Juletråden 2017

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 18249

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Persnikedy » 14. okt 2017, 11:19

DetSorteCirkus skrev:Jeg så Xocolatls julekalender i dag i Torvehallerne, og det så altså ud til at være value for money. Så meget som en gourmetchokoladekalender nu kan være det...
Jeg mener, at deres fyldte chokolader koster omkring 10 kr. stykket, så med en pris på 200 kr. er de i hvert fald ikke ude på at tage sig dyrt betalt for pap og papir.

http://www.magasin.dk/julekalender-24-s ... gKKrvD_BwE

Billede

Jeg har kigget på en af deres (https://www.magasin.dk/julekalender-ice ... 1_061.html) men jeg har ikke købt den endnu fordi jeg ikke vidste om det var ordenlig chokoalde, men det gætter jeg på at du så ved om det er?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 18249

Indlægaf Persnikedy » 14. okt 2017, 11:21

Jeg fandt endenlig stativet med bladene i min lokale kvickly (af en elelr anden grund har jeg kun kunnet finde ugeblade i min) så nu har jeg hyggelæsning til at forsøde ventetiden med...

Men de er godt nok peberet i pris :tie:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2837
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 31996

Indlægaf Daine » 14. okt 2017, 11:33

Persnikedy skrev:Jeg fandt endenlig stativet med bladene i min lokale kvickly (af en elelr anden grund har jeg kun kunnet finde ugeblade i min) så nu har jeg hyggelæsning til at forsøde ventetiden med...

De er mega dyre! Jeg har købt Julen 2017 og så skal jeg have den næste Isabellas. Og jeg holder lidt øje med Boligliv, det bliver nok også den næste jeg skal have. Og måske den der vist hedder Gastro eller Gastro Mad. Ihf et madmagasin, der er nogenlunde 'nede på jorden', jeg kan ikke helt huske hvilket det er.
Ellers foretrækker jeg faktisk Hendes Verden/Ugebladet Søndag/Familie Journalen/Hjemmet, når de kommer med deres store julenumre, mener det er midt/sidst i november.

Og så skal jeg forbi Magasin i Kbh og kigge i deres Bladkiosk her om en måned tid :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 2065
Likede indlæg: 41412

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. okt 2017, 11:51

Persnikedy skrev:Jeg har kigget på en af deres (https://www.magasin.dk/julekalender-ice ... 1_061.html) men jeg har ikke købt den endnu fordi jeg ikke vidste om det var ordenlig chokoalde, men det gætter jeg på at du så ved om det er?

Det er MEGET ordentlig chokolade :-D Den kan du roligt købe.
1
Yes, we may be hidden by rags
But we've something they'll never have
:lun:
Ficus
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2908

Indlægaf Ficus » 14. okt 2017, 12:12

Daine skrev:
Persnikedy skrev:Jeg fandt endenlig stativet med bladene i min lokale kvickly (af en elelr anden grund har jeg kun kunnet finde ugeblade i min) så nu har jeg hyggelæsning til at forsøde ventetiden med...

De er mega dyre! Jeg har købt Julen 2017 og så skal jeg have den næste Isabellas. Og jeg holder lidt øje med Boligliv, det bliver nok også den næste jeg skal have. Og måske den der vist hedder Gastro eller Gastro Mad. Ihf et madmagasin, der er nogenlunde 'nede på jorden', jeg kan ikke helt huske hvilket det er.
Ellers foretrækker jeg faktisk Hendes Verden/Ugebladet Søndag/Familie Journalen/Hjemmet, når de kommer med deres store julenumre, mener det er midt/sidst i november.

Og så skal jeg forbi Magasin i Kbh og kigge i deres Bladkiosk her om en måned tid :)

Jeg tror i øvrigt der kommer et "rigtigt" julenummer af Mad & Bolig, som jeg kan se flere har købt. Har abonnement på det, men har kun fået skimmet det, synes bare der stod noget med glæd dig til næste måneds julenummer.
1
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 14. okt 2017, 12:39

Ficus skrev:
Daine skrev:

Jeg tror i øvrigt der kommer et "rigtigt" julenummer af Mad & Bolig, som jeg kan se flere har købt. Har abonnement på det, men har kun fået skimmet det, synes bare der stod noget med glæd dig til næste måneds julenummer.

Det skal nok passe, det er som regel novembernumrene der er julenumre, vi er stadig lige lidt for tidligt på den. Det er svært at vente :lun:
0

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Indlægaf Sevii » 14. okt 2017, 13:18

Lisma skrev:
ina skrev:Jeg var i ikea i dag og de havde stillet julepynten frem. :love: Oooog så havde de så spærret af, så man ikke kunne (måtte) tage det endnu. Det er eddermame bisset! :sur:

Stod der hvornår det kan købes? Jeg havde tænkt vi skulle derhen på onsdag nemlig, men det gider jeg ikke hvis det ikke kan købes.

Jeg har lige været i IKEA. Det er muligt at købe julepynt nu :jule:
5
:banan: :banan:
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 456
Likede indlæg: 2920

Indlægaf Daphne » 14. okt 2017, 13:25

Vi har hørt julenumre herhjemme til morgen, ser Die Hard nu (og ja det er altså en julefilm for mig :) ) og i aften skal vi have and med brunede kartofler osv. Måske - hvis jeg kan overtale kæresten - så sætter jeg "Love Actually" på i aften :)
Netto var fuld af juleguf i går, så blev måske lidt inspireret og især da kæresten satte julemusik på i dag :love:
1
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1007

Indlægaf differentdaydifferentperson » 14. okt 2017, 13:52

Det er fandme tidligt de har fået juleslik osv i supermarkederne i år, er det ikk? Ved godt at folk siger det hvert år men mener det plejer at komme frem i starten af november. Klager dog overhovedet ikke!!!
0
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 851
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Fillie » 14. okt 2017, 14:01

Jeg har lige fundet disse søde snemænd i en gruppe på Facebook, og jeg glæder mig til at modtage dem. :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 14. okt 2017, 15:01

Hvis I ser en adventsstage med snemænd, må I endelig give mig et vink. Min fine, gamle adventsstage gik i stykker sidste år og stod desværre ikke til at redde, så det er på tide at finde dens efterfølger. :jule:
0

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 14. okt 2017, 15:36

Lisma skrev:
Fillie skrev:Hvis I ser en adventsstage med snemænd, må I endelig give mig et vink. Min fine, gamle adventsstage gik i stykker sidste år og stod desværre ikke til at redde, så det er på tide at finde dens efterfølger. :jule:

Google siger kun "DIY". :-p

Jeg kan også kun google mig til DIY-forslag, og jeg er på ingen måde ferm til at lave ting selv. Tværtimod. :lol:
0

- Francine Smith
Brugeravatar
Fru.skruk
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Indlægaf Fru.skruk » 14. okt 2017, 15:41

Jeg skal i ikea og have nogen af deres julekalendre = små æsker (24 stk).

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde nogle rigtig søde strikkede nisser (skrev lige nosser, det blev en meget bizar sætning). De skal være omkring 20 cm. Og gerne uden et kugle/pap hoved. Og gerne en dreng og en pige. Jeg har googlet og googlet, men kan ikke finde nogen.
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2339

Indlægaf Æske » 14. okt 2017, 16:08

Daine skrev:
Æske skrev:Nå Daine, der er ingen pop-up i Bruun's Galleri fra Det Gamle Apotek :)

Øv :( Så må jeg jo storshoppe i København - jeg skal vist låne en større kuffert :D

Du slår dig bare løs - jeg er gået forbi den i dag og den ser kæmpestor ud :-D
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 14. okt 2017, 17:02

Æske skrev:
Daine skrev:
Æske skrev:Nå Daine, der er ingen pop-up i Bruun's Galleri fra Det Gamle Apotek :)

Øv :( Så må jeg jo storshoppe i København - jeg skal vist låne en større kuffert :D

Du slår dig bare løs - jeg er gået forbi den i dag og den ser kæmpestor ud :-D

:banan: :banan: :lol:
1

Tilbage til "Fest og bryllup"