De sjoveste og mærkeligste sexforespørgsler du har fået

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 205
Likede indlæg: 1842

Re: De sjoveste og mærkeligste sexforespørgsler du har fået

Indlægaf Precaseptica » 11. aug 2017, 18:06

Lisva skrev:
Precaseptica skrev:Dengang jeg var en helt spæd 18 årig knægt i min bedste virilitet var jeg en tur i Mexico. Til ingens overraskelse fik jeg kigget lidt på piger derovre, men noget jeg efterfølgende har opdaget i retrospekt var at ham fyren, der pludselig tog kontakt til mig i en park en dag nok var ude på lidt af hvert. Det blev aldrig til en direkte forespørgsel, men efter jeg var gået med ham hjem og lå på maven og fik massage af ham burde jeg nok have indset at han ikke var helt lige så udelukkende i sin interessere for kvinder som jeg var.

Så det var en pudsig sexforespørgsel fordi jeg slet ikke fattede den og bare tænkte det var rart at slippe af med de ømme skuldre jeg havde fået af alt den lagengymnastik jeg dyrkede derovre.

Altså som udgangspunkt tror jeg godt, man kan regne med, at fremmede mænd, der inviterer en hjem til massage, nok er "ude på noget". :D

Jeg var helt grøn på området om at gisne om hvad mænd har af motiver for at invitere én hjem, så jeg føler mig undskyldt.

Deruover var han ekstra snedig og tilbød først massagen da vi var hos ham.
0
Oddinary
Kort karma: 57
Likede indlæg: 685

Indlægaf Oddinary » 12. aug 2017, 16:47

lifeofgreen skrev:Er jeg den eneste, der altid render ind i mænd, der gerne vil have, man sidder på deres ansigt?

Nej, jeg havde ikke engang tænkt på det som en "sær forespørgsel". :genert:
5
Brugeravatar
lifeofgreen
Kort karma: 3
Likede indlæg: 59

Indlægaf lifeofgreen » 12. aug 2017, 21:12

Oddinary skrev:
lifeofgreen skrev:Er jeg den eneste, der altid render ind i mænd, der gerne vil have, man sidder på deres ansigt?

Nej, jeg havde ikke engang tænkt på det som en "sær forespørgsel". :genert:

Det behøver det heller ikke være :P Jeg kom bare i tanke om det, da jeg så tråden.
0
gro71
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1724

Indlægaf gro71 » 23. aug 2017, 09:00

De absolut særeste forespørgsler, jeg har oplevet, var på den nu hedengangne Forum-chat (det er ved at være en del år siden). Den ene var en fyr, der var helt vild efter at købe brugte dyner. Jo mere brugte, jo bedre.

Den anden var en gut, der ville have mig til at kastrere ham. Han var ekstremt vedholdende og kastede tilsidst trumfkortet: Han havde en gris, jeg kunne øve mig på først.

Jeg sagde pænt nej tak til dem begge.
3
Tjek min halloween-blog ud :) - https://halloweenidk.blogspot.com/
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 450
Likede indlæg: 8396

Indlægaf Mangoness » 23. aug 2017, 09:30

Jeg fik den her besked i min indbakke på Arto, da jeg var 17 år:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 207
Likede indlæg: 2767

Indlægaf Badesandalen » 24. aug 2017, 06:39

Da jeg prøvede at trøste min venindes eks da de lige var gået fra hinanden, syntes han det mest naturlige var at spørge om vi ikke skulle tisse på hinanden. Da jeg blev overrasket forsikrede han mig om at han da havde plastisklagener og alt muligt.

For det var helt sikkert det jeg tænkte på som meget uskyldig og jomfruelig 15-årig. :stoned:
2

Tilbage til "Forhold og sex"