Aragorn skrev:paint skrev:Det kan godt, umiddelbart, forekomme en smule uforståeligt, at en mand som Madsen som ikke er ubegavet, til stadighed prøver at køre frem med disse urealistiske forklaringer.
Enten er han så kynisk, at han håber på at det ikke endegyldigt kan bevises, og at han dermed kan slippe billigere i straf. Det kan umuligt være i håb om at overbevise nogen om hans version af begivenhederne.
Eller også, er han så syg at han ikke ved, hvad han har foretaget sig.
Jeg forstår det heller ikke.
Kæden hopper af for mig, der hvor han vælger et gerningssted, hvor der kun er ham og hende. Når to rejser ud, og én kommer tilbage, så giver det sig selv at han er indblandet. Han har ikke nogen at kunne skyde skylden på.
Den eneste fordel ved at være ude på vandet i en ubåd er, at hun ikke har kunnet flygte.
Selv om han ikke er sindssyg i klinisk forstand, så er han stadig helt fucked i hovedet, dog.
Really ??? Jeg synes bare at den her tråd er fyldt med fordomme !!!! Hvad er det I ikke forstår ?? De var ude på havet. Der skete en ulykke. Hun fik en "dør" i hovedet. Han blev træt. Og lagde sig til at sove. Mens hans sov kom nogen og stak hende 14 gange i underlivet med en spids genstand. Og hun tabte sine trusser og nyloner .Han vågnede, finder et gennemhullet lig og tænkte "PIS OSS" og strippede hendes ben sammen. Beslutter sig for at give hende en søbegravelse. Trak hende op af ubåden. Smider liget overbord. Og smutter. Nogen (måske de samme som stak i hende) fandt hendes lig. Skar det ud i fordelte det i Køge Bug og skynder sig tilbage til Refshaleøen for at se Snuff film på hans computer.....
Jeg synes det lyder som en god forklaring