DF-profil raser over Tiger-kæden: Kan man virkelig sælge sådan noget i Danmark?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: DF-profil raser over Tiger-kæden: Kan man virkelig sælge sådan noget i Danmark?

Indlægaf Aspargsen » 3. aug 2017, 13:41

Sophies-mor skrev:Hellere ærlig end politisk korrekt.

Helt enig i den her del
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: DF-profil raser over Tiger-kæden: Kan man virkelig sælge sådan noget i Danmark?

Indlægaf Aspargsen » 3. aug 2017, 14:14

Frank skrev:
Aspargsen skrev:Jamen, det var jo politiks korrekt, af forsvare negerne
af snakke om muslimske problemer er på ingen måde politiks korrekt

Reglen er af man gerne må være sur over politiske korrekte detaljer
Men aldrig må være utilfredse med muslimer

Tænk på hvor Danmark ville være uden alt den kulturberigelse

Lad os alle råbe et trefoldigt leve for Muhammed og andre pædofile der vil voldtage børn
Når nu du er imod muslimsk indvandring, som du kalder det, hvad er det så du frygter?
Er det en frygt for at dansk kultur går til grunde? Hvis du nu skal være hudløs ærlig.

Jeg er altid så ærlig som reglerne tillader
Men lige i øjeblikket så vil jeg sige at frygten for at blive skudt ned at en muslimsk bande er nok større end frygten for kulturen

Men ja der er også kultur problemer, og hvis man siger det højt så bliver man straks beskyldt for at være racist, og det er åbentbart meget slemt for nogen

Bare se på USA, der kan man ikke mere sige glædelig jul, nu er det glædelig højtid
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 2065
Likede indlæg: 41378

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. aug 2017, 14:27

Det er helt bestemt udtryk for en bekymrende udvikling.
Altså politikerens opslag, ikke sandformen.
6
Yes, we may be hidden by rags
But we've something they'll never have
:lun:
fisken80
Kort karma: 765
Likede indlæg: 28837

Indlægaf fisken80 » 3. aug 2017, 14:31

Wizzze skrev:Alt dette raseri over et sandslot minder lidt om den her historie fra Norge
https://www.bt.dk/udland/facebook-grupp ... r-men-alle

:rulle:

Det er alligevel lidt vildt. Fordi der stod burka i artiklen så SÅ jeg faktisk burkaer og var sådan lidt tomme busser huuuh. Indtil jeg kiggede ordentligt efter og skraldgrinede.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 989
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 17630

Indlægaf Delfin » 3. aug 2017, 14:38

Jeg er mere skuffet over, at man sælger færdige modeller til sandslotte. Bygning af sandslotte kan tage mange hyggelige timer, og hvad skal man så lave på stranden når slottet er færdigt på 1 minut?

Fjolset gider jeg ikke spilde mine ord på
3
14 11 14
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 1130
Likede indlæg: 17277

Indlægaf dgd2007 » 3. aug 2017, 14:44

Hmm ... han er vist lidt gakkelak, den gode KKB. :gruble:
0
fisken80
Kort karma: 765
Likede indlæg: 28837

Indlægaf fisken80 » 3. aug 2017, 15:04

Delfin skrev:Jeg er mere skuffet over, at man sælger færdige modeller til sandslotte. Bygning af sandslotte kan tage mange hyggelige timer, og hvad skal man så lave på stranden når slottet er færdigt på 1 minut?

Fjolset gider jeg ikke spilde mine ord på

Man kan nu også få meget tid til at gå med modellerne. Jeg havde sådan nogen sandslotmodeller som barn, dem havde jeg meget sjov med.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Seladon
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Indlægaf Seladon » 3. aug 2017, 16:25

En storm i et glas sand, hvis man spørger mig. Og en medieliderlig DF'er søger opmærksomked i en regnfuld agurketid. :træt: :træt:
1
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Slettet bruger
Likede indlæg: 20782

Indlægaf Slettet bruger » 3. aug 2017, 16:34

Seladon skrev:En storm i et glas sand, hvis man spørger mig. Og en medieliderlig DF'er søger opmærksomked i en regnfuld agurketid. :træt: :træt:

Ja der er lidt gået badeferie i den her
0
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 122
Likede indlæg: 3871

Indlægaf Nicolait » 4. aug 2017, 11:01

Det er bare et sandslot. Manden burde finde noget andet at få ondt i røven over.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3486
Likede indlæg: 25994

Indlægaf Wizzze » 4. aug 2017, 11:23

Wizzze skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jeg tror langt de fleste er bekendte med de problemer der findes i forhold til integrationen af visse muslimske grupper. Der hvor kæden hopper af, er når alle skæres over én kam. Hvis man vil, kan man skrive 100 gange flere positive historier end negative.

Positive, menneskelige historier, som handler om folk der er flygtet fra storpolitiske krige som de absolut ingen skyld har i, eller interesse for. Folk som er kommet til Danmark, og som knokler i alle mulige forskellige jobs mens deres børn går i danske skoler. Folk, som er dybt taknemmelige over at være her, og som generelt holder deres kæft, betaler deres skat og hygger med familien i weekenden.

Men man vælger altid den negative indgangsvinkel. Det er fint at påpege problemstillinger, men det eneste man gør, er at referere til kioskbaskere. I min optik er man så en del af problemet, fordi den slags netop stigmatiserer masser af de mennesker, der i virkeligheden bare vader rundt som dig og mig, og passer sig selv.

:gogo:

som f.eks.
http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-01- ... mindst-tre

Hvorfor er jeg bare ikke overrasket :rulle:
http://www.bt.dk/fodbold/df-politiker-k ... lse-kritik
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 1130
Likede indlæg: 17277

Indlægaf dgd2007 » 4. aug 2017, 11:35

Wizzze skrev:Hvorfor er jeg bare ikke overrasket :rulle:

Ja, det er selvfølgelig tosset og klumpedumpet af hende.
Når det er sagt, så skulle det ikke undre mig, at vores kongelige danske medier har forsøgt at tale netop det faktum lidt op som solstråleintegration, når de nu alligevel var i gang med at tale kvindefodbold op :lol:
Så jeg kan næsten gætte mig til, hvad det er, hun har fået galt i halsen.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 574
Likede indlæg: 26908

Indlægaf Fyrst Eberhard » 4. aug 2017, 12:11

Wizzze skrev:
Wizzze skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jeg tror langt de fleste er bekendte med de problemer der findes i forhold til integrationen af visse muslimske grupper. Der hvor kæden hopper af, er når alle skæres over én kam. Hvis man vil, kan man skrive 100 gange flere positive historier end negative.

Positive, menneskelige historier, som handler om folk der er flygtet fra storpolitiske krige som de absolut ingen skyld har i, eller interesse for. Folk som er kommet til Danmark, og som knokler i alle mulige forskellige jobs mens deres børn går i danske skoler. Folk, som er dybt taknemmelige over at være her, og som generelt holder deres kæft, betaler deres skat og hygger med familien i weekenden.

Men man vælger altid den negative indgangsvinkel. Det er fint at påpege problemstillinger, men det eneste man gør, er at referere til kioskbaskere. I min optik er man så en del af problemet, fordi den slags netop stigmatiserer masser af de mennesker, der i virkeligheden bare vader rundt som dig og mig, og passer sig selv.

som f.eks.

Ja, Berth skal fandeme ikke tro han er den eneste, der kan sige noget retarderet. De (DF) falder jo nærmest over hinanden for tiden, for at komme af med deres virtuelle opkast. Hvor ynkeligt.
1
Et liv - et lille glimt af tid mellem to evigheder
Slettet bruger
Likede indlæg: 20782

Indlægaf Slettet bruger » 4. aug 2017, 13:19

Fyrst Eberhard skrev:
Wizzze skrev:
Wizzze skrev:

som f.eks.

Ja, Berth skal fandeme ikke tro han er den eneste, der kan sige noget retarderet. De (DF) falder jo nærmest over hinanden for tiden, for at komme af med deres virtuelle opkast. Hvor ynkeligt.

Det var Pia K der opfandt den teknik, med at bruge sommerperioden og agurketiden til den slags ting her, det er vel 20 år siden hun begyndte på det.

Det er smart nok af hende, fordi medierne er underbemandende og skal bruge historier der er nemme at skrive, så de skal bare stille sig op og sige et eller andet outrageous, så grifler medierne det ned med det samme "yay noget til at fylde avisen ud".
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 633
Likede indlæg: 16251

Indlægaf Flora » 4. aug 2017, 13:22

Må man kun lave sandslotte, der ligner Amalienborg eller hvordan? :gruble:
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"