Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 1135
Likede indlæg: 17441

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf dgd2007 » 12. aug 2017, 15:29

eks-Maupassant skrev:1) Afvisning af hans sexuelle tilnærmelser, da han er vant til at ubådenen gør kvinderne våde i trusserne.

2) At hun kritiserede hans ubåd, og sagde at hun havde sejlet i en der var sejere.

3) At hun havde været træls igennem længere tid.

Eller 4) Hun havde opdaget, at der var nazi-guld om bord ... Billede
1
Brugeravatar
paint
Kort karma: 605
Likede indlæg: 31746

Indlægaf paint » 12. aug 2017, 15:31

eks-Maupassant skrev:
paint skrev:Det pudsige i sagen er, at han er sigtet for uagtsomt manddrab ikke drab. :gruble:

Dommeren udtalte som begrundelse for 'lukkede døre', at der kunne komme informationer frem under afhøringen, som kunne være krænkende for offeret familie. :gruble:

Det lyder som noget sex-noget.

Måske de har lavet kvælersex, det ville ikke være første gang der er en der er død af det.

Det ville sikkert være første gang det skete nede i en Ubåd.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Slettet bruger
Likede indlæg: 20784

Indlægaf Slettet bruger » 12. aug 2017, 15:32

godtnavn skrev:Jeg forstår ikke at man går udfra hun er myrdet med det samme. Altså, tænker de må vide noget vi ikke ved?

...og jeg overvejede faktisk også mediestunt og hun ligger og snorker et sted på Amager. FOr altså, kan manden være så dum? Altså hvis han myrder hende der ved han jo det bliver opdaget, og hvad er motivet? Ville hun skrive noget virkelig nederen om ham/vidste noget der kunne vælte hele hans liv var hun næppe hoppet ombord alene med ham på en ubåd og fortalt ham om hvordan hun ville ødelægge hans liv midt ude i ingenting og alene. Var mordet planlagt havde han vel sørget for at planlægge det bedre.

Jeg kan simpelthen ikke få det til at passe.

Måske der er store huller i hans forklaring over hvad der er sket, a la hvor han var hvornår, sådan at de ved han lyver?

Og når kvinden så er pist væk.
0
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 12. aug 2017, 15:32

paint skrev:
eks-Maupassant skrev:
paint skrev:Det pudsige i sagen er, at han er sigtet for uagtsomt manddrab ikke drab. :gruble:

Dommeren udtalte som begrundelse for 'lukkede døre', at der kunne komme informationer frem under afhøringen, som kunne være krænkende for offeret familie. :gruble:

Måske de har lavet kvælersex, det ville ikke være første gang der er en der er død af det.

Haha ja det må være en first.
0
JoyNips
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 24678

Indlægaf JoyNips » 12. aug 2017, 15:32

Madam Pomfrey skrev:
JoyNips skrev:Jeg synes det er helt gak at medierne har været så involveret. Manden er jo skyldig nu i offentlighedens øjne...

Det er også en ret sær sag...
Men jeg tænker nu ikke at han er skyldig, men at han er hovedmistænkt for en eventuel forbrydelse.
At vores politi tager deres forholdsregler, i en sag hvor der er nogle sære og påfaldende hændelser.

Og det er da sært at den svenske kvinde bare er væk!

Men løser det hele sig, så er da ikke i mine øjne, skyldig i noget. Så var han bare på det forkerte sted, under de forkerte omstændigheder.
Men jeg forstår godt politiet bliver mistænksomme når hans ubåd bare sådan lige, hovsa, synker.

Jamen jeg synes såmænd også det er fint at han bliver anholdt. Så får han også en sigtets rettigheder.

Jeg synes bare ikke det er ok at han skal trækkes gennem mediemøllen uden at man overhovedet ved hvad der er op og ned på noget. Her i tråden kan du jo se at han nu både er stemplet som morder og seksualforbryder...
Senest rettet af JoyNips 12. aug 2017, 15:34, rettet i alt 1 gang.
7
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3487
Likede indlæg: 26039

Indlægaf Wizzze » 12. aug 2017, 15:33

paint skrev:
eks-Maupassant skrev:

Mile down club? :gruble:

Nu er ubåden ihvertfald hævet, så går der vel ikke så længe før vi ved om hun er derinde eller ej :gruble:
2
Do as I say! :whip:
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 12. aug 2017, 15:36

JoyNips skrev:
Madam Pomfrey skrev:
JoyNips skrev:Jeg synes det er helt gak at medierne har været så involveret. Manden er jo skyldig nu i offentlighedens øjne...

Men jeg tænker nu ikke at han er skyldig, men at han er hovedmistænkt for en eventuel forbrydelse.
At vores politi tager deres forholdsregler, i en sag hvor der er nogle sære og påfaldende hændelser.

Men løser det hele sig, så er da ikke i mine øjne, skyldig i noget. Så var han bare på det forkerte sted, under de forkerte omstændigheder.
Men jeg forstår godt politiet bliver mistænksomme når hans ubåd bare sådan lige, hovsa, synker.

Jamen jeg synes såmænd også det er fint at han bliver anholdt. Så får han også en sigtets rettigheder.

Jeg synes bare ikke det er ok at han skal trækkes gennem mediemøllen uden at man overhovedet ved hvad der er op og ned på noget. Her i tråden kan du jo se at han nu både er stemplet som morder og seksualforbryder...

Hun har vel ikke sovet brandert ud siden fredag morgen?

Iflg ham skiltes de torsdag aften kl 19, hvis hun så er begyndt at drikke tequila med det samme, så må hun være gået kold fredag nat/morgen, og jeg tror ikke hun stadig ville ligge og sove.
0
Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 12. aug 2017, 15:36

Hunkat skrev:

Dommeren udtalte som begrundelse for 'lukkede døre', at der kunne/ville komme informationer frem under afhøringen, som kunne være krænkende for offerets familie. :gruble:

Og sigtelsen lyder på "På et tidspunkt torsdag aften efter klokken 19 skal opfinderen på ukendt måde og på et ukendt sted have dræbt den svenske kvinde."

Meget præcist :gruble:

Der må være noget i hans forklaring, der ikke holder vand (beklager metaforen, i denne sammenhæng). Han skal efter eget udsagn have sat hende af, lige ved en Café på Refshaleøen kl. 22.30
Ejeren af Café'en, har udtalt at de har videoovervågning overalt på stedet, også uden for. Er hun sat af 22.30, har hun være lige uden for caféen da de lukkede (det gør de kl. 22.30)
Café-ejeren, har oplyst at han selv har set båndet igennem, men vil ikke sige hvad han har set eller ikke set. Politiet fik det allerede i går, og har formentlig set det igennem. Havde hun været på båndet, var han formentlig ikke blevet arresteret (gætter jeg på)
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 12. aug 2017, 15:39

JoyNips skrev:
Madam Pomfrey skrev:

Han ville gerne 'forklare sig' til pressen. Men dommeren nedlagde forbud, af hensyn til offerets familie (og krænkende oplysninger om hændelsesforløbet)
0

JoyNips
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 24678

Indlægaf JoyNips » 12. aug 2017, 15:41

eks-Maupassant skrev:
JoyNips skrev:
Madam Pomfrey skrev:

Hun har vel ikke sovet brandert ud siden fredag morgen?

Iflg ham skiltes de torsdag aften kl 19, hvis hun så er begyndt at drikke tequila med det samme, så må hun være gået kold fredag nat/morgen, og jeg tror ikke hun stadig ville ligge og sove.

Jeg har læst kl. 22.30, men det er også lige meget. Jeg synes stadig ikke det er rimeligt at konkludere at han nok har knaldet hende ihjel, når man ikke engang ved om hun er død.

Jeg husker for nogle år siden på den gamle debat hvor en ung pige blev myrdet nytårsnat. Hurtigt blev en enspænder fra ejendommen mistænkt og hængt ud i medierne og adskillige på debatten var sikre på at det var ham. Han havde onde øjne, nemlig. :rulle:
Det var ikke ham...
Senest rettet af JoyNips 12. aug 2017, 15:47, rettet i alt 1 gang.
11
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 12. aug 2017, 15:42

paint skrev:
JoyNips skrev:
Madam Pomfrey skrev:

Han ville gerne 'forklare sig' til pressen. Men dommeren nedlagde forbud, af hensyn til offerets familie (og krænkende oplysninger om hændelsesforløbet)

Han er en klog fyr, så min spekulation pt er at han tror han har begået det perfekte mord, min fjernanalyse af hans psykologiske profil er at han har et kæmpe ego og mener han er jordens klogeste mand, ellers ville han ikke begynde at bygge raketter og ubåde.

Spekulation 2 er at han har sænket hendes lig med noget tungt midt i Køge bugt, og så har sænket ubåden for at skylle bevismaterialet ud af den. Fordi hvis liget var inde i ubåden ville han jo ikke være så rolig.

Hvis han er uskyldig er det stadig mega langt ude :)
0
Brugeravatar
Broksen
Kort karma: 3
Geografisk sted: DK
Likede indlæg: 41

Indlægaf Broksen » 12. aug 2017, 15:45

Hurtig dom må jeg sige, der er mange dygtige, så hvad skal vi dog med politi og domstolr, når vi heltgratis kan få afgørelsen her.
2
Oddinary
Kort karma: 57
Likede indlæg: 685

Indlægaf Oddinary » 12. aug 2017, 15:46

Jeg kan ikke vente på næste afsnit af historien!
0
Brugeravatar
Ondemand
Kort karma: 67
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 3967

Indlægaf Ondemand » 12. aug 2017, 15:48

Det er sgu en vild historie .. og nu havde jeg lige set frem til en dobbelt raketaffyring her på Bornholm :mellow:

En af de mere kulørte konspirationsteorier går ud på at journalisten opdagede at han brugte ubåden til at smugle narko til Sverige :klap:
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
paint

Indlægaf paint » 12. aug 2017, 15:51

Ondemand skrev:Det er sgu en vild historie .. og nu havde jeg lige set frem til en dobbelt raketaffyring her på Bornholm :mellow:

En af de mere kulørte konspirationsteorier går ud på at journalisten opdagede at han brugte ubåden til at smugle narko til Sverige :klap:

Eller også havde han fundet Loch Ness-uhyret og gemte det nede i ubåden sammen med et par aliens. Journalisten ville skrive om det, og så var han nødt til at slå hende ihjel :afro:
3

Tilbage til "Livets forhold"