Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Slettet bruger
Likede indlæg: 6799

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 18:31

paint skrev:At hendes undertøj ligger diverse steder i ubåden (maskinrummet) samt at man finder hårtotter (hendes) flere forskellige steder i båden, KAN forklares med at den har været fuld af vand, hvor alting bliver hvirvlet rundt dernede, hvilket fra PMs synsvinkel måske kan være en fordel - da man så ikke kan kortlægge noget ud fra findestedet. (først var de hér, så var de dér osv)

Ja det kan vel ende alle mulige steder henne.

Hvis det var CSI så ville de placere trusserne forskellige steder i ubåden og sænke den en masse gange for at finde ud af hvor de skulle ligge, for at ende lige præcist i maskinrummet.
1
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 687
Likede indlæg: 12055

Indlægaf Æble » 5. sep 2017, 18:47

Rikke skrev:Men kan størknet blod bevæge sig rundt til forskellige rum?

Nej men han har jo sagt at han fik blod på sig da han gik forbi hende.
0
Brugeravatar
Seladon
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1085

Indlægaf Seladon » 5. sep 2017, 18:48

paint skrev:At hendes undertøj ligger diverse steder i ubåden (maskinrummet) samt at man finder hårtotter (hendes) flere forskellige steder i båden, KAN forklares med at den har været fuld af vand, hvor alting bliver hvirvlet rundt dernede, hvilket fra PMs synsvinkel måske kan være en fordel - da man så ikke kan kortlægge noget ud fra findestedet. (først var de hér, så var de dér osv)

Er trusser et must til en maritim begravelse. :gruble: Det vil PM argumentere imod, helt sikkert. :slem:
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 2699
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 38314
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. sep 2017, 18:52

Ej, come on...der er altså intet sært ved at have nederdel og strømpebukser på. Det er lige så normalt som jeans.
22
Trimmenazi.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 514
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 7855

Indlægaf Studsgaard » 5. sep 2017, 18:53

Ado skrev:Ej, come on...der er altså intet sært ved at have nederdel og strømpebukser på. Det er lige så normalt som jeans.

Jeps. Jeg har aldrig jeans på, men kjole/tunikaer 90% af tiden.
3
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 1024
Likede indlæg: 17939

Indlægaf Persnikedy » 5. sep 2017, 18:56

Jeg tror ikke jeg ejer bukser, her er det kjole og nederdel året rundt
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 18:57

Ado skrev:Ej, come on...der er altså intet sært ved at have nederdel og strømpebukser på. Det er lige så normalt som jeans.

Det er sært i en ubåd. Fordi der er koldt og der er en masse metal man kan støde sig på. Det ville ikke være sært på et kontor eller sådan noget.

Jeg ved ikke hvor mange ubådsture du har erfaring med og hvordan du bedømmer hvad folk normalt tager på.

Min erfaring er at hvis folk skal steder henne hvor det er koldt og upraktisk at være og man kan bonke sig mod ting og skal røre ved koldt metal, så tager de mere praktisk tøj på.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 2699
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 38314
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. sep 2017, 19:00

eks-Maupassant skrev:

Det er sært i en ubåd. Fordi der er koldt og der er en masse metal man kan støde sig på. Det ville ikke være sært på et kontor eller sådan noget.

Jeg ved ikke hvor mange ubådsture du har erfaring med og hvordan du bedømmer hvad folk normalt tager på.

Min erfaring er at hvis folk skal steder henne hvor det er koldt og upraktisk at være og man kan bonke sig mod ting og skal røre ved koldt metal, så tager de mere praktisk tøj på.

Næh. Jeg har altid strømpebukser og kjole/nederdel på. Også om vinteren. Og det ville jeg også have på, hvis jeg skulle ned i en ubåd.
10
Trimmenazi.
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 19:06

Crookshanks skrev:
eks-Maupassant skrev:
paint skrev:
eks-Maupassant skrev:Jeg tror stadig det var en date pga det med netstrømperne og nederdel.

Normal ville man tage noget praktisk og varmt på til en tur i en ubåd, ikke netstrømper.

Til gengæld mener jeg ikke hun har læbestift på, som nogen vist sagde i tråden. Det her er vist det bedste billede af hende på ubåden, og jeg ser ingen læbestift der

Der er vist kun nævnt at hun havde strømpebukser på (ikke netstrømper, så vidt jeg har kunnet se)

Ja OK men stadigvæk, det er jo ikke rigtigt et antræk for en tur i en ubåd, hun må da eje nogen rigtige bukser når hun nu var "ud i vildmarken" journalist.

Jeg synes virkelig at det er kvalmende, at hendes tøjvalg skal kommenteres...

Næ, det er relevant. Du forstår bare ikke hvorfor det er relevant, tænk dig nu om i stedet for at lade sig styre af dine følelser.
0
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 19:08

Rikke skrev:
eks-Maupassant skrev:

Jeg har aldrig været på en ubåd, så jeg ville tage præcist det tøj på, som jeg ville have på på en helt almindelig sejltur.

Du er ikke Kim Wall og har ikke hendes omfattende praktiske viden om at være i forskellige miljøer, derfor er det irrelevant hvad du ville gøre.

Hun har været i borgerkrige og sådan noget. Derfor tænker jeg hun normalt er velforberedt på lidt af hvert.
2
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 19:09

Hvis vi bare bedømmer om os selv giver det jo ingen mening. Så kan man jo bare sige "hey jeg laver ikke interviews med nogen, derfor tror jeg ikke på hun ville lave et interview med ham, der er noget lusk med det".

Hvor man jo skal huske at journalister foretager sig andre ting end hvad man selv laver, og derfor kan man ikke bare kigge på hvad man selv nu går og gør. Man skal kort sagt sætte sig ind i personen det handler om.
0
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 19:14

Rikke skrev:Gu er det da ej relevant, hvad hun valgte at tage på. Stop dog dig selv...

Hvorfor er det ikke ? Hvis du har nogen argumenter så kom med dem.
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 830
Likede indlæg: 7992

Indlægaf Mani » 5. sep 2017, 19:18

Ellin skrev:
Jeg synes efterhånden hele denne tråd er kvalmende og efterhånden burde have sit eget kapitel i "Upassende-tråden". :tie:

Det er altså et menneske vi snakker om, som er blevet slået ihjel. Nogens datter, kæreste, veninde osv.
Vi ved ikke om hun er blevet slået ihjel eller været ude for en ulykke.
Ellers er jeg meget enig.
0
'Don’t be afraid to be open minded. Your brain is not going to fall out.'
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 61
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2076

Indlægaf DenBruneMunk » 5. sep 2017, 19:18

Rikke skrev:Gu er det da ej relevant, hvad hun valgte at tage på. Stop dog dig selv...

Personlig ven? Gad vide hvordan du kan tale sådan om en person du slet ikke aner noget om, og så leger karl smart på hendes ... og nu sidder og forklarer dig på hendes vegne. Det er vist en ommer men når du ikke forstår kvinder, så er det jo ikke din skyld her, og slet ikke når du ikke kender årsagen og plottet og begrundelsen for alt som er sket.
0
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 5. sep 2017, 19:19

Ellin skrev:
eks-Maupassant skrev:Hvis vi bare bedømmer om os selv giver det jo ingen mening. Så kan man jo bare sige "hey jeg laver ikke interviews med nogen, derfor tror jeg ikke på hun ville lave et interview med ham, der er noget lusk med det".

Hvor man jo skal huske at journalister foretager sig andre ting end hvad man selv laver, og derfor kan man ikke bare kigge på hvad man selv nu går og gør. Man skal kort sagt sætte sig ind i personen det handler om.

Men hvordan er det relevant med hendes påklædning? Berettiger det et mord og efterfølgende partering, at hun var "udfordrende" klædt?

Så stop da den snak om hendes påklædning. :tie:

Selvfælgeligt gør det ikke det?

Hvorfor begynder du overhovedet at snakke om det? Han nogen skrevet det i tråden? Det har jeg ikke set, tror du er den første der begynder at snakke om de.

Tøjet er relevant fordi jeg tror de kendte hinanden før, fra S/M miljøet, og ubådsturen var en kombineret date og interview.
1

Tilbage til "Livets forhold"