August 2017 - Fællestråd

Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: August 2017 - Fællestråd

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2017, 00:57

avdotja skrev:
HappyHippo skrev:Jeg måtte prøve sojaprotein nu jeg ikke kan drikke mit elskede whey, og det var bare ikke særligt lækkert, æv.
Trænede ben i dag, og min pwo blev ved med at virke, så 1,5 time i stedet for den vanlige time.
Og så en aftentur i zoo med manden og ungerne :)

Jeg vil i øvrigt ikke tabe mig, bare blive stærkere, så det er om at spise noget mad, og det har jeg ikke været så god til

Hvad er det og det :genert: ?

:D Jeg fattede heller ikke en skid af det indlæg.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 685
Likede indlæg: 6199

Indlægaf Ally » 4. aug 2017, 06:01

I går aftes tilbragte jeg 2½ timer hos frisøren; det var tiltrængt og så lækkert - og selv om jeg kom sent i seng, havde jeg aftalt med mig selv, at jeg skulle træne her til morgen. Sengen vandt dog og det blev ikke til træning. Jeg må se, om jeg kan få trænet i løbet af weekenden.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 1338
Likede indlæg: 14833

Indlægaf Aima » 4. aug 2017, 06:39

Jeg er jo også med denne gang. Jeg kan dog ikke helt komme i tanke om nogle mål, jeg synes nærmest alting bare kører, så mit primære formål med at deltage i tråden, er vist, altså udover det hyggelige i det, at bibeholde gejsten august og september. Jeg tager på tre ugers ferie i slutningen af september, og jeg vil bare så gerne være i fin form.

Sidste uge trænede jeg fire eller fem gange, og denne uge har jeg også trænet alle dage fra mandag til torsdag. Derudover går jeg ret meget, mellem otte og tolv kilometer dagligt de sidste 14 dage.

De næste tre dage er dog fyldt op med arbejde, fødselsdag, bytur og besøg på søndag, så det bliver vist allerhøjst en gåtur jeg får presset ind.

Nå jo, jeg burde få drukket noget mere vand.
4
I'll stick with hell no's and headphones...
JoyNips
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 24661

Indlægaf JoyNips » 4. aug 2017, 08:25

Jeg er også med igen. Jeg skal

- drikke mindst 2 liter vand om dagen
- gå 3-4 ture hver uge med barnevognen
- til efterfødselstræning
- få fundet mine udstrækningsguides frem og strække dagligt
- ikke drikke cola og spise søde sager på hverdage

Og så skal jeg have sat batterier i badevægten. Jeg er helt sikkert ikke nede på min før-babyvægt, men jeg vil gerne vide, hvor langt jeg er fra.
1
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2017, 10:13

Jubii! Laveste vægt siden jeg begyndte at veje mig for to måneder siden. Kurven er fint nedadgående - og så i ferien :ninja:
10
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
HappyHippo
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2513

Indlægaf HappyHippo » 4. aug 2017, 13:52

ManicNinja skrev:
avdotja skrev:
HappyHippo skrev:Jeg måtte prøve sojaprotein nu jeg ikke kan drikke mit elskede whey, og det var bare ikke særligt lækkert, æv.
Trænede ben i dag, og min pwo blev ved med at virke, så 1,5 time i stedet for den vanlige time.

Jeg vil i øvrigt ikke tabe mig, bare blive stærkere, så det er om at spise noget mad, og det har jeg ikke været så god til

Pwo er pre-workout i øvrigt. Giver et los bagi til dage, hvor man ikke rigtig orker noget. Til gengæld sveder man lidt mere, og jeg sveder utroligt meget af natur, sååeee :slem:

I onsdags fik jeg i øvrigt den glimrende ide at træne læg isoleret, hvilket jeg aldrig gør. Har stadig den vildeste DOMS i dag og humper rundt de første minutter efter at have siddet, så min bentræning bliver rykket til i morgen :afro:

Var i Søndermarken med ungerne tidligere og der er sådan nogle funktionel trænings-legepladser, så jeg lige fik gået lidt armgang, men det er godt nok hårdere end jeg troede. Droppede det ret hurtigt igen :genert: :lol2:
0
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 4. aug 2017, 14:23

HappyHippo skrev:
ManicNinja skrev:
avdotja skrev:

Pwo er pre-workout i øvrigt. Giver et los bagi til dage, hvor man ikke rigtig orker noget. Til gengæld sveder man lidt mere, og jeg sveder utroligt meget af natur, sååeee :slem:

I onsdags fik jeg i øvrigt den glimrende ide at træne læg isoleret, hvilket jeg aldrig gør. Har stadig den vildeste DOMS i dag og humper rundt de første minutter efter at have siddet, så min bentræning bliver rykket til i morgen :afro:

Var i Søndermarken med ungerne tidligere og der er sådan nogle funktionel trænings-legepladser, så jeg lige fik gået lidt armgang, men det er godt nok hårdere end jeg troede. Droppede det ret hurtigt igen :genert: :lol2:

Jeg ved ikke med andre i tråden. Men jeg aner ikke, hvad DOMS står for. Måske du kunne droppe forkortelserne - eller forklare dem?
1

Winston Churchill
Brugeravatar
Kathain
Kort karma: 8
Likede indlæg: 288

Indlægaf Kathain » 4. aug 2017, 15:07

2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 749
Likede indlæg: 15779

Indlægaf Animi » 4. aug 2017, 16:52

Tredje tur i fitnesscenteret denne her uge - regner også med at tage afsted i morgen og søndag :banan:
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 713
Likede indlæg: 9518

Indlægaf Guilded_Lily » 4. aug 2017, 18:44

Jeg svigtede mig selv i går og kom ikke ned at træne. Det gjorde jeg til gengæld i dag - en time (jep, 60 minutter) på crosstraineren, efterfulgt af 1½ times styrke. Noget af en forbedring fra tirsdag, men sveden haglede også. Jeg tømte vanddunken 2½ gange undervejs. Jeg regnede ikke med at klare mere end 15-20 minutter på crosseren, men jeg fandt et fedt flow, hvor jeg bare kunne blive ved og ved og ved.

Jeg havde dog nok ikke fået nok at spise inden, for hold nu op, jeg fik det skidt, da jeg kom hjem - til trods for en hurtig rugbrødsmad. Jeg måtte smide mig på sofaen, hvor jeg blev svimmel og sur mave. Hurra for Galieve!
8
Patience
Kort karma: 65
Likede indlæg: 2175

Indlægaf Patience » 4. aug 2017, 20:41

Jeg ville egentlig have været til træning igen i dag, men så ringede den rare mand fra bilforhandleren og sagde at min nye biler var klar til afhentning. Jeg havde ikke regnet med at få den før efter weekenden, så det var en rigtig dejlig overraskelse.
Jeg skulle køre lidt langt for at hente den, så jeg kunne ikke nå træning også. Men mine øvelser hjemme fik jeg da lavet.
Og kosten har også været fin - har spist 1151 sunde kcal. Jeg kan godt mærke, at jeg må have spist lidt for meget p det sidste uden at være bevidst om det, for nu hvor jeg tæller kcal og holder mig til ca 1200 så er jeg sulten her sidst på dagen. Men det viser jo så bare at det er nødvendigt at tælle.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Patience
Kort karma: 65
Likede indlæg: 2175

Indlægaf Patience » 4. aug 2017, 20:41

Patience skrev:Jeg ville egentlig have været til træning igen i dag, men så ringede den rare mand fra bilforhandleren og sagde at min nye bil var klar til afhentning. Jeg havde ikke regnet med at få den før efter weekenden, så det var en rigtig dejlig overraskelse.
Jeg skulle køre lidt langt for at hente den, så jeg kunne ikke nå træning også. Men mine øvelser hjemme fik jeg da lavet.
Og kosten har også været fin - har spist 1151 sunde kcal. Jeg kan godt mærke, at jeg må have spist lidt for meget p det sidste uden at være bevidst om det, for nu hvor jeg tæller kcal og holder mig til ca 1200 så er jeg sulten her sidst på dagen. Men det viser jo så bare at det er nødvendigt at tælle.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 713
Likede indlæg: 9518

Indlægaf Guilded_Lily » 5. aug 2017, 07:10

Så meget for at tro, at daglige rundstykker og fire gammeldaws var nok til min vægtøgning. Jeg er tilbage i et normalt kostleje, jeg har trænet og gået længere ture end vanligt med hunden, alligevel har jeg taget yderligere 200 g på siden søndag. Godt nok er sharkweek lige oppe over, men altså. Nu har har jeg taget 4,3 kg på i forhold til den drømmevægt, jeg landede på for halvandet år siden.

For helvede! (Undskyld, jeg bander)
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2837
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 31996

Indlægaf Daine » 5. aug 2017, 07:55

Jeg sidder i cykeltøjet og forsøger at overtale mig selv til at komme af sted. Indtil nu har jeg siddet her i en time ...

Men positivt: der er røget 1,8 kilo siden i tirsdags :banan: Noget af det er sikkert bare dags-udsving, men håber at ihf de 800 g er reelt vægttab.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2837
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 31996

Indlægaf Daine » 5. aug 2017, 09:20

Minuttet efter at jeg postede ovenstående, kiggede solen sgu frem :8: Så jeg fik sko på i en fart og hoppede på cyklen ... og er nu lige kommet ind af døren igen, med lidt over 15 km i benene på lige under en time. Det var skønt, selvom der godt nok blæser en strid vestenvind!
Nu vil jeg i bad og så står den på indkøb og frokost :)
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Sund og/eller slank"