Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Slettet bruger
Likede indlæg: 6799

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 30. okt 2017, 19:54

Akehurst2 skrev:
eks-Maupassant skrev:Har han kommet op med en forklaring på hvorfor han parterede hende? Kan kun se at han indrømmer at have gjort det, men ikke noget med at han siger hvorfor.

"Jeg var sådan, hey hun var død alligevel, og jeg havde lige saven klar, så jeg tænkte "ja men helt sikkert da, hun skal da have en helt unik begravelse, det mangler da bare!"

Fordi det var for svært at få hende op i et stykke, siger han.

Det er i det mindste ikke totalt utroværdigt.

Ah lidt er det jo, for han behøver vel ikke skære hovedet af torsoen for at få torsoen op.
1
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 30. okt 2017, 19:56

Jeg blev jo belært her i tråde om at dødsstivhed ikke er værre end at man godt kan børe tingene med lidt kraft.
0
Brugeravatar
KIM K
Kort karma: 43
Likede indlæg: 1636

Indlægaf KIM K » 30. okt 2017, 20:31

eks-Maupassant skrev:
Akehurst2 skrev:
eks-Maupassant skrev:Har han kommet op med en forklaring på hvorfor han parterede hende? Kan kun se at han indrømmer at have gjort det, men ikke noget med at han siger hvorfor.

"Jeg var sådan, hey hun var død alligevel, og jeg havde lige saven klar, så jeg tænkte "ja men helt sikkert da, hun skal da have en helt unik begravelse, det mangler da bare!"

Ah lidt er det jo, for han behøver vel ikke skære hovedet af torsoen for at få torsoen op.

Præcis.
Afskæring af hovedet må alt andet lige i betydelig grad have besværliggjort processen med at hive torsoen op gennem tårnet. Hår eller hals ville være oplagte steder at føre en løkke omkring, så torsoen let og ubesværet kunne hejses lodret op. En torso uden lemmer gør det hele meget sværere. Og vægtmæssigt er der stort set intet sparret.
Grunden til parteringen har derfor næppe været af logistisk art, jeg tror det har gjort ham høj på en eller anden perverteret måde. Filerne på computeren kunne også understøtte denne teori vil jeg mene.

Hovedet får han svært ved at redegøre for skulle afskæres når vi kommer til retssagen.
1
Brugeravatar
paint
Kort karma: 585
Likede indlæg: 29751

Indlægaf paint » 30. okt 2017, 21:01

Akehurst2 skrev:

Han stod inde i retten, oppe foran dommeren og med fagter, bevægelser og flytten sig rundt, og beskrev ned til mindste detalje, hvordan 'ulykken' var sket og hvordan han fik hende op.
Han var endda højlydt utilfreds med at politiet ikke ville foranstalte en rekonstruktion, så han kunne vise det endnu mere præcist.

I mine øjne, er ALT hvad han kan finde på at sige, totalt utroværdigt. Det næste - f.eks når/hvis man finder hendes arme, med mærker efter reb eller håndjern, så er det sikkert aliens der sugede både ham og ubåden op, og hypnotiserede ham til at gøre, hvad han gjorde.
Senest rettet af paint 30. okt 2017, 22:32, rettet i alt 1 gang.
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 30. okt 2017, 21:06

paint skrev:
Akehurst2 skrev:

Han stod inde i retten, oppe foran dommeren og med fagter, bevægelser og flytten sig rundt, og beskrev ned til mindste detalje, hvordan 'ulykken', var sket og hvordan han fik hende op.
Han var endda højlydt utilfreds med at politiet ikke ville foranstalte en rekonstruktion, så han kunne vise det endnu mere præcist.

I mine øjne, er ALT hvad han kan finde på at sige, totalt utroværdigt. Det næste - f.eks når/hvis man finder hendes arme, med mærker efter reb eller håndjern, så er det sikkert aliens der sugede både ham og ubåden op, og hypnotiserede ham til at gøre, hvad han gjorde.

Næste forklaring, hvis de kan bevise at CO2-tingen heller ikke er rigtig, bliver nok noget med der kom en måge og slog hende ihjel, og at den så stak bagefter.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 585
Likede indlæg: 29751

Indlægaf paint » 30. okt 2017, 21:07

eks-Maupassant skrev:
paint skrev:
eks-Maupassant skrev:Hans masterplan er vist at blive ved med at opfinde nye dødsårsager for hende, hver gang politiet modbeviser en

"Hun stod af på Refshaleøen ... Nå gjorde hun ikke det? Ja jeg glemte at sige, at før det fik hun en luge i hovedet og døde, trist uheld... hov, hvad siger i, har i fundet hovedet og der er ikke nogen skade for en 30 kilo tung luge? Well med "få en luge i hovedet" mente jeg faktisk "kvalt af Co2".

Det er jo ikke lige den store troværdighed han kommer ind i retssagen med.

Man skulle jo ellers ikke synes, at det ligefrem var 'raketvidenskab' at strikke en forklaring sammen, der gik på at han havde fået et black out, nede i båden. Han kunne lige banke hovedet lidt ind i jernvæggen, så der var en bule og så ellers hævde, at han intet huskede.
Når de så fandt hende, hvad de selvfølgelig ville gøre, kunne han stadig hævde at have handlet, under indflydelse af et black out, hvor han var faldet, og havde slået hovedet.

Men han har troet så meget på sin egen snedighed, at han er røget i den største fælde af dem alle; at undervurdere andres intelligens og snedighed.

Yes, det skrev jeg allerede på side 2 i tråden :)

Han er en klog fyr, så min spekulation pt er at han tror han har begået det perfekte mord, min fjernanalyse af hans psykologiske profil er at han har et kæmpe ego og mener han er jordens klogeste mand, ellers ville han ikke begynde at bygge raketter og ubåde.

Det er ikke for ingenting hovmod er en dødssynd, det fucker ens shit up.

No shit, Scherlock. Alle her i tråden, har nævnt så mange ting, at det ville være mærkeligt om ikke noget som nogen har sagt, viser sig at holde stik.
Selvfølgelig, har han troet at han kunne slippe af sted med det. ;)
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 3935
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 40719

Indlægaf kidkomb » 30. okt 2017, 22:20

Det irriterer mig at han er så vævende.
Altså så bestem dig dog. Jeg troede han var klog :rulle:

Vi får nok aldrig den fulde sandhed.
Og det er virkelig noget svineri overfor de efterladte synes jeg.
Det kunne han i det mindste give dem, nu hvor spillet er ude.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler
#notallfeminists
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 350
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6108

Indlægaf Kattefjæs » 30. okt 2017, 22:45

eks-Maupassant skrev:
Næste forklaring, hvis de kan bevise at CO2-tingen heller ikke er rigtig, bliver nok noget med der kom en måge og slog hende ihjel, og at den så stak bagefter.

Det er næsten mere troværdigt end hans andre forklaringer... Måger ER jo psykopater.
9
Brugeravatar
mucher
Kort karma: 6
Likede indlæg: 185

Indlægaf mucher » 30. okt 2017, 23:01

4
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 61
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2079

Indlægaf DenBruneMunk » 30. okt 2017, 23:06

Lad os håbe at Raket Madsen ikke har sagt CO2, så skal han da skynde sig at komme op med en ny bortforklaring af det mord.
0
Brugeravatar
Guru
Kort karma: 15
Likede indlæg: 313

Indlægaf Guru » 30. okt 2017, 23:37

Jeg er ligeglad med hvad jeg før i tiden har tænkt om ham. At han ikke var den type osv.. Vi ved nu at han er den type, og han kan for min skyld rådne op i fængslet, hvis det er det han vil.
1
“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way” – Alan Watts.
Slettet bruger

Indlægaf Slettet bruger » 30. okt 2017, 23:55

Helt rigtigt :blush:
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 468
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 14647

Indlægaf Hunkat » 31. okt 2017, 04:38

Som forventet har han valgt lige præcis den forklaring som bliver svær at bevise...

http://ekstrabladet.dk/112/retsmediciner-om-peter-madsens-kulilteforklaring-det-goer-det-svaert/6891527
0
L'enfer, c'est les autres

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Guru

Indlægaf Guru » 31. okt 2017, 05:12

Hunkat skrev:Som forventet har han valgt lige præcis den forklaring som bliver svær at bevise...

http://ekstrabladet.dk/112/retsmediciner-om-peter-madsens-kulilteforklaring-det-goer-det-svaert/6891527

Det jo ligemeget. Selv hvis det var kulilteforgiftning, så må der være tale om at han har holdt hende indespærret. dvs. overlagt mord. Men lad os nu se om de finder en brist på udstødningssystemet.
1
“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way” – Alan Watts.
Brugeravatar
Guru

Indlægaf Guru » 31. okt 2017, 05:22

kidkomb skrev:Det irriterer mig at han er så vævende.
Altså så bestem dig dog. Jeg troede han var klog :rulle:

Vi får nok aldrig den fulde sandhed.
Og det er virkelig noget svineri overfor de efterladte synes jeg.
Det kunne han i det mindste give dem, nu hvor spillet er ude.

Endnu værre, så viser det at han ikke angrer noget overhovedet, men forsøger desperat redde sit skind.
0

Tilbage til "Livets forhold"