Indbrud

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
chokoladegris
Kort karma: 24
Likede indlæg: 173

Re: Indbrud

Indlægaf chokoladegris » 1. aug 2017, 19:01

Årh, øv! Det er så møg ubehageligt.
I min første lejlighed havde jeg indbrud, efter at jeg kun havde boet der i 3 uger. Turde slet ikke være i lejligheden før nogle dage efter :-( vedkommende havde stjålet et vedhæng fra en halskæde, som var uerstatteligt, da det var et min far engang havde givet min mor! Det var jeg så ked af at have mistet.
Det er virkelig en krænkelse når en fremmede bryder ind på den måde i ens private hjem og roder i ens personlige ejendele. Føj at nogle gør sådan noget!
0
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 221
Likede indlæg: 5820

Re: Indbrud

Indlægaf Lathyrus » 2. aug 2017, 07:52

Jeg har nu fået en aftale i stand med en guldsmed om at hjælpe mig med vurdering. Tak for det tip :)

Så håber jeg at få helt styr på tingene så listen over stjålne effekter kan sendes til forsikringen i løbet af weekenden.

Det er blevet lidt bedre med at være hjemme og komme hjem efter at ha været ude.
Tænker stadig på om der har været nogen hver gang jeg kommer hjem, men har ikk så ondt i maven over det længere som i de første dage.
Mine børn er også begyndt at sove bedre og snakker mindre om indbruddet nu, selvom det stadig fylder en del hos dem.
2

Tilbage til "Livets forhold"