Juletråden 2017

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 838
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 6564

Re: Juletråden 2017

Indlægaf FrøkenM » 22. nov 2017, 18:48

Jeg er ikke hjemme i weekenden og mandag skal jeg mødes med min studiegruppe, men jeg regner med at bruge resten af dagen på at gøre klar til at pynte op på tirsdag, hvor jeg formentlig ikke skal mødes med gruppen eller andet.

Jeg har ikke meget plads i min lejlighed, men der skal helt sikkert pyntes fint op :lun:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2835
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 31928

Indlægaf Daine » 22. nov 2017, 18:55

Jeg har købt et kunstigt juletræ i 'luksus' udgave hos Jem&Fix, det glæder jeg mig til at få pakket ud. Hvis jeg ikke begynder at græde over hvor grimt* det er, så bliver det pyntet 1. Søndag i advent. Så kan jeg nyde al min fine juletræspynt hele december :lun:

*Det ser okay ud på kassen og deres basisjuletræ, som var det de havde pakket ud i butikken, var da ikke sådan grimt grimt. Selvom det var lidt skravlet at se på :D Og altså, med al den pynt jeg får proppet på, så kan man sikkert ikke se træet bagefter alligevel :genert:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 18246

Indlægaf Persnikedy » 22. nov 2017, 19:03

Daine skrev:Jeg har købt et kunstigt juletræ i 'luksus' udgave hos Jem&Fix, det glæder jeg mig til at få pakket ud. Hvis jeg ikke begynder at græde over hvor grimt* det er, så bliver det pyntet 1. Søndag i advent. Så kan jeg nyde al min fine juletræspynt hele december :lun:

*Det ser okay ud på kassen og deres basisjuletræ, som var det de havde pakket ud i butikken, var da ikke sådan grimt grimt. Selvom det var lidt skravlet at se på :D Og altså, med al den pynt jeg får proppet på, så kan man sikkert ikke se træet bagefter alligevel :genert:

Husk at det liiige skal rette sig når man får det ud af kassen, og gerne fluffes lidt op. Bare så du ikke spilder dine tåre
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 22. nov 2017, 19:04

Persnikedy skrev:
Daine skrev:Jeg har købt et kunstigt juletræ i 'luksus' udgave hos Jem&Fix, det glæder jeg mig til at få pakket ud. Hvis jeg ikke begynder at græde over hvor grimt* det er, så bliver det pyntet 1. Søndag i advent. Så kan jeg nyde al min fine juletræspynt hele december :lun:

Husk at det liiige skal rette sig når man får det ud af kassen, og gerne fluffes lidt op. Bare så du ikke spilder dine tåre

Det skal jeg nok huske :gogo:
0

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 378
Likede indlæg: 2054

Indlægaf Panton » 22. nov 2017, 19:29

Jeg har også et kunstigt, det er bare pink og så fint med pynt og lyskæder :jule: skal iøvrigt hente det ned fra loftet i weekenden :santa2:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 517
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 7927

Indlægaf Studsgaard » 22. nov 2017, 20:30

Daine skrev:Jeg har fundet mine julekasser frem, det kribler godt nok for at komme i gang med at pynte! At jeg så også (efter 12 sæsoner af Bones) har kastet mig over mine julekalendere og er godt i gang med Jul på Slottet, hjælper så heller ikke på kribleriet :lol:
Men jeg vil gerne se om jeg ikke kan vente til fredag aften med at starte :) I år har jeg også bestemt at der skal ryddes op i det jeg har, jeg har en masse små Pobra nisser jeg ikke rigtig synes passer ind mere. De ryger nok op til genbrug, sammen med alle de flettestjerne jeg ikke får brugt - jeg elsker at flette, men jeg synes ikke rigtig her er plads til 150 stjerner :D

Det er en skam du bor så langt væk, min datter vil elske at aftage dem. Udover vi fletter stjerner, så laver hun alverdens ting med dem. Bla har hun lavet disse nisser til mig.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 105
Likede indlæg: 3057

Indlægaf Maoam » 22. nov 2017, 20:32

Nisser har sat 55 juletræer op langs en gade i Århus.

https://stiften.dk/aarhus/Mystik-paa-Tr ... kel/486119
3
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 22. nov 2017, 20:44

Studsgaard skrev:
Daine skrev:Jeg har fundet mine julekasser frem, det kribler godt nok for at komme i gang med at pynte! At jeg så også (efter 12 sæsoner af Bones) har kastet mig over mine julekalendere og er godt i gang med Jul på Slottet, hjælper så heller ikke på kribleriet :lol:
Men jeg vil gerne se om jeg ikke kan vente til fredag aften med at starte :) I år har jeg også bestemt at der skal ryddes op i det jeg har, jeg har en masse små Pobra nisser jeg ikke rigtig synes passer ind mere. De ryger nok op til genbrug, sammen med alle de flettestjerne jeg ikke får brugt - jeg elsker at flette, men jeg synes ikke rigtig her er plads til 150 stjerner :D

Det er en skam du bor så langt væk, min datter vil elske at aftage dem. Udover vi fletter stjerner, så laver hun alverdens ting med dem. Bla har hun lavet disse nisser til mig.

Hvor er den fin :lun: Gad vide, om der er nogen steder jeg kunne aflevere alle stjernerne. Altså udover genbrug :gruble:
1

Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3486
Likede indlæg: 25994

Indlægaf Wizzze » 22. nov 2017, 20:53

Det er tid til at gå til bekendelse!

Hvor mange spiselige/drikkelige julekalendre har I derhjemme i år?
:-D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 22. nov 2017, 20:57

Ved seneste optælling er vi på 5, og når nok et par "børne kalendre" mere, inden vi når 1. Dec :genert:
2
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 22. nov 2017, 21:02

Wizzze skrev:Det er tid til at gå til bekendelse!

Som sagt på forige side:
Jeg har 4 med chokolade :fløjt:
Milka, Cadbury, Xocolat, og en fra After Eight

Den fra Xocolat kender jeg ikke men de havde en uden lakris også er jeg glad :-D

Men jeg kan ikke lade værd med at tænke på om jeg finder en (eller flere) når jeg nu tager til italien imorgen. Småkager og julepynt er på min shoppingliste, meeeen... hvis der er en fin kalender vil jeg da ikke sige nej.
Der er en grund til at jeg har betalt for at kunne få 20kilo med hjem :tie:
0
Altid penis.
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 22. nov 2017, 21:08

Persnikedy skrev:

Som sagt på forige side:

Den fra Xocolat kender jeg ikke men de havde en uden lakris også er jeg glad :-D

Men jeg kan ikke lade værd med at tænke på om jeg finder en (eller flere) når jeg nu tager til italien imorgen. Småkager og julepynt er på min shoppingliste, meeeen... hvis der er en fin kalender vil jeg da ikke sige nej.

Ferrero er italiensk ;)

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 22. nov 2017, 21:34

Wizzze skrev:
Persnikedy skrev:

Som sagt på forige side:

Ferrero er italiensk ;)

image.jpeg

Det er det i hvert fald, men jeg er mere interesseret i hvad der ligner en terrys chocolate orange i midten af det træ :savl:
0
Altid penis.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 849
Likede indlæg: 13909

Indlægaf Lemonella » 23. nov 2017, 05:37

Ingen. :deer:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 23. nov 2017, 05:41

Lemonella skrev:

Ingen. :deer:

endnu?
1

Tilbage til "Fest og bryllup"