Fedtsugning...

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1644

Fedtsugning...

Indlægaf Purple » 7. aug 2017, 19:31

Endnu engang er jeg blevet mindet om, at jeg vitterligt føler mig forbandet af mine inderlår... Når jeg går i bikini, kjole eller lignende, så skraber mine lår sammen i et omfang, så man skulle tro de havde aftalt at gøre det! :lol: :nerve:

Det gør ondt! Nærmest som hudafskrabning og irritationsknopper i et område på størrelse med en underkop! :boo:

Min vægt har været stabil 5 år nu efter et vægttab på cirka 15 kg - er indenfor normalområdet,- men der er uden tvivl plads til at jeg lige smider nogle kg det til trods, så det er jeg gået i gang med! :gogo: Mine lår har altid klistret sammen, både før og efter vægttab. Min mor har samme bygning, så det må antages at være genetisk med netop denne form på mine lår. Jeg har ikke ridebukselår :)

MEN.. jeg tænker helt sikkert på en mulig fedtsugning i fremtiden, men først når min idealvægt er nået, - ikke et sekund før... og søger derfor nogle erfaringer med netop dette, - og altså fedtsugning af inderlår/lår område..

Nogen herinde der har fået det gjort, og vil fortælle lidt? Levede det op til det du havde i tankerne?

Vil man kunne fedtsuge inderlår forsvarligt, således at man kan gå med bare ben uden problemer?
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Kort karma: 58
Likede indlæg: 1327

Re: Fedtsugning...

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 17. aug 2017, 19:16

Purple skrev:Endnu engang er jeg blevet mindet om, at jeg vitterligt føler mig forbandet af mine inderlår... Når jeg går i bikini, kjole eller lignende, så skraber mine lår sammen i et omfang, så man skulle tro de havde aftalt at gøre det! :lol: :nerve:

Det gør ondt! Nærmest som hudafskrabning og irritationsknopper i et område på størrelse med en underkop! :boo:

Min vægt har været stabil 5 år nu efter et vægttab på cirka 15 kg - er indenfor normalområdet,- men der er uden tvivl plads til at jeg lige smider nogle kg det til trods, så det er jeg gået i gang med! :gogo: Mine lår har altid klistret sammen, både før og efter vægttab. Min mor har samme bygning, så det må antages at være genetisk med netop denne form på mine lår. Jeg har ikke ridebukselår :)

MEN.. jeg tænker helt sikkert på en mulig fedtsugning i fremtiden, men først når min idealvægt er nået, - ikke et sekund før... og søger derfor nogle erfaringer med netop dette, - og altså fedtsugning af inderlår/lår område..

Nogen herinde der har fået det gjort, og vil fortælle lidt? Levede det op til det du havde i tankerne?

Vil man kunne fedtsuge inderlår forsvarligt, således at man kan gå med bare ben uden problemer?

Hvor mange kilo mangler du at tabe? Der er chance for at din hud kommer til at hænge hvis du både taber dig og får suget fedt ud.
Måske kunne du prøve at kigge på privat hospitalernes hjemmeside med før og efter billeder, og se om der er nogen der minder om dig!
Har du store lårmuskler?
0

Tilbage til "Helbred"