unge kvinder er ret vestlige i deres tankegang og gerne vil date en dansk mand der kommer fra en kultur hvor man respekterer kvinder og behandler dem som ligeværdige parter og generelt har en relativt moderne vestlig livsindstilling. Jeg har opdaget at der ofte er et stort misforhold mellem hvad vestmænd forventer og hvad østkvinder vil have, og derfor sige de fleste kvinder nej tak til de tilbud de får. Man skal ikke vælge en østkvinde, hvis man ikke kan begå sig mellem danske kvinder. Så skal man nok til Asien…

Jo måske? Synes ikke lige at jeg støder på dem her i landet.

Som jeg skrev blev jeg bare nysgerrig efter at have set den dokumentar, hvor jeg undersøgte det lidt nærmere og nok mest af alt konkluderede at der var for meget arbejde i at møde en på den måde, og det virkede også dyrt, hvor jeg mindes at ham i udsendelsen talte om at han havde brugt 2000 pund på dating bureau, rejse osv.

Men ellers er det på ingen måde en husslave jeg søger. En af de interessante profiler jeg fandt på det dating site var feks. midt i 30'erne, og læge. For ud over at jeg godt kunne lide hvad jeg så, og det hun skrev, så tiltalte det mig da helt klart også at hun havde en god uddannelse som der faktisk er mangel på her i danmark. For ønsker netop ikke en kvinde jeg skal forsørge, men en der kan forsøge sig selv og har en uddannelse vi har brug for her.
0
Fra bybo til thybo
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 3. aug 2017, 20:39

JoyNips skrev:https://www.b.dk/din-mening/du-har-taget-mor-med-hjem-fredensborg

:lol:

https://www.b.dk/kommentarer/anne-dorte ... derlag-for