Juletråden 2017

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 725
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 13635

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Purple Haze » 20. okt 2017, 10:33

Købte ind til adventskalenser til et par veninder i IKEA i går.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 428
Likede indlæg: 5336

Indlægaf Skralde » 20. okt 2017, 13:43

Jeg har næsten fået købt slik ind til de 5 voksne slikkalender jeg har planer om og delt dem ud i respektive poser og bestemt hvad de skal have hvilke dage :D Jeg mangler blot at købe to marcinpanbrød mere i føtex (der var nogen der kom til at spise dem :genert:) og så liiige folde (og finde!) 96 toiletruller.
Nå ja og så mangler jeg også 11 slikting til finkens slikkalender. Og hendes rigtige pakkekalender. Det er godt jeg allerede er begyndt :D
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 838
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 6564

Indlægaf FrøkenM » 20. okt 2017, 16:03

Jeg har købt ind til jul med en veninde i dag. Salling har fået deres juleshop op at køre :love:

Medusa dørmåtte

Billede

Medusa jubilæumssæt

Billede

+ to Medusa kalenderlys og tre fyrfadsstager med statements fra Imerco.

Noget af det var heldigvis med gavekort :lol:

Desuden fik jeg købt et par julegaver for min farmor og en for min far. I morgen tager jeg ind og køber til min veninde. Man kan jo lige så godt udnytte Salling har 25% på bolig i denne weekend. (Dog er julepynten ikke med)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2835
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 31928

Indlægaf Daine » 20. okt 2017, 17:10

^ Tak for tip mht Salling, FrøkenM :gogo: Nu har jeg en større ordre på vej :genert: I samme ombæring var jeg lige omkring Imerco, så nu er der også på vej fra dem. Det bliver sgu nogle heftige kalendergaver jeg får i år :blush:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 20. okt 2017, 17:21

Daine skrev:^ Tak for tip mht Salling, FrøkenM :gogo: Nu har jeg en større ordre på vej :genert: I samme ombæring var jeg lige omkring Imerco, så nu er der også på vej fra dem. Det bliver sgu nogle heftige kalendergaver jeg får i år :blush:

Selv tak :kys:

Hvad har du købt? :D
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Nesnay
Kort karma: 228
Likede indlæg: 6370

Indlægaf Nesnay » 20. okt 2017, 17:21

FrøkenM skrev:Jeg har købt ind til jul med en veninde i dag. Salling har fået deres juleshop op at køre :love:

Medusa dørmåtte

Billede

Medusa jubilæumssæt

Billede

Desuden fik jeg købt et par julegaver for min farmor og en for min far. I morgen tager jeg ind og køber til min veninde. Man kan jo lige så godt udnytte Salling har 25% på bolig i denne weekend. (Dog er julepynten ikke med)

Jeg er ret sikker på, det er en fejl, hvis du ikke har fået rabat på juletingene. Der er spar 25 % på julepynt (inkl. Medusa) på hjemmesiden, og i Aarhus betyder x % på bolig i hvert fald normalt alt på etagen, altså også julepynten. Jeg ved selvfølgelig ikke, om etagerne er indrettet på samme måde i Aalborg, men når tilbuddet er kommunikeret ud for Salling totalt og ikke pr. varehus, plejer betingelserne at være ens i de to varehuse.

Jeg ved selvfølgelig ikke, hvor dyre dine ting har været, men måske det kan betale sig at tjekke op på det, evt. bare spørge via facebook :)
0
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 20. okt 2017, 17:24

Nesnay skrev:
FrøkenM skrev:Jeg har købt ind til jul med en veninde i dag. Salling har fået deres juleshop op at køre :love:

Medusa dørmåtte

Billede

Medusa jubilæumssæt

Billede

Jeg er ret sikker på, det er en fejl, hvis du ikke har fået rabat på juletingene. Der er spar 25 % på julepynt (inkl. Medusa) på hjemmesiden, og i Aarhus betyder x % på bolig i hvert fald normalt alt på etagen, altså også julepynten. Jeg ved selvfølgelig ikke, om etagerne er indrettet på samme måde i Aalborg, men når tilbuddet er kommunikeret ud for Salling totalt og ikke pr. varehus, plejer betingelserne at være ens i de to varehuse.

Jeg ved selvfølgelig ikke, hvor dyre dine ting har været, men måske det kan betale sig at tjekke op på det, evt. bare spørge via facebook :)

Juletingene er (minus kalenderlys til 100 kroner for dem begge) købt i går i Imerco med 20% så der er sparet en god sjat :lol: desuden havde Salling heller ikke Medusa måtten eller jubilæumssættet i butikken.
Måske man lige skulle forbi Sallings webshop for der er et par ting jeg ikke fik med som jeg godt gad :fløjt:
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2835
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 31928

Indlægaf Daine » 20. okt 2017, 18:28

FrøkenM skrev:
Daine skrev:^ Tak for tip mht Salling, FrøkenM :gogo: Nu har jeg en større ordre på vej :genert: I samme ombæring var jeg lige omkring Imerco, så nu er der også på vej fra dem. Det bliver sgu nogle heftige kalendergaver jeg får i år :blush:

Selv tak :kys:

Hvad har du købt? :D

Fra Salling: Kähler Nobili juletræ 18 + 24 cm, Medusa Stardust dug 140*220 cm og 2 stk. House Doctor Crete lysestage, Ø12 cm, grå.
Og fra Imerco: Holmegaard Cocoon Vase Smoke 26 cm og Le Creuset Vase Cerise 19 cm.

:genert:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 2065
Likede indlæg: 41378

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. okt 2017, 20:03

Jeg så den sødeste kæmpestore Nutella-bøtte med et rensdyr på, da jeg var et smut i Bratislava i forgårs. Jeg fik desværre ikke taget et billede og kan heller ikke finde et på nettet, men her er en Nutella-snemand. Den er godt nok også sød :jule:

Billede
6
Yes, we may be hidden by rags
But we've something they'll never have
:lun:
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. okt 2017, 20:06

Hov, der var den jo!

Billede
4
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 517
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 7927

Indlægaf Studsgaard » 21. okt 2017, 21:51

Jeg har fået købt nogle (syntes jeg selv) gode små pakker (Sirius lys ting) der kan bruges til pakkespil, eller kalender i børnenes klasser.
Der er outlet i Års og der var en isenkrammer med MEGET gode tilbud (halv pris af deres normal tilbudspriser)

Samt en gave til svigermor. Hun ønsker sig Lyngby vaser og skåle, og man kan jo ikke gå forbi en 20cm. Vase til 200kr
2
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 378
Likede indlæg: 2054

Indlægaf Panton » 22. okt 2017, 08:52

Nu spørger en lurer lige, alle Jer der juler så tidligt og dermed længe, bliver I aldrig sådan trætte af det? :genert:

Jeg er allerede træt af alt det julegejl der er i butikkerne og har været det en rum tid. Når det bliver rigtig jul, december for mig, så er jeg så træt af det at det føles mere som en pligt end af lyst!
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. okt 2017, 09:43

Panton skrev:Nu spørger en lurer lige, alle Jer der juler så tidligt og dermed længe, bliver I aldrig sådan trætte af det? :genert:

Jeg er allerede træt af alt det julegejl der er i butikkerne og har været det en rum tid. Når det bliver rigtig jul, december for mig, så er jeg så træt af det at det føles mere som en pligt end af lyst!

Nej, jeg gør i hvert fald ikke, men det handler også meget om, at hvis jeg ikke kommer i gang fra starten af oktober, når jeg ikke de ting, der tilsammen danner min jul. Mine forældre kan fx. sagtens vente med at jule til omkring starten af december, eftersom deres jul, udover selve fejringen med indkøb af mad og træ, består af en julekoncert, gaveindkøb til 2-3 personer, småkagebagning og oppytning med ting, de allerede har.
Min jul involverer bl.a. flere forskellige pakkekalendere, citatquiz på arbejdet med tilhørende indkøb af præmier, flere forskellige sammenkomster, gaveindkøb, dekoration af hoveddør og andre kreative sysler, indtil flere juleture til byen, julefrokost + almindelig julehygge på daglig basis med blade, bøger, musik og knas.

Min kusine plejer at sige, at jeg er blevet bidt af en gal nisse, hvilket hun har helt ret i, og det ses tydeligvis i volumen af min jul :genert:
2
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 378
Likede indlæg: 2054

Indlægaf Panton » 22. okt 2017, 09:59

DetSorteCirkus skrev:
Panton skrev:Nu spørger en lurer lige, alle Jer der juler så tidligt og dermed længe, bliver I aldrig sådan trætte af det? :genert:

Nej, jeg gør i hvert fald ikke, men det handler også meget om, at hvis jeg ikke kommer i gang fra starten af oktober, når jeg ikke de ting, der tilsammen danner min jul. Mine forældre kan fx. sagtens vente med at jule til omkring starten af december, eftersom deres jul, udover selve fejringen med indkøb af mad og træ, består af en julekoncert, gaveindkøb til 2-3 personer, småkagebagning og oppytning med ting, de allerede har.
Min jul involverer bl.a. flere forskellige pakkekalendere, citatquiz på arbejdet med tilhørende indkøb af præmier, flere forskellige sammenkomster, gaveindkøb, dekoration af hoveddør og andre kreative sysler, indtil flere juleture til byen, julefrokost + almindelig julehygge på daglig basis med blade, bøger, musik og knas.

Min kusine plejer at sige, at jeg er blevet bidt af en gal nisse, hvilket hun har helt ret i, og det ses tydeligvis i volumen af min jul :genert:

Jeg synes også det lyder til at du er bidt af en gal nisse :jule:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 18246

Indlægaf Persnikedy » 22. okt 2017, 10:03

Jeg syndes jeg bliver stresset hvis jeg venter til December med at jule. Jeg har så mange ting jeg gerne vil men december bliver simpelthen ødelagt hvis jeg venter.

Idag sidder jeg fx og sotere alle de adventskalendre jeg har gang i og tjekker om der mangler noget. Hvis jeg skulle gøre det ugen før første december så ville jeg ikke nyde det.
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Fest og bryllup"