August 2017 - Fællestråd

HappyHippo
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2489

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf HappyHippo » 2. aug 2017, 22:40

Jeg måtte prøve sojaprotein nu jeg ikke kan drikke mit elskede whey, og det var bare ikke særligt lækkert, æv.
Trænede ben i dag, og min pwo blev ved med at virke, så 1,5 time i stedet for den vanlige time.
Og så en aftentur i zoo med manden og ungerne :)

Jeg vil i øvrigt ikke tabe mig, bare blive stærkere, så det er om at spise noget mad, og det har jeg ikke været så god til
1
Brugeravatar
LaMariposa
Kort karma: 1999
Likede indlæg: 22593

Indlægaf LaMariposa » 3. aug 2017, 09:50

Jeg er pt. i gang med at tage mig sammen til at komme ud og løbe i regnen. Gider virkelig ikke :tie:
0
:lun: Be brave

I’ll keep myself together keep on holding on...
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 1267
Likede indlæg: 16131

Indlægaf Pandesteg » 3. aug 2017, 10:40

LaMariposa skrev:Jeg er pt. i gang med at tage mig sammen til at komme ud og løbe i regnen. Gider virkelig ikke :tie:

Skal jeg også senere. Hvis bare det er sådan en lækker lun sommerregn, så er det OK, men skybrud - not so much :lol:
Bagefter skal jeg mødes med min mand og styrketræne lidt - så god motionsdag forude.
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
LaMariposa
Kort karma: 1999
Likede indlæg: 22593

Indlægaf LaMariposa » 3. aug 2017, 11:07

Pandesteg skrev:
LaMariposa skrev:Jeg er pt. i gang med at tage mig sammen til at komme ud og løbe i regnen. Gider virkelig ikke :tie:

Skal jeg også senere. Hvis bare det er sådan en lækker lun sommerregn, så er det OK, men skybrud - not so much :lol:
Bagefter skal jeg mødes med min mand og styrketræne lidt - så god motionsdag forude.

Det er egentlig okay lunt, men at kalde det lækker sommerregn er noget af en tilsnigelse :D
0
:lun: Be brave

I’ll keep myself together keep on holding on...
HappyHippo

Indlægaf HappyHippo » 3. aug 2017, 15:02

Kom du afsted? Jeg hader virkelig cardio, så det er ofte kun 10-15min som opvarmning. Jeg har smækket en vegansk lasagne sammen, og tager til træning senere. Måske. Jeg er også lidt tung i røven i dag
0
avdotja
Kort karma: 433
Likede indlæg: 10286

Indlægaf avdotja » 3. aug 2017, 17:41

HappyHippo skrev:Jeg måtte prøve sojaprotein nu jeg ikke kan drikke mit elskede whey, og det var bare ikke særligt lækkert, æv.
Trænede ben i dag, og min pwo blev ved med at virke, så 1,5 time i stedet for den vanlige time.

Jeg vil i øvrigt ikke tabe mig, bare blive stærkere, så det er om at spise noget mad, og det har jeg ikke været så god til

Hvad er det og det :genert: ?
0
drpingvin
Kort karma: 5
Likede indlæg: 59

Indlægaf drpingvin » 3. aug 2017, 17:42

Meldte fra træning i dag fordi jeg ikke kunne overskue at skulle ud i regn og torden :( nu skal jeg virkelig have lavet nogle øvelser inden jeg går i seng!
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 1267
Likede indlæg: 16131

Indlægaf Pandesteg » 3. aug 2017, 17:47

LaMariposa skrev:
Pandesteg skrev:

Det er egentlig okay lunt, men at kalde det lækker sommerregn er noget af en tilsnigelse :D

Jeg kom afsted i tørvejr, regnen kom først de sidste par minutter, så det var perfekt :)
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Nomnom
Kort karma: 86
Likede indlæg: 976

Indlægaf Nomnom » 3. aug 2017, 17:58

En times spinning done. Istedet for en gåtur tidligere cyklede jeg en tur. Det er jeg helt tilfreds med.
3
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2833
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 31882

Indlægaf Daine » 3. aug 2017, 18:53

Jeg kom hjem til en cykel med et i dén grad fladt dæk :sur: Overvejede kort bare at droppe træningen, men fanme nej! Så skiftede til travesko og fik da gået lidt over 4 km (kæft det er deprimerende at det går så langsomt. Jeg kan godt mærke, at jeg er blevet vant til at hive kilometer hjem på cyklen). Jeg ville gerne have gået mere, men både sulten og ryggen satte en stopper for det - jeg kan godt mærke, at jeg står og går meget på arbejde og har for mange kilo at slæbe på.
Men jeg fik ringet til min far, som har lovet at lappe min cykel sammen i morgen mens jeg er på arbejde ... så kan jeg forhåbentlig komme ud på en lang tur når jeg kommer hjem :D Overvejer dog at investere i en (billig) MTB, dækkene er bedre til grusvej på sådan en.

Madmæssigt går det fint, det er sundt for mig at føre madlog. Har jeg lyst til noget usundt går jeg fra det igen, fordi det ellers skal skrives ned. Og dét er jo pinligt! :lol: Jeg er spændt på, om jeg kan holde det i weekenden, hvor jeg har fri.
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
avdotja

Indlægaf avdotja » 3. aug 2017, 19:02

Daine skrev:Jeg kom hjem til en cykel med et i dén grad fladt dæk :sur: Overvejede kort bare at droppe træningen, men fanme nej! Så skiftede til travesko og fik da gået lidt over 4 km (kæft det er deprimerende at det går så langsomt. Jeg kan godt mærke, at jeg er blevet vant til at hive kilometer hjem på cyklen). Jeg ville gerne have gået mere, men både sulten og ryggen satte en stopper for det - jeg kan godt mærke, at jeg står og går meget på arbejde og har for mange kilo at slæbe på.
Men jeg fik ringet til min far, som har lovet at lappe min cykel sammen i morgen mens jeg er på arbejde ... så kan jeg forhåbentlig komme ud på en lang tur når jeg kommer hjem :D Overvejer dog at investere i en (billig) MTB, dækkene er bedre til grusvej på sådan en.

Madmæssigt går det fint, det er sundt for mig at føre madlog. Har jeg lyst til noget usundt går jeg fra det igen, fordi det ellers skal skrives ned. Og dét er jo pinligt! :lol: Jeg er spændt på, om jeg kan holde det i weekenden, hvor jeg har fri.

Hvis det udelukkende er af hensyn til punkteringer, kan du også overveje at købe nogle indlæg til dækkene (men ellers er jeg enig i at MTB er rarere til grus): https://www.cykelpartner.dk/hjul-daek-o ... 312~c.html
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2833
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 31882

Indlægaf Daine » 3. aug 2017, 19:09

avdotja skrev:
Daine skrev:Jeg kom hjem til en cykel med et i dén grad fladt dæk :sur: Overvejede kort bare at droppe træningen, men fanme nej! Så skiftede til travesko og fik da gået lidt over 4 km (kæft det er deprimerende at det går så langsomt. Jeg kan godt mærke, at jeg er blevet vant til at hive kilometer hjem på cyklen). Jeg ville gerne have gået mere, men både sulten og ryggen satte en stopper for det - jeg kan godt mærke, at jeg står og går meget på arbejde og har for mange kilo at slæbe på.

Hvis det udelukkende er af hensyn til punkteringer, kan du også overveje at købe nogle indlæg til dækkene (men ellers er jeg enig i at MTB er rarere til grus): https://www.cykelpartner.dk/hjul-daek-o ... 312~c.html

Det er ikke kun derfor :genert: Jeg kører rundt på en gammel havelåge og føler mig ærligt talt temmelig fjollet, når jeg bruger den som motionscykel. Jeg gør det, for det skal ikke være en undskyldning for ikke at træne, men altså ... det ser sikkert lige så åndssvagt ud som jeg føler mig :lol:
Så jeg tænker lidt, at en ny cykel måske ville være en god 'peptalk', men det kommer an på prisen ... så jeg overvejer stadig.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
avdotja

Indlægaf avdotja » 3. aug 2017, 19:37

Daine skrev:
avdotja skrev:

Det er ikke kun derfor :genert: Jeg kører rundt på en gammel havelåge og føler mig ærligt talt temmelig fjollet, når jeg bruger den som motionscykel. Jeg gør det, for det skal ikke være en undskyldning for ikke at træne, men altså ... det ser sikkert lige så åndssvagt ud som jeg føler mig :lol:
Så jeg tænker lidt, at en ny cykel måske ville være en god 'peptalk', men det kommer an på prisen ... så jeg overvejer stadig.

Det er den helt forkerte måde at anskue situationen på. Næ nej, det hedder: Jo mere rusten havelåge, des mere motion til Daine :-D
1
Patience
Kort karma: 65
Likede indlæg: 2156

Indlægaf Patience » 3. aug 2017, 19:41

Jeg kom til træning i dag selvom lysten og overskuddet virkelig manglede. Men det er så dumt altså - for i virkeligheden kan jeg jo faktisk rigtig godt lide at træne. Det er tanken om det jeg ikke gider. Jeg kan gå en hel dag og tænke at jeg oooorker da ikke træning og iiiih hvor bliver det hårdt. Og når jeg så kommer afsted og er i gang i centeret så hygger jeg mig rigtig fint og synes slet ikke det er trælst på nogen måde.
Og bagefter har jeg det jo fantastisk. Jeg har trænet i knap 2 år fast i denne omgang - gad vide hvornår min hjerne fatter, at det faktisk er noget jeg godt gider?
Madmæssigt har jeg også været super god i dag - har indtaget 1133 kcal indtil nu, så der er lige plads til en knækbrød som sen aften snack.
Jeg tager lige en periode med kcal tælling igen. Jeg synes egentlig det er lidt træls, men det ér bare det der virker bedst for mig.
2
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
HappyHippo

Indlægaf HappyHippo » 3. aug 2017, 22:57

avdotja skrev:
HappyHippo skrev:Jeg måtte prøve sojaprotein nu jeg ikke kan drikke mit elskede whey, og det var bare ikke særligt lækkert, æv.

Hvad er det og det :genert: ?

Protein pulver der er lavet på skummetmælkspulver. Drikker det fordi jeg får for lidt protein i min kost og styrketræner meget.

Tog mig sammen og trænede overkrop efter aftensmaden. Bænkpressede lidt flere kg end normalt, til gengæld gad jeg ikke pullups i dag.
Spiste noget mørk chokolade efterfølgende :D
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"