Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Slettet bruger
Likede indlæg: 6799

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 1. sep 2017, 19:33

ExCoastal skrev:
paint skrev:
Du kunne også købe ubåden og arrangere ture for yngre kvinder. 'Du bliver aldrig den samme igen, efter denne oplevelse' måske tilføjet 'oplevelsen to die for'

sort galgenhumor off[/]

Efter turen er overstået kan du vælge mellem en lang svømmetur i Øresund, eller du kan blive sat af på Refshaleøen og fem andre steder.

Billede
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Indlægaf ManicNinja » 4. sep 2017, 17:07

Nå, folkens ... Er det ikke i morgen, Madsens varetægtsfængsling efter planen skulle ophøre?

Har ikke fulgt med på det seneste. Er jeg gået glip af (afgørende) nyt i sagen?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
paint
Kort karma: 585
Likede indlæg: 29729

Indlægaf paint » 4. sep 2017, 17:18

ManicNinja skrev:Nå, folkens ... Er det ikke i morgen, Madsens varetægtsfængsling efter planen skulle ophøre?

Har ikke fulgt med på det seneste. Er jeg gået glip af (afgørende) nyt i sagen?

Du har ret. Det er i morgen eftermiddag, det skal afgøres om hans varetægtsfængsling skal forlænges. Og lur mig om ikke det vil ske for lukkede døre - som ved det første retsmøde.
Hans advokat siger, at han (PM) vil insistere på åbne døre. Det er nok særdeles tvivlsomt om han får det.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
mulledit
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Indlægaf mulledit » 5. sep 2017, 10:49

Uh.. Det bliver altså spændende i dag... Sorry, men jeg æder det råt, som var det en krimi.

https://www.bt.dk/krimi/forsvarer-peter ... ng-med-lig
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:

IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
Atomic Blonde
Kort karma: 14
Likede indlæg: 222

Indlægaf Atomic Blonde » 5. sep 2017, 11:27

Tror så ikke at der slipper nye oplysninger ud. Dørene bliver nok lukkede igen.
0
Just on the border of my waking mind, there lies another time, where darkness and light are one,
and as I tread the halls of sanity, I feel so glad to be, unable to go beyond.
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3360

Indlægaf Code71 » 5. sep 2017, 12:08

Atomic Blonde skrev:Tror så ikke at der slipper nye oplysninger ud. Dørene bliver nok lukkede igen.

Det er der så allerede kommet idet han har erkendt usømmelig omgang med lig
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 466
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 14628

Indlægaf Hunkat » 5. sep 2017, 12:18

Code71 skrev:
Atomic Blonde skrev:Tror så ikke at der slipper nye oplysninger ud. Dørene bliver nok lukkede igen.

Men nægter parteringen. Den usømmelige omgang handler kun om at han kastede hende overbord.

Yeah right.
4
L'enfer, c'est les autres

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 750
Likede indlæg: 14424

Indlægaf HappyPaww » 5. sep 2017, 12:19

Hunkat skrev:
Code71 skrev:

Men nægter parteringen. Den usømmelige omgang handler kun om at han kastede hende overbord.

Yeah right.

Synes godt nok han er provokerende :sur:
2
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 5. sep 2017, 12:21

HappyPaww skrev:
Hunkat skrev:
Code71 skrev:

Yeah right.

Synes godt nok han er provokerende :sur:

De vil også have ham mentalundersøgt, om han vil medvirke eller ej. Det håber jeg de får igennem.
1

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 1135
Likede indlæg: 16430

Indlægaf vibbsen » 5. sep 2017, 12:40

Hunkat skrev:
Code71 skrev:

Yeah right.

"Jeg sværger, Hr. Dommer. Jeg har INGEN anelse om hvordan det lig er blevet parteret. Det var det ihvertfald ikke da jeg smed det i vandet"
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 61
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2079

Indlægaf DenBruneMunk » 5. sep 2017, 12:45

vibbsen skrev:
Hunkat skrev:
Code71 skrev:

Yeah right.

"Jeg sværger, Hr. Dommer. Jeg har INGEN anelse om hvordan det lig er blevet parteret. Det var det ihvertfald ikke da jeg smed det i vandet"

Mon nogen har tænkt over om han har været alene om dette, og det nu kommer frem at en medskyldig har taget liget og parteret det? Hvis han kan gå igennem en løgndetektor , bruger man dem i dk?, så kan en medskyldig jo være årsagen til han taler sandt, der har vel været tid nok til at komme ind til land smide hende overbords, som han også tilstår, og hans medskyldige har så gjort noget ved liget, som PM ikke er vidende om, måske..
0
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 5. sep 2017, 12:46

Hunkat skrev:
Code71 skrev:

Yeah right.

Helt ærligt. Jeg er sgu ved at være godt træt af de polakker som ligger på lur i Køge bugt hver eneste gang der er en smuk kvinde som dør ved en ulykke i en ubåd, blot for at samle hende op, partere hende og binde jernkæder om livet af hende

Suk en ond verden
9
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 5. sep 2017, 12:50

Code71 skrev:
Hunkat skrev:
Code71 skrev:

Yeah right.

Helt ærligt. Jeg er sgu ved at være godt træt af de polakker som ligger på lur i Køge bugt hver eneste gang der er en smuk kvinde som dør ved en ulykke i en ubåd, blot for at samle hende op, partere hende og binde jernkæder om livet af hende

Suk en ond verden

Jeg kan ikke lade være med at tænke at manden er psykopat. Han må jo helt åbenlyst tænke at alle andre mennesker er total debile og at han nemt kan snyde dem hvis han gider. Ellers giver det jo ingen mening.
4

Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 5. sep 2017, 12:51

Hunkat skrev:Jeg kan ikke lade være med at tænke at manden er psykopat. Han må jo helt åbenlyst tænke at alle andre mennesker er total debile og at han nemt kan snyde dem hvis han gider. Ellers giver det jo ingen mening.

Jeg er som sådan ikke i tvivl om at du har ret. Hvis jeg lige skal lave disclaimeren med at jeg jo på intet punkt kender andet til ham end det der har været i medierne, så forekommer han mig som den person som mener han er den klogeste i hele verden og at alle andre blot er debile og ikke fatter noget af - noget
0
Brugeravatar
Hunkat

Indlægaf Hunkat » 5. sep 2017, 12:53

Code71 skrev:
Hunkat skrev:Jeg kan ikke lade være med at tænke at manden er psykopat. Han må jo helt åbenlyst tænke at alle andre mennesker er total debile og at han nemt kan snyde dem hvis han gider. Ellers giver det jo ingen mening.

Jeg er som sådan ikke i tvivl om at du har ret. Hvis jeg lige skal lave disclaimeren med at jeg jo på intet punkt kender andet til ham end det der har været i medierne, så forekommer han mig som den person som mener han er den klogeste i hele verden og at alle andre blot er debile og ikke fatter noget af - noget

Selvfølgelig med forbehold for de ting vi ikke ved, vores mangle på retpsykiatrisk ekspatise osv.

Men ja, jeg kan ikke se nogen anden mening med den her strategi. "Offentligheden skal kende sandheden".. give me a break, han vil være i kontrol over kommunikationen så han kan spine situationen til egen fordel.
3

Tilbage til "Livets forhold"