Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 771
Likede indlæg: 14843

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf HappyPaww » 5. sep 2017, 14:15

Det er jo så vildt det her... :8:

Han er stadig ikke kommet på en forklaring om, hvordan hendes hoved og lemmer er blevet hugget af?

Narcissistiske psykopat :tie:
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 62
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2070

Indlægaf DenBruneMunk » 5. sep 2017, 14:26

Den slår enten klik for PM eller for journalisten på BT

Han bekræfter også, at det var nøjagtig den sav, han havde med i ubåden, og som nu hænger på sin plads igen.

Han havde den med i båden og alligevel hænger den nu på sin plads? Der er vist for meget plads til spekulationer i hvad journalisten så hørte her? :)

Var den i båden på natten hvor hun døde? Var den brugt til at partere hende ? Hvordan kom den på plads i værkstedet efter brug?

EDIT: Og HER har DR fået tid til at formulere sig bedre omkring samme sætning :) Sikke en gang journalistik og dårlige notater de går igennem. De hører som vinden blæser, og skiftes til at skrive noget som giver mening.
Senest rettet af DenBruneMunk 5. sep 2017, 14:30, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Seladon
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Indlægaf Seladon » 5. sep 2017, 14:29

Såvidt jeg ved er en luge på 70 kg ikke designet for at blive holdt med hænderne, mens en person kommer ud.
Der skulle gerne være en eller en anden form for mekanisk sikring.
Håber virkelig at retten indkalder folk med teknisk ekspertise, som kan kigge på den luge.

Mit umiddelbare indtryk er at han lyver hurtigere end en hest kan rende.
1
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Soulme
Kort karma: 6
Likede indlæg: 162

Indlægaf Soulme » 5. sep 2017, 14:35

Angelina skrev:
Moxy-lady skrev:Det er lidt uhyggeligt den måde han kompartmentaliserer Kim til at være "det døde menneske", men det passer meget godt med hvad jeg tror at der skete derefter. Han har ageret så praktisk som muligt, for at løse et problem. Det med tårerne ved jeg ikke helt om jeg tror på, der lader ikke til at være nogen skyld eller skam, jeg tror mere at det er tårer for ham selv.

Jeg holder fast i at der er sket et uheld, meget vel som han forklarer (mere eller mindre) at lugen har ramt hende. Herefter, i stedet fr at gå i panik, går han i praktisk mode. Han har muligvis overvejet selvmord, som løsning, for ikke at skulle tabe ansigt, men så sov han lidt på det (altså WTF?) og begyndte at tænke praktisk. Og jeg er faktisk ikke en gang sikker på at han selv husker sandheden mere.

Jeg studser lidt over det med at han "ikke kan undgå at træde i hendes blod". Bløder åbne kraniebrud virkelig så meget? Eller er det en fejl fra hans side at alt det blod faktisk først er kommet efetr at han har parteret hende? For der må have været meget blod der.

Jeg snakkede lige med min mand om det der med at ens livsværk bliver ødelagt af en ulykke - og sammenlignede det med at et eller andet her i mit studie faldt ned i hovedet på en baby og slog babyen ihjel ... at en død baby i sig selv naturligvis vil både være traumatiserende og tragisk og helt helt forfærdeligt på så mange måder jeg slet ikke kan beskrive det ... men oveni skulle jeg jo så se mit livsværk dø - det jeg har arbejdet i døgndrift i 10 år på ... ville med den der ulykke dø på stedet, ingen vil jo fotograferes hos hende hvor babyerne dør.... så jeg tror godt på en måde HVIS det var en ulykke jeg kan sætte mig ind i den panik der opstår og man får lavet et eller andet panisk med "jeg må skjule ulykken"

Men derfra også begynde at skære hoved, arme og ben af et andet menneske, der er altså langt. Det skal der virkelig et specielt menneske til.
Jeg synes ikke det kan forklare eller undskylde hans handlinger.
2
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 1276
Likede indlæg: 16827

Indlægaf Moxy-lady » 5. sep 2017, 14:45

Soulme skrev:
Angelina skrev:
Moxy-lady skrev:Det er lidt uhyggeligt den måde han kompartmentaliserer Kim til at være "det døde menneske", men det passer meget godt med hvad jeg tror at der skete derefter. Han har ageret så praktisk som muligt, for at løse et problem. Det med tårerne ved jeg ikke helt om jeg tror på, der lader ikke til at være nogen skyld eller skam, jeg tror mere at det er tårer for ham selv.

Jeg holder fast i at der er sket et uheld, meget vel som han forklarer (mere eller mindre) at lugen har ramt hende. Herefter, i stedet fr at gå i panik, går han i praktisk mode. Han har muligvis overvejet selvmord, som løsning, for ikke at skulle tabe ansigt, men så sov han lidt på det (altså WTF?) og begyndte at tænke praktisk. Og jeg er faktisk ikke en gang sikker på at han selv husker sandheden mere.

Jeg studser lidt over det med at han "ikke kan undgå at træde i hendes blod". Bløder åbne kraniebrud virkelig så meget? Eller er det en fejl fra hans side at alt det blod faktisk først er kommet efetr at han har parteret hende? For der må have været meget blod der.

Jeg snakkede lige med min mand om det der med at ens livsværk bliver ødelagt af en ulykke - og sammenlignede det med at et eller andet her i mit studie faldt ned i hovedet på en baby og slog babyen ihjel ... at en død baby i sig selv naturligvis vil både være traumatiserende og tragisk og helt helt forfærdeligt på så mange måder jeg slet ikke kan beskrive det ... men oveni skulle jeg jo så se mit livsværk dø - det jeg har arbejdet i døgndrift i 10 år på ... ville med den der ulykke dø på stedet, ingen vil jo fotograferes hos hende hvor babyerne dør.... så jeg tror godt på en måde HVIS det var en ulykke jeg kan sætte mig ind i den panik der opstår og man får lavet et eller andet panisk med "jeg må skjule ulykken"

Men derfra også begynde at skære hoved, arme og ben af et andet menneske, der er altså langt. Det skal der virkelig et specielt menneske til.

Det er der IMO heller ikke nogen der gør.
1
Zoe 12-10-18
Soulme

Indlægaf Soulme » 5. sep 2017, 14:51

Moxy-lady skrev:
Soulme skrev:
Angelina skrev:

Siger jeg heller ikke der er?
Mere en kommentar til heksens refleksion på at bygge noget op der blevet ødelagt ved et uheld og hun godt kan sætte sig ind i at man handler i panik for at rede ens livsværk.
3
MOGA
Kort karma: 377
Likede indlæg: 4411

Indlægaf MOGA » 5. sep 2017, 14:56

Jeg sidder med sådan en fornemmelse af, at han er så virkelighedsfjern, at han oprigtigt tror, at hvis han kan få folk til at tro, at det var en ulykke, så glemmer de nok parteringen, alternativt køber præmissen om, at den ikke skulle være foretaget af ham. Jeg tror han har så høje tanker om egen intelligens, at alle andre pr. defintion er så dumme, at han ganske enkelt kan snyde alle. Det er uhyggeligt.
Senest rettet af MOGA 5. sep 2017, 15:01, rettet i alt 1 gang.
5
Akehurst2
Kort karma: 883
Likede indlæg: 25359

Indlægaf Akehurst2 » 5. sep 2017, 14:57

Moxy-lady skrev:Jeg tror at han er sådan en type der bruger sproget, så han ikke - teknisk set - taler usandt. Sådan lidt "the letter of the law, not the spirit of the law" agtigt. Altså, han er nok bedre til det end jeg er, men sådan et eller andet i stil med "Jeg skar hende ikke op, det gjorde de værktøjer jeg brugte til det"
Derfor giver det også mening at han - nu når det der med en havbegravelse ikke gik igennem - erklærer sig skyldig i at have smidt hende overbord (i et forsøg på at gøre det rigtige, vil han så påstå.

Jeg tror at han er typen der vender og drejer ord, til at de bedst muligt passer i hans kram, og er dygtig til at formulere sig (når hn har tid til at forberede sig, i hvert fald.)

Jeg tror faktisk at han sidder og læser nettet tomt for tråde og kommentarer som denne, og overvejer for og imod for hvad der er den bedste fremgangsmåde. Det er jo smart, selvom befolkningen ike har de samme detaljer som dommer og advokaterne har, så sidder folk og kommer med teorier som andre skyder ned med de ting man allerede ved. Det er noget der giver god inspiration til et forsvar.

Man har ikke adgang til nettet som varetægtsfængslet.
3
Soulme

Indlægaf Soulme » 5. sep 2017, 14:59

Angelina skrev:
Moxy-lady skrev:
Soulme skrev:
Angelina skrev:

Nu er det jo svært at sige hvordan man reagerer / er skruet sammen hvad sådan noget angår, forhåbentligt kommer ingen af os nogensinde til at opleve det. Men nej, jeg siger heller ikke det er en undskyldning, normal opførsel, eller noget man bare gør - men blot at jeg godt til en vis grænse kan sætte mig ind i panikken, det irrationelle, IDEEN om at "få det til at forsvinde"

Enig enig.
Men han mister mig ved at begynde st skære hende i stykker.
Hvis han "bare" havde smidt hende i vandet, kunne jeg bedre følge den.
Men hvorfor skære i hende. Og den panik må vel ligge sig menes han er i gang med at skære i hende, da det jo tager noget tid. Og han ikke stopper sig selv. Synes det meget voldsomt at få sig selv til.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 604
Likede indlæg: 31599

Indlægaf paint » 5. sep 2017, 15:08

Efter min mening, lyder hans forklaring konstrueret, på basis af efterrationalisering. Det parterede lig, er der heller ikke gjort rede for. Sidstnævnte punkterer efter min mening, hele hans forklaring - som er svær nok at sluge i forvejen.

Uheldsbeskrivelsen, hvor han glider (oppe i ubådens tårn) og hun får lugen i hovedet - lyder 'tænkt'
5
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 428
Likede indlæg: 5336

Indlægaf Skralde » 5. sep 2017, 15:13

Jeg kan simpelthen ikke begribe, at man efter en dødsulykke vælger at lægge sig til at sove et par timer, med den døde i et omkringliggende rum. :8:
5
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 2857
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 40927
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. sep 2017, 15:13

Tænk hvis manden ER uskyldig. Vild tanke, jeg ved det godt. Og jeg finder også det hele ret bizart. Det er en amerikansk actionfilm på euforiserende svampe. Men tænk hvis han taler sandt om, at han ikke har parteret hende. Ingen vil nogensinde tro på ham.
4
Trimmenazi.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 62
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2070

Indlægaf DenBruneMunk » 5. sep 2017, 15:19

Jeg tror hans færden er ved at blive dokumenteret. Rør og sav lå i værkstedet, man har så mulighed for at søge DNA i værksted og måske i området , for det kan jo være oplagt at manden har parteret hende på land. Der har han haft masser af remedier til formålet og måske haft planer for afskaffelsen.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 604
Likede indlæg: 31599

Indlægaf paint » 5. sep 2017, 15:32

Hvis de forklaringer står til troende, som vidner er kommet med, har han (PM) godt nok haft et noget bizart sexliv.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 2857
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 40927
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. sep 2017, 15:40

paint skrev:Hvis de forklaringer står til troende, som vidner er kommet med, har han (PM) godt nok haft et noget bizart sexliv.

Link?
1
Trimmenazi.

Tilbage til "Livets forhold"