Juletråden 2017

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Zoxa
Kort karma: 21
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Zoxa » 9. aug 2017, 17:18

:lol2: Så! - jeg kunne "skyde" jer alle sammen.... har jeg købt min datters julegave og jeg ved det er hendes hedeste ønske og jeg sparede trods alt ca 300 kr.

Så tak for reminderen :love2:
2
godtnavn
Kort karma: 681
Likede indlæg: 7248

Indlægaf godtnavn » 11. aug 2017, 14:49

Første jul med min datter
Første jul i ny lejlighed (med have der skal pyntes!!!)

Jeg har aldrig glædet mig så meget til jul, og tænker allerede over hendes julegave selvom hun er 10 måneder til den tid og alt for lille til at huske det :lol:
3
Brugeravatar
computermus
Kort karma: 109
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2109

Indlægaf computermus » 14. aug 2017, 17:14

I weekenden fik jeg købt ( og set :fløjt: ) dvden " Juleønsket".
Og i løbet af min sommerferie fik jeg købt årets klarborg nissepar fra 2010 ( nedsat pris :D ) så selvfølgelig skulle de lige med mig hjem. :santa2:
Og for en gangs skyld er de ikke røget på loftet til de andre, men står på min kommode i soveværelset. :genert: ( naturligvis i kassen ) .
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2835
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 31928

Indlægaf Daine » 14. aug 2017, 21:24

Jeg skal til Formlandmesse på lørdag ... elsker augustmessen, for den er fyldt med julepynt :love: Glæder mig til at se, hvad tendenserne i år bliver :D
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 1183
Likede indlæg: 17232

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. aug 2017, 21:30

Daine skrev:Jeg skal til Formlandmesse på lørdag ... elsker augustmessen, for den er fyldt med julepynt :love: Glæder mig til at se, hvad tendenserne i år bliver :D

Billeder tak :D

Jeg er godt igang med adventsgaver.
Har fundet en del fede ting ting mine store drenge på Wish, som er lagt i ønskeseddel, så jeg kan huske dem.
Uh hvor jeg glæder mig til gaver i sokkerne i år :D
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 14. aug 2017, 21:34

Madam Pomfrey skrev:
Daine skrev:Jeg skal til Formlandmesse på lørdag ... elsker augustmessen, for den er fyldt med julepynt :love: Glæder mig til at se, hvad tendenserne i år bliver :D

Har fundet en del fede ting ting mine store drenge på Wish, som er lagt i ønskeseddel, så jeg kan huske dem.

Du ville ikke kunne forhindre mig, jeg kommer til at spamme tråden lørdag eftermiddag (og min FB :lol: ) :jule:

Jeg er også gået amok på Wish og har omkring 20-22 ting på vej. Det er virkelig et slaraffenland, når man som jeg er begejstret for billig bling-bling :genert:
0

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Madam Pomfrey

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. aug 2017, 21:38

Daine skrev:
Madam Pomfrey skrev:

Du ville ikke kunne forhindre mig, jeg kommer til at spamme tråden lørdag eftermiddag (og min FB :lol: ) :jule:

Jeg er også gået amok på Wish og har omkring 20-22 ting på vej. Det er virkelig et slaraffenland, når man som jeg er begejstret for billig bling-bling :genert:

:ivrig:

Nr. 2 er Harry Potter nørd, og jeg har fundet nogle virkelig fede t-shirts og trøjer til ham.
Har købt dem rigeligt store, da str. På wish kan variere en del.

Og nr. 1 han er tosset med bacon, og jeg fandt en virkelig fed t-shift med en sjov tekst, som jeg er sikker på han vil elske.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 14. aug 2017, 21:46

Madam Pomfrey skrev:
Daine skrev:
Madam Pomfrey skrev:

:ivrig:

Nr. 2 er Harry Potter nørd, og jeg har fundet nogle virkelig fede t-shirts og trøjer til ham.
Har købt dem rigeligt store, da str. På wish kan variere en del.

Og nr. 1 han er tosset med bacon, og jeg fandt en virkelig fed t-shift med en sjov tekst, som jeg er sikker på han vil elske.

Jeg har en enkelt billig kjole på vej, men er meget obs på at det oftest er meget små størrelser - og det er jeg ikke :D Ellers har jeg næsten-ægte diamant- og perlesmykker på vej, samt hatte, handsker, mobilcovers, smykkeopbevaring, lidt tasker og diverse dimser på vej. Det tog en anelse overhånd :genert: Men det bliver ski sjovt når det begynder at dukke op :D
2

Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 18246

Indlægaf Persnikedy » 15. aug 2017, 06:11

Er det der Wish så let og sikkert som i får det til at lyde? For så vil jeg da også men er lidt nervøs for at ende med at de ripper kortet eller noget i den dur :genert:
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 15. aug 2017, 06:27

Da jeg var hos min veninde i weekenden faldt jeg over hendes Farmors gamle Bo Bedre fra 62 og 63 (ja ja, hendes farfar havde fået dem indbundet så de havde overlevet fint) og jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig for at læse December udgaverne. Der var en artikkel jeg faldt over som mindede mig meget om hvad der står i næsten alle dameblade i disse år (jeg har altså forsøgt at rotere billedet men den vil fandme ikke lade dem forblive roteret)

1 (1).jpg

1 (2).jpg

1 (3).jpg

1 (4).jpg

1 (5).jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 15. aug 2017, 06:28

1 (6).jpg

1 (7).jpg

1 (8).jpg

1 (9).jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 15. aug 2017, 06:29

Også var der en gammel opskrift på noget julebag... og det kunne da være man skulle prøve at bage retro kager
0
Altid penis.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 489
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 14978

Indlægaf Hunkat » 15. aug 2017, 07:15

For første gange i mange år glæder jeg mig til jul. Det bliver første december og jul med min mand (ikke bare juleaften, det har vi prøvet). Og jeg glæder mig til at kunne dele alle vores traditioner med hinanden og bare.... julehygge!
3
L'enfer, c'est les autres

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Madam Pomfrey

Indlægaf Madam Pomfrey » 15. aug 2017, 08:03

Persnikedy skrev:Er det der Wish så let og sikkert som i får det til at lyde? For så vil jeg da også men er lidt nervøs for at ende med at de ripper kortet eller noget i den dur :genert:

Det er det, jeg har 3 ting ud af alt for mange, som aldrig er dukket op. Har ikke engang gidet gøre noget ved det, for det har brødet sådan 8 kr - 20 kr incl. Porto.

Jeg købte også en ekstra fjernbetjening til mit tv, den er helt mage til den ægte, det står bare ikke Samsung på, og den kostede 21 kr incl porto. En universal ville koste 100 kr + herhjemme.

På wish taster man sit kort nr for hver transaktion, og det fremgår af browseren at det er en sikker side.
1
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 15. aug 2017, 08:10

Madam Pomfrey skrev:
Persnikedy skrev:Er det der Wish så let og sikkert som i får det til at lyde? For så vil jeg da også men er lidt nervøs for at ende med at de ripper kortet eller noget i den dur :genert:

Det er det, jeg har 3 ting ud af alt for mange, som aldrig er dukket op. Har ikke engang gidet gøre noget ved det, for det har brødet sådan 8 kr - 20 kr incl. Porto.

Jeg købte også en ekstra fjernbetjening til mit tv, den er helt mage til den ægte, det står bare ikke Samsung på, og den kostede 21 kr incl porto. En universal ville koste 100 kr + herhjemme.

På wish taster man sit kort nr for hver transaktion, og det fremgår af browseren at det er en sikker side.

Det virker bare FOR nemt...
Måske er internet shopping bare for uvandt for mig :-D
0
Altid penis.

Tilbage til "Fest og bryllup"