Juletråden 2017

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 18249

Re: Juletråden 2017

Indlægaf Persnikedy » 8. nov 2017, 18:29

FrøkenM skrev:Jeg var forbi H&M i dag og de havde både julestrømper, øreringe og hårnåle. Jeg kunne ikke beslutte mig for hvilket sæt øreringe jeg ville have, så må nok forbi igen, men fik da både strømper og hårnåle til den kommende juletid samt nattøj med Team Rudolph i glimmer :love:

Hårnåle med julemotiv.jpg

Jeg har de samme hårnåle, de er så fine :lun:
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2837
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 31996

Indlægaf Daine » 8. nov 2017, 19:15

Persnikedy skrev:
FrøkenM skrev:Jeg var forbi H&M i dag og de havde både julestrømper, øreringe og hårnåle. Jeg kunne ikke beslutte mig for hvilket sæt øreringe jeg ville have, så må nok forbi igen, men fik da både strømper og hårnåle til den kommende juletid samt nattøj med Team Rudolph i glimmer :love:

Hårnåle med julemotiv.jpg

Jeg har de samme hårnåle, de er så fine :lun:

Dem har jeg også købt :genert: :lol:

Og også strømper :)
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 8. nov 2017, 19:17

Jeg fik afleværet adventskalenderen til min ven, og han var så glad :-D

Vi jokede selvfølgelig om at han jo trængte til lidt begavelse så det var kun passende at han fik dem :-D
3
Altid penis.
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 8. nov 2017, 19:20

Min julestemning er totalt og helt væk. Og jeg har bestemt mig for at det er okay. Kommer den tilbage er det fint og ellers kommer der jo en jul til næste år. Jeg er faktisk ikke engang sikker på jeg vil have pyntet op i år. Men det er fint nok, jeg har jo i forvejen lyskæder, stearinlys mv fremme, så her er stadig hyggeligt. Jeg gider ikke forcere det, det kommer hvis det kommer. Jeg har gemt mine kalendergaver væk i skabet, for jeg kan ikke holde ud at se på julepapiret. Men hvem ved, det kan være det ændrer sig de næste uger - det håber jeg :)

I slipper dog ikke for mig i tråden ;) :lol:
1

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 8. nov 2017, 19:21

Daine skrev:Min julestemning er totalt og helt væk. Og jeg har bestemt mig for at det er okay. Kommer den tilbage er det fint og ellers kommer der jo en jul til næste år. Jeg er faktisk ikke engang sikker på jeg vil have pyntet op i år. Men det er fint nok, jeg har jo i forvejen lyskæder, stearinlys mv fremme, så her er stadig hyggeligt. Jeg gider ikke forcere det, det kommer hvis det kommer. Jeg har gemt mine kalendergaver væk i skabet, for jeg kan ikke holde ud at se på julepapiret. Men hvem ved, det kan være det ændrer sig de næste uger - det håber jeg :)

Så må vi bare håbe på at vi andre smitter dig med juleglæden :-D
0
Altid penis.
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 8. nov 2017, 19:23

Persnikedy skrev:
Daine skrev:Min julestemning er totalt og helt væk. Og jeg har bestemt mig for at det er okay. Kommer den tilbage er det fint og ellers kommer der jo en jul til næste år. Jeg er faktisk ikke engang sikker på jeg vil have pyntet op i år. Men det er fint nok, jeg har jo i forvejen lyskæder, stearinlys mv fremme, så her er stadig hyggeligt. Jeg gider ikke forcere det, det kommer hvis det kommer. Jeg har gemt mine kalendergaver væk i skabet, for jeg kan ikke holde ud at se på julepapiret. Men hvem ved, det kan være det ændrer sig de næste uger - det håber jeg :)

Så må vi bare håbe på at vi andre smitter dig med juleglæden :-D

Hvis I ikke gør, så juler I for lidt!! Men ellers kan jeg jule igennem jeres julerier. Det er ju heller ikke helt tosset :lun: Bare husk at smide en masse billeder ind :D
1

Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 839
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 6568

Indlægaf FrøkenM » 8. nov 2017, 19:24

Har ledt efter de hårnåle siden de blev flashet herinde :lol:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 8. nov 2017, 19:27

FrøkenM skrev:Har ledt efter de hårnåle siden de blev flashet herinde :lol:

H&M Aalborg må da snart få dem :-D
Jeg krydser fingre ofr dig
0
Altid penis.
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 8. nov 2017, 19:34

Persnikedy skrev:
FrøkenM skrev:Har ledt efter de hårnåle siden de blev flashet herinde :lol:

H&M Aalborg må da snart få dem :-D
Jeg krydser fingre ofr dig

Jeg har været rundt i dem alle tre et par gange, og har først fundet dem i dag :D

De har også en masse andre julevarer men jeg har begrænset mig :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 633
Likede indlæg: 16326

Indlægaf Flora » 8. nov 2017, 20:37

Det ER jo også kun starten af november, så det er vel fair nok ikke at være i julestemning :P
2
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 517
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 7931

Indlægaf Studsgaard » 8. nov 2017, 20:45

Jeg er heller ikke i julestemning endnu.
Jeg kikker med her inde og det hjælper lidt.
At hjælpe mine børn med at lave julegaver til fattige rumænske børn, hjalp også lidt. Men da jeg så der var julefilm i tv hver aften, så blev keg sådan lidt paf, som om jeg tænkte “allerede, der er vi jo ikke endnu” selvom sidste pr hyggede jeg mig med dem.

Jeg har gået net handlet en del af ungernes nissegaver, de kommer løbende dumpende med posten (tøsen på syv tror stadig på Nissen :love2: ) resten skal være spiselige.

Jeg regner med det stille og roligt kommer som vi kommer tættere på december.
1
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 8. nov 2017, 20:52

Flora skrev:

Det ER jo også kun starten af november, så det er vel fair nok ikke at være i julestemning :P

Jeg har været i julestemning/jeg-glæder-mig-i-denne-tid stemning siden august :D Men nu er den væk. Jeg er dog i en branche hvor jeg ikke kan undgå julen, så måske den dukker op igen.
1

Brugeravatar
Daybreak
Kort karma: 10
Likede indlæg: 223

Indlægaf Daybreak » 9. nov 2017, 09:47

Jeg har ikke være så aktiv på debatten, men læser flittigt med.
Men juletråd har jeg virkelig svært ved at modstå i år, kan jeg mærke.

Jeg har besluttet at gå all-in på jul i år. Vi har to børn på 5 og 2, og den store kan for første gang rigtigt huske hvad jul er. Sidste år gik det lidt op i hat og briller, fordi vi var i udlandet hele julen, hos familien.. Så jeg fik slet ikke den "rigtige" julestemning.. Plus den bette på et år var ekstremt hys og sløj, så mit overskud var ikke det store. I år er jeg så opsat på, at der skal være julemagi for alle pengene. Jeg er i gang med forberedelserne, sådan mentalt, i hvert fald. Lister over, hvad vi skal have købt og lavet er på plads.

Tror vi sætter udendørslys op i weekenden. Det er måske lidt tidligt, men jeg synes lysene ude er så hyggelige. Og i weekenden er vi jo altså midt i november allerede! Tiden flyver, synes jeg.

Jeg har styr på børnenes pakkekalender, og i går købte jeg en julebog i 24 kapitler, som jeg kan læse for den store. Forestiller mig, at den bliver sådan en genganger fra år til år - det kunne være hyggeligt.

I år skal vi holde jul hjemme hos os, så vi laver lige en testmiddag i morgen på Mortens aften. Så i aften står den på risengrød, så der kan blive lavet risalamande i morgen, og så skal der selvfølgelig steges and med det hele til i morgen. Åh hvor jeg dog glæder mig til den her jul!!
7
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 9. nov 2017, 19:54

Imorgen tænder julemanden julelysene i Århus med parade og længe åbent http://aarhus-city.dk/events/juleparade-2017/

Og Der er julemarket den 17 november http://aarhus-city.dk/events/julemarked ... bispetorv/
0
Altid penis.
Brugeravatar
FrøkenM

Indlægaf FrøkenM » 9. nov 2017, 21:35

Jeg fik klaret min julegave fra min mormor i dag til Sallings Clubaften. Jeg fik også købt hendes julegave fra mig, så nu mangler jeg kun fem gave :banan:
1

Tilbage til "Fest og bryllup"