DR ansætter "mangfoldigheds-konsulent" til 2 mil / året

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Slettet bruger
Likede indlæg: 20784

Re: DR ansætter "mangfoldigheds-konsulent" til 2 mil / året

Indlægaf Slettet bruger » 13. aug 2017, 22:47

Nu finder vi aldrig ud af om Matador er mangfoldigt.
0
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 13. aug 2017, 22:58

Hun holdt lægere tid end the Mooch, tror hun slog ham med 3 dage.
2
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 13. aug 2017, 22:59

Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
TomKah skrev:Nu har hun sagt op og bliver endda fritstillet i en ikke defineret opsigelsesperiode. Tænk jeg troede ikke ekstern konsulent havde opsigelsesvarsel.

Ah hva?!

Link eller noget?!

http://www.dr.dk/nyheder/politik/drs-ma ... ar-sagt-op

Hvor lang er opsigelsesperioden, er der nogen der ved det?

Det betyder jo at hun får løn i den periode, går jeg ud fra.

Hvis hun er SÅ vigtig for koncernen DR, så burde de jo fyre de andre og beholde hende...

Hun var helt vildt vigtig den gang de ansatte hende, men verden udvikler sig jo hurtigt og nu her i den nye virkelighed 2 uger efter er hendes kompetencer ikke relevante mere.

Jeg aner ikke hvor lang opsiglsesperioden er. Mon ikke nogen finder ud af det snart :)
0
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 13. aug 2017, 23:06

Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:Hun holdt lægere tid end the Mooch, tror hun slog ham med 3 dage.

Du taler i koder.

the Mooch er en der var ansat som kommunikationsdirekter for det hvide hus i ca 10 dage

Han var sjov1
0
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 13. aug 2017, 23:20

Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:Hun holdt lægere tid end the Mooch, tror hun slog ham med 3 dage.

Du taler i koder.

the Mooch er en der var ansat som kommunikationsdirekter for det hvide hus i ca 10 dage

Han var sjov1

"Sjov" er ikke det vi leder efter i en direktør, og det gør det hvide hus så heller ikke..

Mange af de job er jo fis og ingenting, så jeg synes lige så godt de kan ansætte nogen der er sjove. F.eks. som mangfoldighedskonsulent.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 1131
Likede indlæg: 17356

Indlægaf dgd2007 » 13. aug 2017, 23:41

Jeg så lidt af Presselogen i dag. Der var der nogle af dem, der snakkede om, at jobbet i sig selv var en slags "fratrædelsesordning" for den tidligere chef.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 1131
Likede indlæg: 17356

Indlægaf dgd2007 » 14. aug 2017, 07:48

Falstria skrev:Guuuudd :gisp:

Var de ligefrem ærlige omkring det?! :8:

Nej, det var de netop ikke ... det var nogle "ikke-DR-folk", der sagde det ;)
0
Akehurst2
Kort karma: 887
Likede indlæg: 25426

Indlægaf Akehurst2 » 14. aug 2017, 09:02

eks-Maupassant skrev:Hun var helt vildt vigtig den gang de ansatte hende, men verden udvikler sig jo hurtigt og nu her i den nye virkelighed 2 uger efter er hendes kompetencer ikke relevante mere.

Hvis der ikke ansættes en ny mangfoldighedskonsultent, er det så ikke en total indrømmelse af, at det bare var en vennetjeneste?
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 76
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 14. aug 2017, 10:59

Akehurst2 skrev:
eks-Maupassant skrev:Hun var helt vildt vigtig den gang de ansatte hende, men verden udvikler sig jo hurtigt og nu her i den nye virkelighed 2 uger efter er hendes kompetencer ikke relevante mere.

Hvis der ikke ansættes en ny mangfoldighedskonsultent, er det så ikke en total indrømmelse af, at det bare var en vennetjeneste?
ah-ha! Nu da DR åbenbart har en ubesat post som mangfoldighedskonsulent går jeg lidt og pønser på om jeg mon skulle lægge billet ind her. Jeg har en mangfoldig politisk overbevisning som ganske givet er meget lidt repræsenteret i DR. Jeg har også en mangfoldig smag i kvinder. Og en mangfoldig og antiautoritær tilgang til det med at betale skat. I det hele taget syntes jeg, jeg ville være et udemærket valgt. Til 2.1 mil. naturligvis.
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 9. okt 2017, 12:37

DR opruster igen på chefgangen: DR henter tv-chef i Sverige :: Emma Kronqvist får den nyoprettede stilling som tv-chef i DR.

Hun skal også arbejde med strategi og ledelse. I en ny chefstilling. Ikke i produktionsafdelingen. Kolde vers. varme hænder. Sådan vokser burekratiet kontinuerligt. Burekrater ansætter burekrater i bogus stillinger.
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Seladon
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Indlægaf Seladon » 9. okt 2017, 17:09

Vlad Kalashnikov skrev:DR opruster igen på chefgangen: DR henter tv-chef i Sverige :: Emma Kronqvist får den nyoprettede stilling som tv-chef i DR.

Hun skal også arbejde med strategi og ledelse. I en ny chefstilling. Ikke i produktionsafdelingen. Kolde vers. varme hænder. Sådan vokser burekratiet kontinuerligt. Burekrater ansætter burekrater i bogus stillinger.

du har fuldstændig ret, det er en skændsel. :cuss:
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 10. okt 2017, 02:54

Falstria skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:DR opruster igen på chefgangen: DR henter tv-chef i Sverige :: Emma Kronqvist får den nyoprettede stilling som tv-chef i DR.

Så når vores tv kanaler viser lort de næste mange år, så kan de skyde skylden på en svensker.

Måske drister de sig endda til at fyre hende, når nu hun er svensker, og så tager de sig selv lidt bedre og mere handlekraftige ud end ellers, efterfølgende.
Det ville være dejligt, men tvivlsomt. Hendes stilling lyder ikke til at kunne relateres direkte til noget egentlig færdigprodukt. Mere sådan lidt svævende noget med strategi & ledelse. Som de åbenbart syntes de skal have mere af. Hun kan kun beskyldes for dårlige programmer i den udstrækning at de penge der går på at betale hende går fra andre der kunne producerer noget.
0
Grab them by the pussy

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"