Hvad har du sidst rystet på hovedet af?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 307
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 5980

Hvad har du sidst rystet på hovedet af?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 4. aug 2017, 08:22

Jeg synes så tit jeg trækker på smilebåndet og ryster på hovedet over et eller andet åndssvagt, som man egentlig ikke rigtig gider hidse sig op over...men alligevel føler man sig lidt småirriteret :rulle:

Vi havde en højvandsalarm på min arbejdsplads i går aftes pga. skybrud, og i dag sendte jeg så en statusrapport rundt til forskellige ledere og direktører om at alt var gået efter planen.
Jeg får så en tilbagemelding fra den ene direktør som ikke er helt enig. Fred være med det. Hun har ikke helt forstået situationen.
Jeg var så egentlig ved at skrive en længere mail hvor jeg gjorde det klart at jeg ikke var enig. Men endte med at slette den og skrive en kort mail om at jeg ville følge op på "problemet".
Egentlig er jeg imod det her med at trække sig fra en diskussion, men omvendt så har jeg nok også lært at vælge mine kampe.
Og da jeg så fik svar fra vores HR-leder (som havde været cc på mine mails) om at det var fin info og en god opfølgning til den pågældende direktør, kunne jeg ikke lade være med at smile og ryste på hovedet. Man elsker røvslikkeri herinde :sarkasme:
1
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 386
Likede indlæg: 7649

Re: Hvad har du sidst rystet på hovedet af?

Indlægaf BlueBunny » 4. aug 2017, 08:26

Kender det ;)
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

Tilbage til "Generelt"