Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
kartoffelpizza
Kort karma: 205
Likede indlæg: 3755

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf kartoffelpizza » 6. okt 2017, 18:56

eks-Maupassant skrev:Så har politiet fundet noget de tror er ubådsmordsrelateret, de siger hvad det er i morgen kl 10 til en briefing.

Jeg håber det er hovedet så man evt kan fastslå dødsårsagen.

Evt kan det være arme/ben, men det kan også være hendes tøj (som er pist væk), saven eller smartphones.

Da fundet blev kørt bort i en rustvogn, er det mest sandsynligt noget legemsdel.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 604
Likede indlæg: 31598

Indlægaf paint » 6. okt 2017, 20:01

eks-Maupassant skrev:Så har politiet fundet noget de tror er ubådsmordsrelateret, de siger hvad det er i morgen kl 10 til en briefing.

Evt kan det være arme/ben, men det kan også være hendes tøj (som er pist væk), saven eller smartphones.

Det er jeg ikke sikker på at de gør. Talsmanden, sagde noget om at de først skulle afgøre "om det var et match" og herefter, skulle de pårørende have det at vide først.
Men ud fra Ekstrabladets billeder at dømme, ser det ud til ikke at være en lille del. (hvad det så end var)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
godtnavn
Kort karma: 681
Likede indlæg: 7248

Indlægaf godtnavn » 6. okt 2017, 21:22

Jeg tænker hvis det er en sav eller ligneden ville de kunne sige det med det samme, altså at de regner med det har forbindelse og hvad de har fundet. Hvor en legemsdel vil de gerne være lidt mere sikre før de siger noget af hensyn til pårørende :)
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20782

Indlægaf Slettet bruger » 6. okt 2017, 21:22

paint skrev:

Det er jeg ikke sikker på at de gør. Talsmanden, sagde noget om at de først skulle afgøre "om det var et match" og herefter, skulle de pårørende have det at vide først.
Men ud fra Ekstrabladets billeder at dømme, ser det ud til ikke at være en lille del. (hvad det så end var)

Benene? Ok det er sq svært at komme med et kvalificeret gæt ud fra billedet.

Håber virkeligt vi kan få fastslået dødsårsagen. Men da også at få hende begravet i mere samlet tilstand, for mig virker det som en del af personligheden sidder i hovedet, og det ville være nice at få det begravet.

Billede
0
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 430
Likede indlæg: 7026

Indlægaf Skorstenen » 7. okt 2017, 05:53

Kan I ikke lige smide jeres test-resultater i en anden tråd? :) Lidt irrelevant for denne tråd, medmindre det er Peter Madsens resultater.
11
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 430
Likede indlæg: 7026

Indlægaf Skorstenen » 7. okt 2017, 06:12

eks-Maupassant skrev:
paint skrev:

Benene? Ok det er sq svært at komme med et kvalificeret gæt ud fra billedet.

Håber virkeligt vi kan få fastslået dødsårsagen. Men da også at få hende begravet i mere samlet tilstand, for mig virker det som en del af personligheden sidder i hovedet, og det ville være nice at få det begravet.

Der står også, at netop denne rustvogn udelukkende bliver brugt til fragt af lig eller ligdele, så man må gå ud fra at det ER noget fra hende.
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 749
Likede indlæg: 15771

Indlægaf Animi » 7. okt 2017, 08:02

Pressemeddelelse: Hovedet og to ben er fundet. Hovedet vise ikke tegn på at være blevet beskadiget med stump vold. Tøjet er også fundet. Det hele er identificeret til at være hende.
Senest rettet af Animi 7. okt 2017, 08:07, rettet i alt 2 gange.
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3360

Indlægaf Code71 » 7. okt 2017, 08:02

Nå så blev hans "Ulykke" ting skudt ned. Der er ikke tegn på stump vold mod kraniet

Hold da maule. Han er jo psykopatisk løgner
4
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 1336
Likede indlæg: 14784

Indlægaf Aima » 7. okt 2017, 08:11

Ja, det bliver immervæk svært at forklare den tabte luge og kraniebrud på et kranie, der ikke har skader.
9
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Flix
Kort karma: 19
Likede indlæg: 250

Indlægaf Flix » 7. okt 2017, 08:13

Føj, hvor er det bare en ubehagelig sag! Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan det må være at være hendes kæreste og forældre, der gang på gang får de mest bestialske beskeder om nyt i sagen.
Syge, syge verden!
9
Mocca
Kort karma: 36
Likede indlæg: 1180

Indlægaf Mocca » 7. okt 2017, 08:14

Fedt at de ihærdigt er fortsat med at lede!

Nu MÅ han da tilstå det reelle forløb!?!
0
Mocca
Kort karma: 36
Likede indlæg: 1180

Indlægaf Mocca » 7. okt 2017, 08:18

Med hensyn til om det var planlagt, - hvem suser rundt med strips i det daglige?

Er det bare mig, der ikke sørger for at min daglige taske indeholder de mest almindelige fornødenheder?
:forvirret:
Senest rettet af Mocca 7. okt 2017, 08:21, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 224
Likede indlæg: 4752

Indlægaf Velvet-Goldmine » 7. okt 2017, 08:21

Eftersom delene blev fundet i plasticposer får han også igen lidt svært ved at fastholde forklaringen om at han smed hende 'hel' overbord.
Hvor er det dog vanvittigt og meget abnormalt at et så bestialsk mord er en persons første forbrydelse. Det tror jeg også er årsagen til at mange har været imødekommende overfor forklaringen om et uheld efterfulgt af grumme handlinger i panik.
7
Brugeravatar
paint
Kort karma: 604
Likede indlæg: 31598

Indlægaf paint » 7. okt 2017, 08:23

Mocca skrev:Fedt at de ihærdigt er fortsat med at lede!

Nu MÅ han da tilstå det reelle forløb!?!

Han har noget af et forklaringsproblem. Ben og hoved, tynget ned af metaldele.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
didaa
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1098

Indlægaf didaa » 7. okt 2017, 08:23

Det er f..... godt efterforskningsarbejde og tværfagligt samarbejde! At arbejde med historiske data for strømforhold sammenlagt med lighundenes snusemarkeringer for derved at kunne give en indikation på hvor man kunne lede - det må man tage hatten af for.
34

Tilbage til "Livets forhold"