Paula's Choice

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 121
Likede indlæg: 1192

Re: Paula's Choice

Indlægaf girl_beat » 20. sep 2016, 21:20

Junika skrev:Jeg har skiftet rens, så har en uåbnet helt ny Skin balancing cleanser til salg. Bytter gerne med noget fra Calm serien :)

Billede

Hva' koster sådan én? :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Junika
Kort karma: 14
Likede indlæg: 152

Indlægaf Junika » 21. sep 2016, 14:39

girl_beat skrev:
Junika skrev:Jeg har skiftet rens, så har en uåbnet helt ny Skin balancing cleanser til salg. Bytter gerne med noget fra Calm serien :)

Billede

Hva' koster sådan én? :gruble:

Lookfantastic er det billigste sted at handle, og her koster den omkring 170. :) Kan ikke huske hvor jeg købte den, har handler både hos paula selv, skincity og lookfantastic. Jeg vil nok ikke alt for langt fra nypris, da den jo er uåbnet :)
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
LaScrooge
Kort karma: 332
Likede indlæg: 2690

Indlægaf LaScrooge » 27. dec 2016, 22:46

Jeg har lige været inde på PCs hjemmeside - har de ændret sidens opsætning? Man plejede at kunne søge på et bestemt type produkt og se en lang, overskuelig liste hvor produkterne var rangerede, men den kan jeg ikke finde længere. Er det bare mig der ikke kan finde rundt på siden, eller?
0
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 321

Indlægaf Lucia » 28. dec 2016, 16:59

LaScrooge skrev:Jeg har lige været inde på PCs hjemmeside - har de ændret sidens opsætning? Man plejede at kunne søge på et bestemt type produkt og se en lang, overskuelig liste hvor produkterne var rangerede, men den kan jeg ikke finde længere. Er det bare mig der ikke kan finde rundt på siden, eller?

Kan ikke helt genkende din beskrivelse af den funktion, du savner, men er ret sikker på at de ikke har lavet noget særligt om det seneste års tid, hvor jeg har handlet hos dem.
0
Ever since I left the city, you,
you got exactly what you asked for

Tilbage til "Skønhed"